by Shinigami
Wstęp
Jarmark to miejsce, gdzie można się zabawić, jak i kupić/sprzedać różne przedmioty.
Sztuka
Jeden z aktorów (1) opowiada ostatnie wersy Nosferatu, dwaj pozostali (2 i 3) wspominają o Prismie, który ukradł szmaragdy.
Wielki Gazib
Stojący niedaleko od aktorów Wielki Gazib (4) pokazuje sztuczkę z wybuchającym ogrem Oopahem, jeśli poprosimy trzy razy o pokazanie tej sztuczki, Oopah się wkurzy i nas zaatakuje (270 PD).
Lord Binky zwany Bufonem
Zagada do nas też Lord Binky zwany Bufonem (5), który świeci się jak latarka. Rozmowa z nim wiele nie daje, gdyż za każdym razem powtarza to, co my, z lekkim przekręceniem naszych słów. Kiedy mu zagrozimy, zaczyna normalnie mówić i wieje.
Zordral
W namiocie (9) czarodziej Zordral (900 PD, Szata łotrzyka, zwój Zbroi i Migoczących barw) chce zabić Benthe (Szata ochrony przed elektrycznością, Antidotum, Mikstura heroizmu). Możemy poprowadzić rozmowę tak, by Zordral zabił Benthe lub by tego nie zrobił. Wybór należy do nas.
Lestor
Spotkamy też Lestora (10), który opowiada o jarmarku i kopalniach Nashkel oraz o tym, że sporo ludzi ginie w kopalni.
Branwen
Zeke (15) proponuje nam zwój, dzięki któremu będziemy w stanie odczarować stojącą za nim osobę (16). Możemy od niego kupić zwój Zamiana kamienia w ciało za jedyne 500 sztuk złota. Zwój można mu też ukraść lub kupić w Świątyni Helma w Nashkel. Po odczarowaniu dowiemy się, że to kapłanka wojny z archipelagu Norheim o imieniu Branwen. Wspomina też o Tranzingu, który ją przemienił w kamień. Z wdzięczności chce się do nas przyłączyć.
Handlarze
W namiocie (8) kupiec chce nam sprzedać dwie specjalne mikstury po 50 szt. złota każdy. Jest to fioletowa i czerwona mikstura. Obie można mu też ukraść. Ponadto w zamkniętych kufrach znajdują się jeszcze inne mikstury, które warto ukraść. Należy potem jednak jak najszybciej opuścić namiot, jeśli nie chcemy mieć na głowie straży.
W namiocie (11) kupiec ma w sprzedaży bardzo interesujące magiczne przedmioty. Warto im poświęcić trochę uwagi.
Kupcy w namiotach (12, 13 i 14) sprzedają zwykłą broń i zbroje.
Namioty gier
W mini kasynie (6) podejdzie do nas złodziej Vitiare, który kradnie nam kasę i znika tak samo szybko jak się pojawił. Jeśli zdążymy, można go ubić. Możemy też zagrać na pieniądze z tamtejszymi krupierami.
W drugim mini kasynie (7) też możemy zagrać z krupierami, choć wygrać z nimi to prawdziwa sztuka.
Bohaterka przyłączalna
Branwen - kapłan, człowiek, praworządny neutralny, kobieta.
Statystyki: 13|16|15|9|16|13.
Uwagi: Trzeba ją odpetryfikować.