Dzieci Bhaala - Children of Bhaal
Solucja Mechanika Postaci Ekwipunek Magia Profesje Pozostałe

Bestiariusz - H

by Shinigami


Nazwa: Hobgoblin
Statystyki
PŻ: 8
KP: 5
Poziom: 1
Charakter: Brak
PD za zabicie: 35
Trak0: 19
Liczba ataków: 1
Siła: 9
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 9
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 14
Berła/Różdżki/Laski: 16
Petryfikacja/Polimorfia: 15
Zionięcie: 17
Czary: 17
Odporności: Brak
Obrażenia
Dystans (pocisk) 1k6, 1 dodatkowy atak
Zwarcie (sieczne) 2k4
Uwagi:

Występuje często w grupie. Posiada nieupuszczane strzały zatrucia. Zalecana jak najszybsza eliminacja, nieważne w jaki sposób. Każdy będzie dobry :).



Nazwa: Hobgoblin Elita
Statystyki
PŻ: 16
KP: 1
Poziom: 3
Charakter: Brak
PD za zabicie: 95
Trak0: 13
Liczba ataków: 2
Siła: 18/10
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 9
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
Berła/Różdżki/Laski: 12
Petryfikacja/Polimorfia: 11
Zionięcie: 13
Czary: 12
Odporności: Brak
Obrażenia
Dystans (pocisk) 1k6, 1 dodatkowy atak
Zwarcie (sieczne) 2k4
Uwagi:

Patrz: Hobgoblin.



Nazwa: Hobgoblin z Chłodu
Statystyki
PŻ: 25
KP: 3
Poziom: 4
Charakter: Chaotyczny Zły
PD za zabicie: 35
Trak0: 11
Liczba ataków: 1
Siła: 18/10
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 9
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 14
Berła/Różdżki/Laski: 16
Petryfikacja/Polimorfia: 15
Zionięcie: 17
Czary: 17
Odporności: Brak
Obrażenia
Zwarcie (sieczne) 2k4
Uwagi:

Ten Hobgoblin należy znowu do bandytów. Jest trochę potężniejszy, ale nadal nie będzie stanowił większego zagrożenia. Patrz: Hobgoblin.



Nazwa: Horror Bitewny
Statystyki
PŻ: 58
KP: -5
Poziom: 0
Charakter: Praworządny Zły
PD za zabicie: 4000
Trak0: 7
Liczba ataków: 3
Siła: 18/10
Zręczność: 17
Kondycja: 15
Inteligencja: 11
Mądrość: 14
Charyzma: 13
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
Berła/Różdżki/Laski: 12
Petryfikacja/Polimorfia: 11
Zionięcie: 12
Czary: 13
Odporności: Pociski: 100%
Odporność na: strach, truciznę, uśpienie, zmęczenie, petryfikacje, zamęt, chaos, berserk, unieruchomienie
Obrażenia
Zwarcie (sieczne) 1k2 +4, +1k4 (ogień)
Uwagi:

Spotkamy go w Wieży Durlaga i Labiryncie pod Gildią Złodziei we Wrotach Baldura. Atakować magią i w zwarciu. Jego broń można spróbować rozproszyć zaklęciem: Rozproszenie Magii.