Kaplani Oghmy - Clerics of Oghma

Alassa NPC Mod



Alassa

by Vinci




Imię: ALASSA
Płeć: Kobieta
Rasa: Człowiek
Klasa: Złodziej
Charakter: Neutralny Zły

Cechy:
Siła: 10
Zręczność: 15
Kondycja: 9
Inteligencja: 14
Mądrość: 12
Charyzma: 16

Poziom: 8
TraK0: 17
Liczba ataków: 1
Wiedza: 26
Klasa pancerza: 9
Punkty życia: 54

Umiejętności złodziejskie:
Otwieranie zamków: 60
Wykrywanie pułapek: 20
Kradzież kieszonkowa: 65
Ciche chodzenie: 40
Krycie się w cieniu: 35
Wykrywanie iluzji: 25
Zastawianie pułapek: 15

Rzuty obronne:
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 12
Berła/Różdżki/Laski: 12
Petryfikacja/Polimorfia: 11
Zionięcie: 15
Czary: 13

Biegłości:
Krótki miecz +
Sztylet +
Krótki łuk +
Styl walki jedną bronią +

Wrodzone odporności:
Brak

Dostępność: SoA i ToB

Romans: Brak

Krótka charakterystyka postaci: Kolejna złodziejka z nieprzyjemną przeszłością, porzucona przez ojca, żyła zarabiając swoim ciałem. Znaleźć ją można nieopodal domu Jana Jansena w Slumsach.

Ogólna charakterystyka modyfikacji: Kolejny NPC z serii - właściwie to wolę to nazywać plagą - One-Day NPC, podstawowe dialogi, jakiś przygłupi quest, kilka banterów i wtrąceń, a jak bozia da to nawet i ścieżka dźwiękowa. Nie dość, że jest słaba fabularnie to i złodziej z niej słaby, naprawdę nic ciekawego.

Questy*Możliwe spoilery!!*: Już podczas pierwszej rozmowy Alassa poprosi nas abyśmy udali się z nią na Cmentarz, gdzieś tam ponoć jej były kochanek zostawił dla niej skarb, nic trudnego, gdy tam docieramy, musimy szukać, wchodzimy do pierwszej lepszej krypty i co? A no nic ciekawego, Alassa robiła sobie jaja, chciała się dowiedzieć jak to jest być poszukiwaczem przygód.



Oceny i opinie:

Kinski: Co do samej postaci - drobna modyfikacja zręczności i inteligencji oraz późniejsze dwuklasowanie umożliwi możebne granie (w ogóle, to ktokolwiek zrobił złodzieja, który może dwuklasować na maga?!). Ale w jednym Vinci ma rację, te "onedaye" strasznie są kiepawe...