Kaplani Oghmy - Clerics of Oghma

Angelo NPC Mod



Angelo

by Vinci




Imię: ANGELO
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek
Klasa: Wojownik/Mag
Charakter: Chaotyczny Neutralny

Cechy:
Siła: 15
Zręczność: 15
Kondycja: 16
Inteligencja: 17
Mądrość: 11
Charyzma: 10

Poziom wojownika: 7
Poziom maga: 8
TraK0: 14
Liczba ataków: 3/2
Wiedza: 31
Klasa pancerza: 8
Punkty życia: 90

Rzuty obronne:
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
Berła/Różdżki/Laski: 9
Petryfikacja/Polimorfia: 11
Zionięcie: 12
Czary: 10

Biegłości:
Długi miecz +
Katana +++
Sejmitar +
Sztylet +
Styl walki jedną bronią ++

Wrodzone odporności:
Brak

Przedmioty:
Angelo's Leathers
Klasa Pancerza: 5
Specjalne:
Można w niej rzucać czary
+15% odporności na kwas
+15% odporności na elektryczność

Może używać:
Angelo - jest niezdejmowalna

Sembian Spellbreaks
Specjalne:
+5% odporności na magie
Nie można w nich rzucać czarów mistycznych
Pozwalają użytkownikowi rzucić raz dziennie Wyłom

Może używać:
Każdy

Dostępność: SoA i ToB

Romans: Tak, z kobietą, brak restrykcji rasowych i klasowych, wymagana charyzma 12 i większa.

Krótka charakterystyka postaci: Patrząc na tą postać od razu rodzi się pytanie: "Czy to TEN Angelo?" tak to TEN Angelo, zły i podstępny współpracownik Sarevoka z BG1, powraca, wyraża skruchę i chce się do nas przyłączyć, brzmi to trochę znajomo. Niemniej jednak mnie zaciekawił i uważam, że warto wybrać się po niego do Dzielnicy Cmentarnej.

Ogólna charakterystyka modyfikacji: Wygląda na porządnie zrobionego NPC, osobiście lubię spotykać starych znajomych z BG1 w BG2, chociaż w pewnym momencie może się to trochę "przejeść". Ścieżka dźwiękowa na bardzo dobrym poziomie, dużo kwestii mówionych, dużo banterów, szczególnie, jak można się domyśleć, z Imoen i Sarevokiem. Są i questy, romans, rozmówki sterowane przez gracza, ogólnie wszystko co być powinno w dobrej postaci. Osobiście bardzo mi się spodobał, no i mina Sarevoka w Tronie Bhaala na widok Angela - bezcenna ;)

Questy*Możliwe spoilery!!*:Trochę tego jest trzeba przyznać. Angelo jest ścigany przez ludzi z Płomiennej Pięści, którzy zapuścili się aż do Amn żeby na niego zapolować, jako gracze będziemy poddawani serii wyzwań, ostatnie z nich zakończy się schwytaniem Angela, należy udać się po niego do Więzienia w Dzielnicy Rządowej.

Po zdarzeniu w Więzieniu rozpocznie się nowy wątek związany z dawnymi towarzyszami Dosana, dla mających problem z rozpoczęciem go, dodam, że należy udać się do Dzielnicy Mostów i porozmawiać z napotkanym tam białym wilkiem. Jego byli towarzysze zlecą nam kilka questów, które można rozwiązać na kilka sposobów. Ostatecznie można się obłowić w całkiem niezły sprzęt.

Na koniec parę ciekawostek: Parę rozmów z Dosanem w Tronie Bhaala może zaowocować w dodatkowe doświadczenie. Modzik dodaje też sprzedawce w Dzielnicy Świątyń, który posiada dość ciekawy amulet i trochę innego sprzętu.



Oceny i opinie: