Dzieci Bhaala - Children of Bhaal
Solucja Mechanika Postaci Ekwipunek Magia Profesje Pozostałe

Bohaterowie niezalezni - I

by morgan


Imię Miejsce Charakterystyka
Icharyd

3900 (Ulcaster), 1
północny-wschód

niumarły; pościł sto lat, obecnie będzie próbował włączyć nas w swoje menu

Ike

1000 (Broda Ulgotha), 3
przed gospodą

proponuje nam wycieczkę do Wieży Durlaga, których organizowaniem się para; będzie nas to kosztować 60 sztuk złota

0500 (Wieża Durlaga), 3
na moście

spotykamy go tylko, jeśli w Brodzie zgodziliśmy się mieć go za przewodnika - wprowadza nas do Twierdzy i opowiada co nieco o Durlagu; zaoferuje nam jeden z kamieni strażniczych za 300 szt. zł. (fałszywy, więc nie ma sensu kupować)

Imoen

2600 (Candlekeep), 15
centrum, 0

zagadnie nas o naszą wyprawę, dając do zrozumienia, że wie na jej temat więcej od nas

2700 (Nabrzeżny Trakt), 1
południe

bohaterka przyłączalna (więcej)

Ingot

5200 (Chmurne Szczyty), 6
północny-zachód

gnoll, którego pobratymcy wyrzucili z klanu za próbę zjedzenia więźnia (okaże się nią Dynaheir); w zależności od naszej odpowiedzi będzie z nami walczyć lub odejdzie

Ioin Gallchobhair

4400 (Samotne Szczyty*), 6
centrum

razem z Billym i Dribbenem pobiera myto, którym jest nasze życie - możemy zaoferować im pieniądze (wezmą do 300000 szt. zł.) lub walczyć z nimi

Irlentree

1100 (WB SW), 9
Liga Kupiecka, parter

zaprasza nas na przyjęcie i gorąco namawia do udziału; gdy zbadamy sytuację w Lidze, także i on okazuje się być sobowtórniakiem

Islanne

0500 (Wieża Durlaga)
Podziemia, IV poziom, 2

a dokładnie jej duch; może nas teleportować na zewnątrz

Ithmeera

0700 (WB C), 7
Dom Oberana, II piętro

jedna z córek Shandalara, strzeże elementów latającego statku

Ithtyl

0200 (WB N), 11
Pod Trzema Baryłkami

właścicielka tego spokojnego przybytku; zauroczona da nam 20 szt. zł.

Ivanne

0300 (WB NE)
Spłoniona Syrena, parter, VII

za 10 szt. zł. może opowiedzieć nam o śmierci Scara

Izefia

1600 (Knieja Otulisko), 3
centrum

druidka cienia; wspomina o człowieku, który więzi leśne zwierzęta w położonej nieopodal jaskini; jeśli nie mamy Faldorn bądź nie zamierzamy uniżenie prosić o pozwolenie przejścia - zaatakuje nas