Dzieci Bhaala - Children of Bhaal
Solucja Mechanika Postaci Ekwipunek Magia Profesje Pozostałe

Bestiariusz - G

by Shinigami


Nazwa: Galareta Musztardowa
Statystyki
PŻ: 65
KP: 4
Poziom: 7
Charakter: Neutralny
PD za zabicie: 2000
Trak0: 15
Liczba ataków: 1
Siła: 14
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 9
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
Berła/Różdżki/Laski: 12
Petryfikacja/Polimorfia: 11
Zionięcie: 12
Czary: 13
Odporności: (Magiczne) Zimno: 50%
Elektryczność: 100%
Magia: 125%
Obrażenia sieczne, kłute: 30%
Obrażenia obuchowe: 100%
Pociski: 85%
Odporność na: strach, truciznę, uśpienie, zmęczenie, petryfikacje, zamęt, chaos, berserk, unieruchomienie
Odporność na zwykłą broń
Obrażenia
Dystans (obuchowe) 5k4, może spowolnić i zatruć przeciwnika
Uwagi:

Bardzo nieprzyjemny stworek. Możemy go spotkać w podziemiach i różnych pieczarach. Atakować go UMAGICZNIONĄ bronią. Najlepiej w zwarciu, z powodu jego wysokiej odporności na pociski.



Nazwa: Galareta Ogłuszająca
Statystyki
PŻ: 41
KP: 4
Poziom: 6
Charakter: Neutralny
PD za zabicie: 270
Trak0: 15
Liczba ataków: 1
Siła: 14
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 9
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
Berła/Różdżki/Laski: 12
Petryfikacja/Polimorfia: 11
Zionięcie: 12
Czary: 13
Odporności: (Magiczne) Zimno: 50%
Magia: 10%
Pociski: 100%
Odporność na: strach, truciznę, uśpienie, zmęczenie, petryfikacje, zamęt, chaos, berserk, unieruchomienie
Obrażenia
Zwarcie (obuchowe) 3k4
Uwagi:

Słabsza wersja Galarety Musztardowej. Należy walczyć z nim w zwarciu lub magią.



Nazwa: Gibberling
Statystyki
PŻ: 8
KP: 10
Poziom: 1
Charakter: Chaotyczny Neutralny
PD za zabicie: 35
Trak0: 22
Liczba ataków: 1
Siła: 9
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 9
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 14
Berła/Różdżki/Laski: 16
Petryfikacja/Polimorfia: 15
Zionięcie: 17
Czary: 17
Odporności: Brak
Obrażenia
Zwarcie (sieczne) 1k8
Uwagi:

Często występuje w grupie, ale każdy sobie z nim poradzi.



Nazwa: Gibberling Zarażony
Statystyki
PŻ: 4
KP: 10
Poziom: 1
Charakter: Chaotyczny Neutralny
PD za zabicie: 35
Trak0: 22
Liczba ataków: 1
Siła: 9
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 9
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 14
Berła/Różdżki/Laski: 16
Petryfikacja/Polimorfia: 15
Zionięcie: 17
Czary: 17
Odporności: Brak
Obrażenia
Zwarcie (sieczne) 1k2
Uwagi:

Jeszcze słabszy od zwykłego Gibberlinga. Po prostu zatłuc, nieważne jak. Nie stanowi żadnego zagrożenia.



Nazwa: Ghast
Statystyki
PŻ: 29
KP: 4
Poziom: 4
Charakter: Chaotyczny Zły
PD za zabicie: 650
Trak0: 15
Liczba ataków: 3
Siła: 18
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 16
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 9
Berła/Różdżki/Laski: 11
Petryfikacja/Polimorfia: 10
Zionięcie: 12
Czary: 12
Odporności: Odporność na: strach, truciznę, uśpienie, zmęczenie, petryfikacje, zamęt, chaos, berserk, unieruchomienie
Obrażenia
Zwarcie (kłute) 1k8, unieruchomienie przeciwnika
Uwagi:

Nieprzyjemny potworek, który może nas unieruchomić. Jak najszybszy ostrzał z łuku i atak magią. Jeśli do nas podejdzie, może być nieciekawie.



Nazwa: Ghul
Statystyki
PŻ: 15
KP: 6
Poziom: 2
Charakter: Chaotyczny Zły
PD za zabicie: 175
Trak0: 19
Liczba ataków: 3
Siła: 16
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 16
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 12
Berła/Różdżki/Laski: 14
Petryfikacja/Polimorfia: 13
Zionięcie: 15
Czary: 13
Odporności: Odporność na: strach, truciznę, uśpienie, zmęczenie, petryfikacje, zamęt, chaos, berserk, unieruchomienie
Obrażenia
Zwarcie (kłute) 1k6, unieruchomienie przeciwnika
Uwagi:

Podobnie jak Ghast. Ostrzał z łuku i magii i po sprawie.



Nazwa: Ghul Większy
Statystyki
PŻ: 48
KP: 4
Poziom: 4
Charakter: Chaotyczny Zły
PD za zabicie: 1000
Trak0: 17
Liczba ataków: 2
Siła: 18/100
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 16
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 9
Berła/Różdżki/Laski: 11
Petryfikacja/Polimorfia: 10
Zionięcie: 12
Czary: 12
Odporności: Odporność na: strach, truciznę, uśpienie, zmęczenie, petryfikacje, zamęt, chaos, berserk, unieruchomienie
Swoboda działania, odporność na zwykłą broń
Obrażenia
Zwarcie (kłute) 1k8, unieruchomienie przeciwnika
Uwagi:

Groźny stwór. Odporność na zwykłą broń i możliwość unieruchomienia przeciwnika. Eliminacja magią i bronią +1. Jeśli będziemy walczyć w zwarciu, nie należy zapominać, by mieć niskie KP i "Swobodę Działania" z czaru lub pierścienia.



Nazwa: Gnoll
Statystyki
PŻ: 15
KP: 5
Poziom: 2
Charakter: Chaotyczny Neutralny
PD za zabicie: 35
Trak0: 21
Liczba ataków: 1
Siła: 9
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 9
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 14
Berła/Różdżki/Laski: 16
Petryfikacja/Polimorfia: 15
Zionięcie: 17
Czary: 17
Odporności: Brak
Obrażenia
Zwarcie (kłute) 1k10
Uwagi:

Często występuje w grupie. Spotkamy go na wielu obszarach, ale najwięcej będzie go w Twierdzy Gnolli. Atakować na każdy możliwy sposób. Nie powinien sprawić większych trudności, w razie czego posłużyć się zaklęciem: Uśpienie.



Nazwa: Gnoll Elita
Statystyki
PŻ: 18
KP: 5
Poziom: 2
Charakter: Chaotyczny Neutralny
PD za zabicie: 65
Trak0: 19
Liczba ataków: 1
Siła: 9
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 9
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 14
Berła/Różdżki/Laski: 16
Petryfikacja/Polimorfia: 15
Zionięcie: 17
Czary: 17
Odporności: Brak
Obrażenia
Zwarcie (kłute) 1k10
Uwagi:

Trochę potężniejszy od zwykłego Gnolla. Taktyka jednak taka sama, jak w przypadku zwykłego.



Nazwa: Gnoll Przywódca
Statystyki
PŻ: 32
KP: 2
Poziom: 4
Charakter: Chaotyczny Neutralny
PD za zabicie: 120
Trak0: 14
Liczba ataków: 1
Siła: 18/60
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 9
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
Berła/Różdżki/Laski: 12
Petryfikacja/Polimorfia: 11
Zionięcie: 13
Czary: 12
Odporności: Brak
Obrażenia
Zwarcie (kłute) 1k10
Uwagi:

Patrz: Gnoll.



Nazwa: Gnoll Siepacz
Statystyki
PŻ: 15
KP: 5
Poziom: 2
Charakter: Chaotyczny Neutralny
PD za zabicie: 65
Trak0: 19
Liczba ataków: 1
Siła: 18/22
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 9
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 14
Berła/Różdżki/Laski: 16
Petryfikacja/Polimorfia: 15
Zionięcie: 17
Czary: 17
Odporności: Brak
Obrażenia
Zwarcie (kłute) 1k10
Uwagi:

Patrz: Gnoll.



Nazwa: Gnoll Weteran
Statystyki
PŻ: 22
KP: 5
Poziom: 2
Charakter: Chaotyczny Neutralny
PD za zabicie: 65
Trak0: 19
Liczba ataków: 1
Siła: 9
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 9
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 11
Berła/Różdżki/Laski: 13
Petryfikacja/Polimorfia: 12
Zionięcie: 14
Czary: 14
Odporności: Brak
Obrażenia
Zwarcie (kłute) 1k10
Uwagi:

Patrz: Gnoll.



Nazwa: Golem z Ciała
Statystyki
PŻ: 40
KP: 9
Poziom: 0
Charakter: Neutralny
PD za zabicie: 2000
Trak0: 6
Liczba ataków: 2
Siła: 19
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 9
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
Berła/Różdżki/Laski: 11
Petryfikacja/Polimorfia: 10
Zionięcie: 11
Czary: 11
Odporności: Magia: 100%
Elektryczność: 125%
Zimno: 100%
Odporność na zwykłą broń
Obrażenia
Zwarcie (obuchowe) 2k8
Uwagi:

Bardzo nieprzyjemny stwór. Odporność na magię i zwykłą broń. Występuje tylko w Wysokim Żywopłocie i w jaskini na mapie 3600. Jak uderzy, może zaboleć. Walczyć dopiero gdy mamy w miarę wysoki poziom i niskie KP.