Dzieci Bhaala - Children of Bhaal
Solucja Mechanika Postaci Ekwipunek Magia Profesje Pozostałe

Bohaterowie niezalezni - J

by morgan


Imię Miejsce Charakterystyka
Jacil

0300 (WB NE), 2
Dom Rozliczeniowy, parter

miejscowy odźwierny-ochroniarz, szczuje Migoczącymi psami (7 sztuk); po otrzymaniu od Mendasa zadania zdobycia map morskich zastępuje go Ulf

Jaheira

2300 (Pod Pomocną Dłonią)
PPD, parter

bohaterka przyłączalna (więcej), podróżuje z Khalidem; jeśli nie przyłączymy ich do rozdziału III, odchodzą

Jalantha Mistmyr

1200 (WB S), 2
Dom Królowej Wód

Najwyższa Kapłanka w Domu Królowej Wód; możemy spotkać ją w dwóch zadaniach - zdjęcia klątwy z Lothandera (w zamian za Księgę Mądrości z Domu Pani - po wszystkim można ją zabić i odzyskać księgę) oraz zdobycia ciała Cassona (za 2000 szt. zł., jeśli pomogliśmy wcześniej Tenyi - za darmo, można też je ukraść)

Jamie

4800 (Nashkel), 11
posiadłość szlachecka - piętro

wzywa go molestowana przez nas Samantha; wychodzi z szafy, po czym atakuje nas

Jan

1200 (WB S), 15
Żelazny Tron, II piętro

kucharz; dość obcesowo wypędza nas z kuchni

Jardak

<0200 (WB N), 7
Dom Jardaka, piętro

oskarża nas o zabicie sługi (Drelik, spotkaliśmy go piętro niżej), po czym niezależnie od naszych wyjaśnień atakuje

Jared

4600 (Niedźwiedzi ruczaj*), 5
przy moście

prosi o zabicie Niedźwiedzia górskiego, który opanował drugą stronę mostu

Jase

2800 (Lwi Trakt), 3
południe

przeżył atak na karawanę

Jebadoh

1400 (Wioska rybacka*), 4
zachód

jeden z rybaków zlecajacych nam likwidację kapłanki Umberlee (0900, 1)

Jemby

4200 (Ustronne jezioro*), 2
północny-wschód

wraz z Teynganem i Zekarem chce od nas wyciągnąć złoto - możemy im je oddać i odejść w pokoju lub zabić całą trójkę

Jenkal

4000 (Gullykin), 3
Dom Jenkala

właściciel domu z tajnym przejściem do podziemi Mostu Firewine, za pomocą którego wpuszcza do wioski koboldy; można z czystym sumieniem zabić zdrajcę

Jessup

2600 (Candlekeep)
Biblioteka, parter, VI

razem z Theodonem opowiada o naszej przeszłości - przypomina historię, kiedy spłataliśmy figla Khelbenowi Arunsenowi oraz o naszych dawnych upodobaniach

Jhasso

1100 (WB SW), 10
Siedem Słońc, V

przedmiot pierwszego zlecenia Scara - musimy go uratować przed sobowtórniakami; opowie nam o zmiennokształtnych w konsorcjum

1100 (WB SW), 10
Siedem Słońc, VII

opowie nam o plotkach krążących na nasz temat; jeśli wyprzemy się zabicia przywódców Tronu, przekaże kilka plotek z miasta, poprosi o zbadanie sytuacji Eltana, doda też, że Scara zabito w Spłonionej Syrenie

Joia

2300 (PPD), 3
dom przy gospodzie

prosi o przyniesienie Pierścienia tańczącego płomienia (Joii); po przyniesieniu otrzymujemy 400 PD, a nasza reputacja podnosi się o 1

Jonavin

1200 (WB S)
północ, VII

pełen wiary w zbliżającą sie przyszłość mówi nam o zbrojeniach do wojny z Amnem, chorobie Eltana i dowództwie Angelo

Jondal

1500 (Wyspa Baldurana), 3
centrum

wg słów Kryli jej zabity przez wilkoludzi towarzysz, do pomsty którego nas nawołuje - jeśli zgodzimy się pomóc, prowadzi nas w miejsce, gdzie oboje nas atakują

Jondalar

2600 (Candlekeep), 8
wschód, 0

trenuje nas w sztuce solowej walki - ot, taki tutorial; po wszystkim chwali i poleca udać się do Strażnika Bramy

Jopi

2300 (Pod Pomocną Dłonią)
PPD, parter

bratanek Ragefasta; informuje nas, że drogi są nieprzejezdne oraz o tym, że (czego nie jest świadom) jego wuj (mag) dziwnym trafem opanował zaklęcie kapłańskie

Jorin

2000 (Wyspa Baldurana), 4
centrum

jeden z miejscowych obrońców wioski; ma w dość małej estymie nasze umiejętności, może jednak opowiedzieć nam nieco o wilkołakach

Joular

1100 (WB SW), 6
Dom Sunina

jeden z przywoływanych przez właściciela ochroniarzy

Jurgen

3300 (Beregost)
dwór na północnym-wschodzie

jeden z ochroniarzy w domu Gerarda Travenhursta; wraz z kompanem (Carl) wdają się w zabawne (dla nich) dialogi