Dzieci Bhaala - Children of Bhaal
Solucja Mechanika Postaci Ekwipunek Magia Profesje Pozostałe

Bohaterowie niezalezni - S

by morgan


Imię Miejsce Charakterystyka
Safana

3600 (Wybrzeże Mieczy), 2
wschód

bohaterka przyłączalna (więcej)

Sakul

2600 (Candlekeep)
Jaskinie, VI, 1

czeka na Sarevoka, atakuje nas razem z Pratem, Tamem i Borem

Samantha

4800 (Nashkel), 11
posiadłość szlachecka - piętro

gdy z nią porozmawiamy (nastraszymy, albo powiemy, że przyszliśmy się przekonać o jej pięknie) zawoła Jamiego, który wyjdzie z szafy

Samuel

5500 (Wzgórza Gibberlingów*), 3
centrum

mamy dostarczyć jego ciało (500 PD, mikstury; w ciągu 3 dni, w przeciwnym razie umrze) Gellanie Lustrzany Cień w Światyni Mądrości (2300, 3); możemy też wydać go ściagającemu go Najemnikowi Płomiennej Pięści (50 szt. zł.)

Sanadal Gwist

1300 (WB SE), 8
Gospoda

prosi o odszukanie jej brata i kuzyna o imionach Shank i Carbos (chcieli nas zabić w Candlekeep, prolog), kiedy powiemy, że nie żyją, okaże się, że zależało jej tylko na pieniądzach, które im pożyczyła

Sarah

0100 (WB NW), 9
Hełm i Płaszcz, I piętro

wysłanniczka Amnu; ma pomóc w przezwyciężeniu nieporozumień między nim a Wrotami

Sarevok

2600 (Candlekeep)
Biblioteka, I piętro, VI

przedstawia się nam jako Koveras; obdarowuje nas Pierścieniem ochrony +1 (będzie dowodem naszej zbrodni)

0200 (WB N)
Pałac Książęcy, VII

nowy książę Wrót Baldura; dzięki nam (i naszym pieczołowicie zebranym dowodom) natychmiast okrywa się niesławą, a my otrzymujemy polecenie znalezienia i zlikwidowania

0123 (Podziemne Miasto), 3
Świątynia Bhaala, VII

nasz, jak się okaże, brat - przyrodni; nasze ostatnie (w tej części) skrzyzowanie z nim ścieżek

Sarhedra

4400 (Samotne Szczyty*), 4
wschód

zaleca polowanie na ogry, które rozbiły obóz na południu

Sath

1100 (WB SW), 8
Okradany dom

wraz z Wiven okrada jeden z domów

Scar

0900 (Skrzyżowanie Robala)
na moście, V

zastępca dowódcy Płomiennej Pięści; zleca nam rozpoznanie w konsorcjum Siedmiu Słońc, w nagrodę mamy otrzymać 2000 szt. zł.

1100 (WB SW), 11
Siedziba Płomiennej Pięści

przybywamy zdać relację z badania konsorcjum (6000 szt. zł. jeśli Jhasso przeżył, jeśli nie - zgodnie z umową); zleca nam misję zbadania sprawy zniknięć we wschodniej części miasta
po likwidacji Ogrzego maga w Kanałach zgłaszamy się po nagrodę (500 szt. zł. i 2500 PD, 1000 szt. zł i 2000 PD lub po 3000 szt. zł i PD)
w sprawie kolejnego zadania mamy spotkać się z nim przed koszarami

1100 (WB SW), 11
przed Płomienną Pięścią

ostatnie zadanie ma dotyczyć zinfiltrowania siedziby Żelaznego Tronu, a zleca nam je sam książę Eltan

Semaj

0123 (Podziemne Miasto), 3
Świątynia Bhaala, VII

jeden z popleczników Sarevoka podczas finałowego starcia

Sendai

5300 (Chmurne Szczyty), 3
północ

atakuje nas wraz z Delgodem i Aleksandrem

Seniyad

2200 (Knieja Otulisko), 2
centrum

druid; wraz z towarzyszami oskarża Aldetha Sashenstara o zamordowanie innego druida - możemy opowiedzieć się po dowolnej stronie

Ser Lothtyran

0600 (WB W), 6
północ, VII

raduje się zaproszeniem na ceremonię inauguracyjną, podczas której koronują Sarevoka na nowego Wielkiego Księcia

Shaella

1300 (WB SE), 1
Ostrze i Gwiazdy, parter

prosi o odnalezienie Księgi niewiedzy, która jak twierdzi znajduje się w Candlekeep; księgi tam nie ma i kiedy wrócimy jej to powiedzieć, odchodzi

Shaldrissa

0123 (Podziemne Miasto), 1
centrum, VII

wraz z ekipą (Rahvin, Gorf, Wudei, Haseo i Carston) czeka na Sarevoka, ale nami też nie wzgardzi

Shandalar

1000 (Broda Ulgotha), 5
północ

chce byśmy udali się na Lodową Wyspę po jego płaszcz, jeśli się zgodzimy, dostajemy kamień strażniczy i zostajemy przeteleportowani na miejsce; za oddanie płaszcza 500 PD

Shank

2600 (Candlekeep), 3
Sypialnia, 0

dybie na nasze życie

Shar-Teel

3500 (Równina Ostrych Kłów*), 5
północny-zachód

bohaterka przyłączalna (więcej)

Shelligh

3800 (Dzicze Beregostu*), 1
północny-wschód

zbiera jagody

Shep

0200 (WB N), 11
Pod Trzema Baryłkami

nie podoba się mu nasza w tym miejscu obecność

Shistal

2600 (Candlekeep)
Biblioteka, III piętro, VI

w rzeczywistości jest to sobowtórniak udający mnicha; zmieni się, gdy trochę go powypytujemy

Shvertszche

0224 (Zachodnie Kanały)
centralny kolektor

głosiciel chwały Szlumpszy, króla kanałów

Siewca zagłady

4100 (Starożytne ruiny*)
Grobowiec

istota związana z posążkiem (Kozaha); jeśli wejdziemy w posiadanie tego przedmiotu, nieodzowna stanie się walka, jeśli zostawimy przedmiot w spokoju, Siewca uczyni to samo z nami

Sil

3600 (Wybrzeże Mieczy), 7
północny-zachód

nieco słabsza wersja siriny; atakuje nas

Silke Rosena

3300 (Beregost), 4
obok Czerwonego Bukietu

dla jej ochrony wynajmnuje nas Garrick; ona sama zaś twierdzi, że ścigają ją łotry, jednak podczas konfrontacji okazuje się, że to ona jest zła; jeśli zabijemy ją możemy przyłączyć barda, jeśli "łotrów" otrzymujemy 400 szt. zł., a nasza reputacja spada o 2

Sirina Meiala

0500 (Wieża Durlaga)
Podziemia, III poziom

jeden z posągów sprzymierzeńców

Skąpstwo

0500 (Wieża Durlaga)
Podziemia, I poziom, 4

jeden ze Strażników

Skie

0100 (WB NW), 6
Posiadłość Entara, piętro

bohaterka przyłączalna (więcej); konieczna jest obecność w drużynie Eldotha

Slythe

0300 (WB NE)
Głębokie Piwnice, VII

jeden z pary zabójców wynajętych do naszej likwidacji przez Sarevoka; posiada zaproszenie na bal inauguracyjny w pałacu oraz list od Sarevoka (trzeba je zachować)

Solgen

3300 (Beregost)
południe, dom o nieb. dachu

jak sam o sobie mówi - stary, słaby człowiek; można dodać biedny i przestraszony

Solianna

2000 (Wyspa Baldurana), 1
południowy-wschód

mówi, że nie jest tu sama, a także że przybyła tu dawno temu na statku - domu, który zatonął

Sonner

1400 (Wioska rybacka*), 4
zachód

jeden z rybaków zlecajacych nam likwidację kapłanki Umberlee (0900, 1)

Sorrel

0200 (WB N)
zachód, VII

zasugeruje nam ponowne zbadanie siedziby Żelaznego Tronu oraz nawiązanie kontaktu z księciem Eltanem; sądzi iż to Angelo on ponosi odpowiedzialność za chorobę księcia i zamordowanie Scara

Spen Gil'meh

3300 (Beregost), 5
Płonący Czarodziej, I piętro

nie jest zbyt szczęśliwy, że mu przeszkadzamy, ale może powiedzieć trochę interesujących rzeczy

Sprat

4400 (Samotne Szczyty*), 3
południowy-zachód

kurier zmierzający do Amnu z wiadomością, że bandyci atakują coraz częściej, a ruda znika i wszyscy walczą o broń, której nie ma

Stephan Re'Cap

1800 (Kopalnia)
Kopalnia, poziom IV, 3

uczeń Davaeorna; wyjawia nam wiele informacji; możemy go zabić lub puścić wolno

Strach

0500 (Wieża Durlaga)
Podziemia, I poziom, 4

jeden ze Strażników

Strażnik Bramy

2600 (Candlekeep), 4
południe, 0

zaproponuje nam trening w walce wraz z całą drużyną; jeśli się zgodzimy. zaprowadzi nas na południe do sali treningowej, gdzie zmierzymy się z iluzjami stworzonymi przez Obe

2600 (Candlekeep)
Biblioteka, V piętro, VI

(jeśli zabiliśmy osobiście przywódców Żelaznego Tronu pojawi się już na III piętrze) aresztuje nas za zabójstwa, jakich rzekomo mieliśmy się dopuścić

Strażnik bramy

2000 (Wyspa Baldurana), 11
północ

pilnuje przejścia wiodącego na drugą część wyspy; puści nas wyłącznie wtedy, gdy mamy zgodę Kaishas Gan

Strażnik Feniksa

0500 (Wieża Durlaga)
Podziemia, III poziom, 6

główny przedstawiciel żywiołu ognia w jednej z komnat żywiołów

Sunin

1100 (WB SW), 6
Dom Sunina

nie będzie zbyt szczęśliwy, że wchodzimy do jego domu; jeśli w trakcie rozmowy od razu będziemy chcieli walczyć, wtedy zaatakuje nas sam, jeśli zaś zaczniemy się tłumaczyć, przywoła jeszcze dwóch ochroniarzy (Joular i Maka) do pomocy

Surrey

2300 (Pod Pomocną Dłonią)
PPD, parter

były uczeń kowala Taeroma Fuiriuma z Beregostu; wspomina też o kryzysie żelaza

Szalony Arcand

3100 (Wybrzeże Mieczy), 2
północ

wymamrocze, że potrzebuje pierścienia leżącego w znajdującym się nieopodal wraku statku; po powrocie z pierścieniem (szaleństwa) otrzymujemy 300 PD i Olej wściekłego płomienia

Szary Wilk

5400 (Kopalnie Nashkel), 4
południowy-zachód

łowca nagród, który atakuje Prisma; możemy się nie mieszać lub zabić napastnika

Szczęściarz Aello

0800 (WB E), 2
Tanie Towary Szczęściarza Aello

prowadzi sklep z, oględnie mówiąc, dziwnym asortymentem (przeklęte zwoje i miktury), choć ma na stanie (4 sztuki) niezbyt pospolitej Mikstury percepcji

Szczurek

0225 (Centralne Kanały)
rozwidlenie

kobold z manią wielkości; miast skupić się na jakości przyinwestował w ilość, skutkiem czego musimy walczyć też z 11 koboldami weteranami

Szlumpsza Król Kanałów

0224 (Zachodnie Kanały)
południe

samozwańczy władca kanałów, były mag, jak utrzymuje - bywalec Candlekeep, wróż; przepowiada, że (choć bez imienia) Sarevoka spotkaliśmy już może ze dwa razy, a jeszcze cztery przed nami; możemy doprowadzić do walki lub nie