Dzieci Bhaala - Children of Bhaal
Solucja Mechanika Postaci Ekwipunek Magia Profesje Pozostałe

AR3600 - Wybrzeze Mieczy
by Shinigami





Wstęp

Na tej mapie aż roi się od Hobgoblinów, które strzelają nieupuszczalnymi strzałami ukąszeń.



Pallonia

Spotkamy tutaj Pallonię (1), wróżbitkę albo kogoś w tym stylu. Można z nią zamienić parę zdań.



Safana

Trochę na południe od Palloni spotkamy Safanę (2), która szuka skarbu Czarnego Alarica (8). Jeśli zgodzimy się jej pomóc, przyłącza się do drużyny. Mamy jednak 10 dni na odnalezienie skarbu. Jeśli tego nie zrobimy, Safana odejdzie.



Arkushule

Jest tu też Arkushule (3), która może nam powróżyć z ręki. W pewnym momencie zobaczy coś, lecz nie będzie chciała powiedzieć co. Jeśli będziemy nalegać, by nam powiedziała, zaatakuje (600 PD, Szata ochrony przed chłodem, Zwój płonących dłoni).



Ardrouine

Ardrouine (4) poprosi nas o ocalenie swego syna, który jest uwięziony w latarni otoczonej przez Worgi (5) (120 PD/sztuka). Po zabiciu wszystkich wracamy do Ardrouine, by ją poinformować o zabiciu bestii (600 PD, reputacja podnosi się o 1, 60 szt. złota).



Siriny

Oprócz tego przy brzegu stoją 3 Siriny (6) (2000 PD/sztuka, strzały ukąszeń i perły), jeśli jest mniej niż 3, to znaczy, że któraś sobie gdzieś poszła i trzeba będzie na nią uważać.

Ponadto na północnym zachodzie są następne 3 Siriny (7), tym razem z plemienia Sil. Również do likwidacji.



Jaskinia

Za domem plemienia Sil znajduje się jaskinia, a w niej skarb Czarnego Alarica (8) (Płaszcz wilka, Grimuar zdrowego ciała (kondycja +1), trochę mikstur itd.). Jaskinia jest jednak strzeżona przed nieproszonymi gośćmi. W środku znajdują się 3 Golemy z ciała (2000 PD/sztuka) odporne na zwykłą broń. Bez broni +1 nie mamy szans w starciu z nimi. W dodatku OzWM pojawiły się tam też pułapki.



Bohaterka przyłączalna

Safana - złodziej, człowiek, chaotyczny neutralny, kobieta.

Statystyki: 13|17|10|16|9|17.