Dzieci Bhaala - Children of Bhaal

Solucja Mechanika Postaci Ekwipunek Magia Profesje Pozostałe

AR3800 - Dzicze Beregostu
by Shinigami (+ korekta by Alvarez)



Wstęp

Z lokacji tej możesz udać się na wschód do ruin akademii Ulcastera, na zachód do lokacji 3700 (Czerwone jary), na południe - w stronę Nashkel - na Przełęcz Nashkel (lokacja 4300) lub wrócić na północ do do Beregostu.

Oprócz wspomnianych niżej Oglillonów oraz Hobgoblinów, możesz tu trafić na losowo pojawiających się przeciwników: Hobgobliny (35 PD), Elitę Hobhoblinów (95 PD, strzały ukąszeń), Ghule (175 PD), Ghasty (650 PD) i Gibberlingi (35 PD).



Shelligh

Na początku warto trzymać się biegnącej przez całą lokację drogi. Niedaleko wejścia na mapę spotkasz chłopca o imieniu Shelligh (1), który zbiera owoce i jagody dla mamy, by mogła upiec ciasto na sprzedaż. Niestety w jego dialogu tłumacze nie ustrzegli się błędu, bo Shelligh wypowiada się w rodzaju żeńskim.



Zadanie Mirianne

Idąc dalej drogą spotkasz dwa Ogrillony (2) (175 PD/sztuka). W tym samym miejscu znajduje się też ciało niziołka, przy którym znajdziesz List do Mirianne z Beregostu.

[List]

Moja droga Mirianne,
Droga była trudna, ale szczęśliwie dotarłem do Amnu. Myślę, że rozsądniej będzie, jeżeli zdecyduję się wrócić statkiem, być może zaraz jak tylko spadną pierwsze śniegi. Ufam, że ten list dotrze do ciebie. Niziołek, któremu go powierzyłem wydał mi się wystarczająco uczciwy.
Twój na zawsze
Roe...

W zamian za list otrzymasz Pierścień ochrony +1, więc po zakończeniu zwiedzania lokacji warto wrócić na moment do Beregostu.



Najemnik Płomiennej Pięści

Idź ciągle drogą na południe, aż spotkasz Najemnika Płomiennej Pieści (3), który weźmie Twoją drużynę za członków bandy, która terroryzuje cały Nabrzeżny Trakt i będzie chciał aresztować. Oficer nie należy do litościwych - nawet jeśli się poddasz i złożysz broń stwierdzi, że szybka egzekucja będzie sprawiedliwsza od więzienia, możesz go zabić bez straty reputacji (15 PD, Zbroja płytowa). Do walki dojdzie również jeśli pokusisz się o zaoferowanie łapówki (50 szt. zł.) albo zaczniesz za bardzo kombinować co do motywów dla których również tępisz bandytów. Możesz po prostu mu powiedzieć, że gdybyś należał do bandytów, nie przechodziłbyś tędy tak otwarcie, a puści Cię wolno.



Zadanie Zhurlonga

Skręć teraz na zachód, aż natrafisz na bandę Hobgoblinów (4) (35 PD /sztuka), które mają Buty ukrycia. Buty te należą do Zhurlonga, który przebywa w Płonącym Czarodzieju. Możesz mu je oddać lub na razie zachować dla siebie. Drugą taką parę znajdziesz jeszcze w ruinach Ulcastera.



Jaskinia

Oprócz tego warta spenetrowania jest tamtejsza jaskinia (5), w której znajdziesz pięć mikstur leczenia oraz 29 szt. złota.



Bub Snikt

Na zakończenie, w zachodniej części lokacji chodzi sobie Bub Snikt (6) - myśliwy, który poluje na tym obszarze na Ogry.