by Shinigami

Wprowadzenie
Na północy lokacji znajduje się przejście do ruin Szkoły Ulcastera, na południu na Jarmark, na wschodzie do Mostu Firewine, na zachodzie do lokacji 4300. Można się tu natknąć na Xvarty – po 35 PD, Ogry – po 270 PD, Elitę Hobgoblinów – po 95 PD, Półogry – 270 PD, Ogrilliony – 175 PD.
W północno-zachodniej części lokacji znajduje się skrytka (x=1573, y = 1486), a w niej Wodny opal. Położenie zaznaczono zielonym kwadratem.

Arghain
Na północy, między dwiema skałami, półogr Arghain (1) żąda żelaza i życia – atakuje razem ze swoim klanem. Arghain – 520 PD, Miecz półtoraręczny +1; 4 Półogry – po 270 PD.

Hulrik
Niedaleko domu w południowej części lokacji farmer Hulrik (2) prosi o ocalenie swojej krowy Arabelli (Jezusiczku! Cóż to za śliczne imię dla krowy!) przed Xvartami. Wykończ wszystkich napastników – po 35 PD i ponownie porozmawiaj z Hulrikiem – zdobędziesz 350 PD, a reputacja wzrośnie o 1. Jeśli nie ocalisz krowy, to nic nie dostaniesz.

Sprat
Nieopodal domu spotkasz Sprata (3) następnego kuriera – podąża do Amnu – bandyci atakują coraz częściej, a ruda znika i wszyscy walczą o broń, której nie ma.

Sarhedra
Na wschodzie krasnoludzka wojowniczka Sarhedra (4) zaleca polowanie na ogry, które rozbiły obóz na południu (5). Przy zwłokach pod drzewem znajdziesz: Olej szybkości (przeklęty), Miksturę uzdrowienia i złoto. Wybij wszystko, co się rusza i wróć złożyć jej raport – zdobędziesz 300 PD.

Bandyci
W centrum lokacji grupa bandytów pobiera myto za przejście (6). Można im oddać całe swoje złoto, wtedy znikną lub nauczyć ich moresu. Ioin Gallchobhair i Billy – po 300 PD, Dribben – 150 PD. Przy zwłokach można znaleźć Skalpy bandytów, trochę złota i klejnoty.

Jaskinia
Niedaleko miejsca, gdzie czaił się Arghain, znajduje się jaskinia (7). W środku, zaraz przy wejściu pułapka z Pajęczynę, skrzyni strzeże Ettercap – 650 PD, Można znaleźć Miksturę odporności na ogień, Olej szybkości i Amulet z krwawnikiem.