Kaplani Oghmy - Clerics of Oghma

Amber NPC Mod



Amber

by Vinci




Imię: AMBER
Płeć: Kobieta
Rasa: Diabelstwo
Klasa: Wojownik/Złodziej
Charakter: Chaotyczny Dobry

Cechy:
Siła: 12
Zręczność: 19
Kondycja: 15
Inteligencja: 14
Mądrość: 12
Charyzma: 8

Poziom wojownika: 6
Poziom złodzieja: 15
TraK0: 13
Liczba ataków: 1
Klasa pancerza: 6
Punkty życia: 87

Umiejętności złodziejskie:
Otwieranie zamków: 85
Wykrywanie pułapek: 85
Kradzież kieszonkowa: 41
Ciche chodzenie: 132
Krycie się w cieniu: 132
Wykrywanie iluzji: 55
Zastawianie pułapek: 10

Rzuty obronne:
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
Berła/Różdżki/Laski: 8
Petryfikacja/Polimorfia: 9
Zionięcie: 13
Czary: 9

Biegłości:
Długi miecz ++
Sztylet ++
Włócznia ++
Długi łuk ++
Styl walki bronią dwuręczną +
Styl walki mieczem i tarczą ++

Wrodzone odporności:
1% odporności na ogień na poziom złodzieja

Przedmioty:
Ambers Earring's
Specjalne:
Chroni przed trafieniami krytycznymi

Gillian's Bracelet
Specjalne:
Stałe: Szczęście, Odporność na strach

Gillian's Bracelet można połączyć z Ostrzem Róż u Cromwell'a.

Dostępność: SoA ale do działania wymaga ToB

Romans: Tylko z mężczyzną o charyzmie i inteligencji większej od 11. Ciekawostką jest to, że Amber może romansować z dwoma graczami naraz, dodatkowa rywalizacja o serce Amber podczas gry multiplayer bardzo urozmaica rozgrywkę.

Krótka charakterystyka postaci: Amber jest skrytym i nieufnym diabelstwem, potrzeba wiele czasu aby nam zaufała i otworzyła się przed nami. Przyzwyczaiła się już, że wszędzie gdzie się pojawi witają ją widłami i pochodniami. Tak samo stało się w Amn - została zamknięta w więzieniu w Dzielnicy Rządowej, więcej w questach.

Ogólna charakterystyka modyfikacji: Amber mnie zauroczyła, jej tajemniczy, mistyczny charakter przyciągnął mnie do monitora. To świetna postać pełna banterów, interakcji, ze ścieżką przyjaźni i romansem, po prostu tekstu jest od groma i jeszcze więcej, do tego jest dobrze udźwiękowiona, bardzo dużo dialogów mówionych, kilka questów, w tym jeden z nowymi obszarami. Jakby tego było mało Amber jest świetnym złodziejem, powinno się znaleźć dla niej miejsce w każdej drużynie. Szkoda, że nie ma części dla Trony Bhaala.

Questy*Możliwe spoilery!!*: Pierwszy quest Amber polega na jej uwolnieniu. Po jakimś czasie przebywania w Amn natkniemy się na chłopca i dziewczynkę, rozmawiać będą oni o demonie w Athkatli, należy odpowiednio z nimi pogadać by dowiedzieć się gdzie ów demon przebywa. Zostaniemy wysłani do więzienia, aby Amber uwolnić należy załatwić trochę papierkowych spraw, jest to chyba swego rodzaju parodia działania wszelkich urzędów.

Kolejny quest rozpocznie się niedługo po uwolnieniu Amber. Gdzieś zniknęły jej bransolety, najprawdopodobniej ukradł je członek straży miejskiej. Trzeba wróci do więzienia i przycisnąć trochę gościa, w tym queście też się trochę nachodzimy, skończy się na tym, że trzeba będzie odkupić bransolety od Złodziei Cienia, ale dzięki temu uzyskamy dostęp do nowego sklepu w którym możemy kupić m.in. pojemniki na klucze.

Trzeci quest, zdecydowanie najfajniejszy, też rozpocznie się samoczynnie, Amber zostanie porwana przez łowców niewolników. Trzeba się udać do Slumsów na Statek Niewolników, tam przy zwłokach przywódcy tej bandy niegodziwców znajdziemy mapę. Należy w nocy skorzystać z mapy. Znajdziemy się na nowym obszarze gdzieś w Athkatli, przygotujcie się na trochę walki.



Oceny i opinie: