by Shinigami
Wprowadzenie
Gullykin to wioska niziołków. Na północy znajduje się przejście do lokacji 3500, na zachodzie do ruin Ulcastera, na południu do Mostu Firewine. Można spotkać losowe potwory, na ogół Wilki – po 65 PD.
Gandolar
Gandolar Szczęśliwa Stopa (1) ma propozycję – podziemia Firewine zostały opanowane przez bandę koboldów, Gandolar prosi o oczyszczenie ruin z tych małych, wrednych i kudłatych stworzonek. Tak naprawdę wystarczy jednak zabić Ogrzego maga – 650 PD i wrócić do Gandolara po nagrodę – 250 sztuk złota. Informuje też, że ukryte wejście do podziemi znajduje się w piwnicy Świątyni Yondalla i Wspaniałych Win Alvanhendara (2).
Jenkal
W domu, w którym mieszka Jenkal (3), znajduje się jeszcze jedno przejście do podziemi Firewine. Okaże się, że Jenkal jest zdrajcą i wpuszcza koboldy do wioski. Za zabicie zdrajcy – 290 PD. Za regałem znajduje się ukryte wejście do podziemi. Mapa podziemi i położenie Ogrzego maga znajdują się na mapie 4500 – Most Firewine.
Świątynia
W świątyni Yondalla (2) przebywa Alvanhendar, który może uleczyć drużynę, jak i zidentyfikować przedmioty.
Pozostałe domy
Domy niziołków – skrzynie można spokojnie przeszukać, można w nich znaleźć: Historię Sióstr Światła i Ciemności (dla ducha Ulcastera), zwój Ochrony przed trucizną, Miksturę kamiennego ciała i ochrony, Procę +1, Przeklęty zwój przyzwania potwora, Różdżkę magicznych pocisków, klejnoty i złoto.
Drużyna najemników
Na południu lokacji natkniesz się na czterech typów (4): Molkar (wojownik), Drakar (wojownik/kapłan), Morvin (wojownik) i Halacan (wojownik/mag) – są oni grupą najemników, którzy tradycyjnie chcą cię zabić. Dwóch z nich zacznie czarować, więc może zrobić się niewesoło, dobrze jest wcześniej zrobić zwiad i przygotować się do walki, bo inaczej może zaboleć. Molkar – 1200 PD, Mikstura heroizmu, Miecz długi +1, Kolczuga +2; Drakar – 1200 PD, Morgensztern +1, Mikstura wchłaniania; Morvin – 650 PD; Halacan – 650 PD, zwoje Migoczących barw i Uśpienia.