Dzieci Bhaala - Children of Bhaal
Solucja Mechanika Postaci Ekwipunek Magia Profesje Pozostałe

Bestiariusz - N

by Shinigami


Nazwa: Najemnik Płomiennej Pięści
Statystyki
PŻ: 33
KP: -3
Poziom: 1
Charakter: Praworządny Neutralny
PD za zabicie: 15
Trak0: 16
Liczba ataków: 11
Siła: 12
Zręczność: 12
Kondycja: 9
Inteligencja: 10
Mądrość: 10
Charyzma: 10
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 13
Berła/Różdżki/Laski: 14
Petryfikacja/Polimorfia: 15
Zionięcie: 16
Czary: 16
Odporności: Brak
Obrażenia
Zwarcie (sieczne) 1k8
Uwagi:

Płomienna Pięść dba o bezpieczeństwo we Wrotach Baldura i okolicach. Nie będą z nami walczyć. A jeśli doprowadzimy do tej sytuacji, wtedy należy nie atakować, gdyż jego śmierć pociągnie spadek reputacji.



Nazwa: Niedźwiedź Brunatny
Statystyki
PŻ: 41
KP: 6
Poziom: 5
Charakter: Neutralny
PD za zabicie: 420
Trak0: 14
Liczba ataków: 3
Siła: 18/100
Zręczność: 12
Kondycja: 18
Inteligencja: 16
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 11
Berła/Różdżki/Laski: 13
Petryfikacja/Polimorfia: 12
Zionięcie: 13
Czary: 14
Odporności: Brak
Obrażenia
Zwarcie (obuchowe) 1k8
Uwagi:

Misiek panoszy się na wolnych przestrzeniach za miastami. Najczęściej są neutralne, chyba że za blisko podejdziemy. Walkę polecam utrzymać na dystans lub walczyć w zwarciu z niską KP.



Nazwa: Niedźwiedź Czarny
Statystyki
PŻ: 25
KP: 7
Poziom: 3
Charakter: Neutralny
PD za zabicie: 175
Trak0: 16
Liczba ataków: 3
Siła: 18/100
Zręczność: 12
Kondycja: 18
Inteligencja: 16
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 13
Berła/Różdżki/Laski: 15
Petryfikacja/Polimorfia: 14
Zionięcie: 16
Czary: 16
Odporności: Brak
Obrażenia
Zwarcie (obuchowe) 1k6
Uwagi:

Misiek panoszy się po wolnych przestrzeniach za miastami. Najczęściej są neutralne, chyba że za blisko podejdziemy. Walkę polecam utrzymać na dystans lub walczyć w zwarciu z niską KP.



Nazwa: Niedźwiedź Górski
Statystyki
PŻ: 66
KP: 6
Poziom: 8
Charakter: Neutralny
PD za zabicie: 900
Trak0: 13
Liczba ataków: 3
Siła: 16
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 16
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 8
Berła/Różdżki/Laski: 10
Petryfikacja/Polimorfia: 9
Zionięcie: 9
Czary: 11
Odporności: Brak
Obrażenia
Zwarcie (obuchowe) 1k12
Uwagi:

Misiek panoszy się po wolnych przestrzeniach na południu Wybrzeża Mieczy. Najczęściej są neutralne, chyba że za blisko podejdziemy. Walkę polecam utrzymać na dystans lub walczyć w zwarciu z niską KP.



Nazwa: Niedźwiedź Jaskiniowy
Statystyki
PŻ: 50
KP: 6
Poziom: 6
Charakter: Neutralny
PD za zabicie: 650
Trak0: 15
Liczba ataków: 3
Siła: 16
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 16
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
Berła/Różdżki/Laski: 12
Petryfikacja/Polimorfia: 11
Zionięcie: 12
Czary: 13
Odporności: Brak
Obrażenia
Zwarcie (obuchowe) 1k10
Uwagi:

Jak sama nazwa wskazuje, można go spotkać w jaskiniach. Najczęściej od razu pali się na czerwono, więc trzeba będzie walczyć. Walkę polecam utrzymać na dystans lub walczyć w zwarciu z niską KP.



Nazwa: Niedźwiedź Polarny
Statystyki
PŻ: 66
KP: 6
Poziom: 8
Charakter: Neutralny
PD za zabicie: 900
Trak0: 13
Liczba ataków: 3
Siła: 16
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 16
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 8
Berła/Różdżki/Laski: 10
Petryfikacja/Polimorfia: 9
Zionięcie: 9
Czary: 11
Odporności: Brak
Obrażenia
Zwarcie (obuchowe) 1k12
Uwagi:

Pojawia się dopiero po zainstalowaniu dodatku OzWM. Walkę polecam utrzymać na dystans lub walczyć w zwarciu z niską KP.



Nazwa: Niewidzialny Myśliwy
Statystyki
PŻ: 64
KP: -6
Poziom: 0
Charakter: Chaotyczny Zły
PD za zabicie: 3000
Trak0: 12
Liczba ataków: 1
Siła: 18/10
Zręczność: 17
Kondycja: 15
Inteligencja: 11
Mądrość: 14
Charyzma: 13
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
Berła/Różdżki/Laski: 12
Petryfikacja/Polimorfia: 11
Zionięcie: 12
Czary: 13
Odporności: Magia: 50%
Pociski: 50%
Odporność na: strach, truciznę, uśpienie, zmęczenie, petryfikacje, zamęt, chaos, berserk, unieruchomienie
Obrażenia
Zwarcie (sieczne) 2k8
Uwagi:

Do spotkania w Labiryncie pod Gildią Złodziei i Wieży Durlaga. Walczymy w zwarciu starając się jak najszybciej wyeliminować przeciwnika.