Dzieci Bhaala - Children of Bhaal
Solucja Mechanika Postaci Ekwipunek Magia Profesje Pozostałe

Bestiariusz - W

by Shinigami


Nazwa: Wilk (3 wilki nazywają się tak samo, ale różnią się statystykami)
Statystyki
PŻ: 24/24/33
KP: 7/7/3
Poziom: 3/3/1
Charakter: Neutralny
PD za zabicie: 65/120/650
Trak0: 20/20/17
Liczba ataków: 1
Siła: 18 / 18/40 / 18
Zręczność: 9/9/17
Kondycja: 9/9/17
Inteligencja: 16/16/16
Mądrość: 9/9/9
Charyzma: 9/9/9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 13/13/11
Berła/Różdżki/Laski: 15/15/13
Petryfikacja/Polimorfia: 14/14/12
Zionięcie: 16/16/13
Czary: 16/16/14
Odporności: Brak/Brak/ (Magiczne) Zimno: 100%, Elektryczność: 50%
Obrażenia
Zwarcie (kłute) 1k4/1k6/1k10
Uwagi:

Do spotkania na wielu mapach. Nie stanowią większego zagrożenia.



Nazwa: Wilk Straszny
Statystyki
PŻ: 33
KP: 6
Poziom: 1
Charakter: Neutralny Zły
PD za zabicie: 650
Trak0: 17
Liczba ataków: 1
Siła: 9
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 9
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 11
Berła/Różdżki/Laski: 13
Petryfikacja/Polimorfia: 12
Zionięcie: 13
Czary: 14
Odporności: (Magiczne) Zimno: 100%, Elektryczność: 50%
Odporność na: strach, truciznę, uśpienie, zmęczenie, petryfikacje, zamęt, chaos, berserk, unieruchomienie
Obrażenia
Zwarcie (kłute) 1k10
Uwagi:

Do spotkania na wielu mapach. Nie stanowią większego zagrożenia.



Nazwa: Wilk Śnieżny
Statystyki
PŻ: 45
KP: 5
Poziom: 6
Charakter: Neutralny Zły
PD za zabicie: 975
Trak0: 17
Liczba ataków: 1
Siła: 15
Zręczność: 9
Kondycja: 15
Inteligencja: 9
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 11
Berła/Różdżki/Laski: 13
Petryfikacja/Polimorfia: 12
Zionięcie: 13
Czary: 14
Odporności: (Magiczne) Zimno: 100%
Obrażenia
Dystans (kłute) 0k6+ 3k4 (zimno) +3k4 (zimno), +2 do Trak0
Zwarcie (kłute) 0k6 + 2k4 (zimno)
Uwagi:

Występuje tylko na południowych lokacjach. Potrafi atakować zimnem z dystansu. Należy jak najszybciej wyeliminować na każdy możliwy sposób.



Nazwa: Wilk-wampir
Statystyki
PŻ: 50
KP: 2
Poziom: 8
Charakter: Chaotyczny Zły
PD za zabicie: 2000
Trak0: 15
Liczba ataków: 1
Siła: 9
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 9
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 11
Berła/Różdżki/Laski: 13
Petryfikacja/Polimorfia: 12
Zionięcie: 13
Czary: 14
Odporności: Odporność na zwykłą broń
Odporność na: strach, truciznę, uśpienie, zmęczenie, petryfikacje, zamęt, chaos, berserk, unieruchomienie
Obrażenia
Zwarcie (kłute) 0k6 +1k10, może unieruchomić przeciwnika
Uwagi:

Czasami go spotkamy. Należy spróbować utrzymać go na dystans i atakować bronią magiczną i magią.



Nazwa: Wilk Wściekły
Statystyki
PŻ: 33
KP: 6
Poziom: 4
Charakter: Neutralny
PD za zabicie: 125
Trak0: 16
Liczba ataków: 1
Siła: 18
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 9
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 13
Berła/Różdżki/Laski: 15
Petryfikacja/Polimorfia: 14
Zionięcie: 16
Czary: 16
Odporności: Brak
Obrażenia
Zwarcie (kłute) 1k8
Uwagi:

Do spotkania na wielu mapach. Nie stanowią większego zagrożenia.



Nazwa: Wilkołak
Statystyki
PŻ: 35
KP: -1
Poziom: 7
Charakter: Chaotyczny Zły
PD za zabicie: 420
Trak0: 9
Liczba ataków: 2
Siła: 19
Zręczność: 16
Kondycja: 15
Inteligencja: 17
Mądrość: 10
Charyzma: 12
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 13
Berła/Różdżki/Laski: 14
Petryfikacja/Polimorfia: 13
Zionięcie: 15
Czary: 15
Odporności: Odporność na zwykłą broń
Obrażenia
Zwarcie (sieczne) 1k12
Uwagi:

Do spotkania tylko na wyspie wilkołaków. Atakować go bronią magiczną.



Nazwa: Wilkołak Większy
Statystyki
PŻ: 94
KP: 0
Poziom: 7
Charakter: Chaotyczny Zły
PD za zabicie: 9000
Trak0: 9
Liczba ataków: 3
Siła: 19
Zręczność: 18
Kondycja: 25
Inteligencja: 17
Mądrość: 10
Charyzma: 12
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 1
Berła/Różdżki/Laski: 1
Petryfikacja/Polimorfia: 1
Zionięcie: 2
Czary: 1
Odporności: Odporność na zwykłą broń
Obrażenia
Zwarcie (sieczne) 1k12
Uwagi:

Do spotkania tylko na wyspie wilkołaków. Atakować go bronią magiczną.



Nazwa: Worg
Statystyki
PŻ: 26
KP: 6
Poziom: 3
Charakter: Neutralny Zły
PD za zabicie: 120
Trak0: 18
Liczba ataków: 1
Siła: 18/40
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 16
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 13
Berła/Różdżki/Laski: 15
Petryfikacja/Polimorfia: 14
Zionięcie: 16
Czary: 16
Odporności: Brak
Obrażenia
Zwarcie (kłute) 1k8
Uwagi:

Do spotkania na wielu mapach. Nie stanowią większego zagrożenia.



Nazwa: Wywerna
Statystyki
PŻ: 63
KP: 1
Poziom: 7
Charakter: Neutralny Zły
PD za zabicie: 1400
Trak0: 11
Liczba ataków: 2
Siła: 14
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 9
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 4
Berła/Różdżki/Laski: 6
Petryfikacja/Polimorfia: 5
Zionięcie: 6
Czary: 5
Odporności: Odporność na: unieruchomienie, spowolnienie, oplątanie, pajęczyna
Obrażenia
Zwarcie (obuchowe) 2k8
Zwarcie (kłute) 1k6, może otruć przeciwnika
Uwagi:

Spotkamy je w Kniei Otulisko. Utrzymać go na dystans, inaczej może nas otruć.



Nazwa: Wywerna Mała
Statystyki
PŻ: 30
KP: 3
Poziom: 7
Charakter: Neutralny Zły
PD za zabicie: 450
Trak0: 16
Liczba ataków: 2
Siła: 14
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 9
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 4
Berła/Różdżki/Laski: 6
Petryfikacja/Polimorfia: 5
Zionięcie: 6
Czary: 5
Odporności: Odporność na: unieruchomienie, spowolnienie, oplątanie, pajęczyna
Obrażenia
Zwarcie (obuchowe) 2k8
Zwarcie (kłute) 1k6, może otruć przeciwnika
Uwagi:

Spotkamy je w Kniei Otulisko. Utrzymać go na dystans, inaczej może nas otruć.



Nazwa: Wywerna Większa
Statystyki
PŻ: 94
KP: -5
Poziom: 7
Charakter: Neutralny Zły
PD za zabicie: 5000
Trak0: 1
Liczba ataków: 3
Siła: 25
Zręczność: 9
Kondycja: 9
Inteligencja: 9
Mądrość: 9
Charyzma: 9
Rzuty obronne
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 3
Berła/Różdżki/Laski: 5
Petryfikacja/Polimorfia: 4
Zionięcie: 5
Czary: 4
Odporności: Odporność na: unieruchomienie, spowolnienie, oplątanie, pajęczyna
Obrażenia
Zwarcie (obuchowe) 2k8
Zwarcie (kłute) 1k6, może otruć przeciwnika
Uwagi:

Do spotkania w Wieży Durlaga. Utrzymać na dystans, inaczej może nas otruć.