Dzieci Bhaala - Children of Bhaal
Solucja Mechanika Postaci Ekwipunek Magia Profesje Pozostałe

Bestiariusz - P

by Shinigami


Nazwa: Pająk Mieczowiec
Statystyki
PŻ: 45
KP: 3
Poziom: 5
Charakter: Chaotyczny Zły
PD za zabicie: 2000
Trak0: 14
Liczba ataków: 4
Siła: 14
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 9
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 11
Berła/Różdżki/Laski: 13
Petryfikacja/Polimorfia: 12
Zionięcie: 13
Czary: 14
Odporności: Unieruchomienie
Obrażenia
Zwarcie (kłute) 2k6
Uwagi:

Pająk ma dużo ataków, ale nie może nas zatruć. Jak najszybciej wyeliminować używając łuku i magii. Spotkamy go głównie w Kniei Otulisko.



Nazwa: Pająk Ogromny
Statystyki
PŻ: 18
KP: 6
Poziom: 2
Charakter: Neutralny
PD za zabicie: 270
Trak0: 18
Liczba ataków: 1
Siła: 14
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 9
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 14
Berła/Różdżki/Laski: 16
Petryfikacja/Polimorfia: 15
Zionięcie: 17
Czary: 17
Odporności: Unieruchomienie
Obrażenia
Zwarcie (kłute) 1k6, może zatruć przeciwnika
Uwagi:

Spotkamy go głównie w Kniei Otulisko. Pozbyć się go za pomocą magii i łuku. Nie pozwolić mu się do nas zbliżyć, inaczej może nas zatruć.



Nazwa: Pająk Olbrzymi
Statystyki
PŻ: 35
KP: 4
Poziom: 4
Charakter: Chaotyczny Zły
PD za zabicie: 450
Trak0: 15
Liczba ataków: 1
Siła: 14
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 9
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 9
Berła/Różdżki/Laski: 10
Petryfikacja/Polimorfia: 9
Zionięcie: 10
Czary: 10
Odporności: Unieruchomienie
Obrażenia
Zwarcie (kłute) 1k8, może zatruć przeciwnika
Uwagi:

Spotkamy go głównie w Kniei Otulisko. Pozbyć się go za pomocą magii i łuku. Nie pozwolić mu się do nas zbliżyć, inaczej może nas zatruć.



Nazwa: Pająk Przenikający
Statystyki
PŻ: 44
KP: 5
Poziom: 5
Charakter: Neutralny
PD za zabicie: 1400
Trak0: 14
Liczba ataków: 2
Siła: 14
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 9
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 11
Berła/Różdżki/Laski: 13
Petryfikacja/Polimorfia: 12
Zionięcie: 13
Czary: 14
Odporności: Unieruchomienie
Obrażenia
Zwarcie (kłute) 1k6, może zatruć przeciwnika
Uwagi:

Spotkamy go w Wieży Duralga. Posiada umiejętność teleportacji, a więc nie da się go utrzymać na dystans. Walczymy w zwarciu mając za pasem antidotum. W razie czego niech jedna osoba ściągnie jego uwagę, a reszta niech atakuje z dystansu.



Nazwa: Pająk Przenikający Astralny
Statystyki
PŻ: 84
KP: 1
Poziom: 5
Charakter: Neutralny Zły
PD za zabicie: 4000
Trak0: 9
Liczba ataków: 2
Siła: 14
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 9
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 6
Berła/Różdżki/Laski: 8
Petryfikacja/Polimorfia: 7
Zionięcie: 6
Czary: 2
Odporności: Unieruchomienie
Obrażenia
Zwarcie (kłute) 1k6, może zatruć przeciwnika
Uwagi:

Spotkamy go w Wieży Duralga. Posiada umiejętność teleportacji, a więc nie da się go utrzymać na dystans. Walczymy w zwarciu mając za pasem antidotum. W razie czego niech jedna osoba ściągnie jego uwagę, a reszta niech atakuje z dystansu. W odróżnieniu od Pająka Przenikającego jest po prostu bardziej niebezpieczny.



Nazwa: Pająk-Upiór
Statystyki
PŻ: 27
KP: 1
Poziom: 3
Charakter: Praworządny Zły
PD za zabicie: 1400
Trak0: 16
Liczba ataków: 1
Siła: 14
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 9
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 7
Berła/Różdżki/Laski: 10
Petryfikacja/Polimorfia: 8
Zionięcie: 8
Czary: 8
Odporności: Odporność na: strach, truciznę, uśpienie, zmęczenie, petryfikacje, zamęt, chaos, berserk, unieruchomienie
Odporność na zwykłą broń
Obrażenia
Zwarcie (kłute) 2k6
Uwagi:

Pająk, który jest odporny na zwykłą broń. Walczymy magicznym sprzętem.



Nazwa: Pełzacz Kryptowy
Statystyki
PŻ: 32
KP: 3
Poziom: 3
Charakter: Neutralny
PD za zabicie: 420
Trak0: 11
Liczba ataków: 4
Siła: 14
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 9
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 13
Berła/Różdżki/Laski: 15
Petryfikacja/Polimorfia: 14
Zionięcie: 16
Czary: 16
Odporności: Swoboda ruchu
Obrażenia
Zwarcie (obuchowe) 1k2, może unieruchomić przeciwnika
Uwagi:

Rzadko spotykany. Może unieruchomić, więc starajmy się go utrzymać na dystans.



Nazwa: Pełzacz Ścierwojad
Statystyki
PŻ: 22
KP: 3
Poziom: 3
Charakter: Neutralny
PD za zabicie: 420
Trak0: 14
Liczba ataków: 4
Siła: 14
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 9
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 13
Berła/Różdżki/Laski: 15
Petryfikacja/Polimorfia: 14
Zionięcie: 16
Czary: 16
Odporności: Brak
Obrażenia
Zwarcie (obuchowe) 1k2, może unieruchomić przeciwnika
Uwagi:

Spotkamy go na niezamieszkałych obszarach Wybrzeża Mieczy. Może unieruchomić, więc starajmy się go utrzymać na dystans.



Nazwa: Pies Bojowy
Statystyki
PŻ: 17
KP: 6
Poziom: 2
Charakter: Neutralny
PD za zabicie: 65
Trak0: 21
Liczba ataków: 1
Siła: 9
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 9
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 14
Berła/Różdżki/Laski: 16
Petryfikacja/Polimorfia: 15
Zionięcie: 17
Czary: 17
Odporności: Brak
Obrażenia
Zwarcie (kłute) 1k8
Uwagi:

Czasami go spotkamy. Często w grupach, jednak nie stanowi on większego zagrożenia.



Nazwa: Pies Dziki
Statystyki
PŻ: 9
KP: 7
Poziom: 1
Charakter: Neutralny
PD za zabicie: 35
Trak0: 21
Liczba ataków: 1
Siła: 9
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 9
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 14
Berła/Różdżki/Laski: 16
Petryfikacja/Polimorfia: 15
Zionięcie: 17
Czary: 17
Odporności: Brak
Obrażenia
Zwarcie (kłute) 1k4
Uwagi:

Czasami go spotkamy. Często w grupach, jednak nie stanowi on większego zagrożenia.



Nazwa: Pies Migoczący
Statystyki
PŻ: 32
KP: 3
Poziom: 1
Charakter: Neutralny
PD za zabicie: 270
Trak0: 16
Liczba ataków: 1
Siła: 17
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 9
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 14
Berła/Różdżki/Laski: 16
Petryfikacja/Polimorfia: 15
Zionięcie: 17
Czary: 17
Odporności: Brak
Obrażenia
Zwarcie (kłute) 1k4
Uwagi:

Tego psiaka spotkamy tylko wtedy, jeśli wtargniemy do Domu Rozliczeniowego Ligi Kupieckiej. Posiada umiejętność teleportacji, więc nie uciekniemy przed nim. Na szczęście jest dość słaby w zwarciu.



Nazwa: Półogr
Statystyki
PŻ: 20
KP: 5
Poziom: 2
Charakter: Chaotyczny Zły
PD za zabicie: 270
Trak0: 15
Liczba ataków: 1
Siła: 18/65
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 16
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 13
Berła/Różdżki/Laski: 15
Petryfikacja/Polimorfia: 14
Zionięcie: 16
Czary: 16
Odporności: Brak
Obrażenia
Zwarcie (sieczne) 2k4
Uwagi:

Potworek chodzący to tu, to tam. Stanowi zagrożenie tylko dla słabszych grup.