Dzieci Bhaala - Children of Bhaal
Solucja Mechanika Postaci Ekwipunek Magia Profesje Pozostałe
Coran
by Karanith & Shinigami


Siła: 14 Imię: Coran
Zręczność: 20 Rasa: Elf
Kondycja: 12 Płeć: Mężczyzna
Inteligencja: 14 Klasa: Wojownik/Złodziej
Mądrość: 9 Charakter: Chaotyczny Dobry
Charyzma: 16

Biografia:

Zapytany o przeszłość CORAN wyjawił, że pochodzi z lasu Tethyr. Ma wspaniałe wspomnienia z rodzinnych stron, ale nie przepadał za toczącym się tam spokojnym życiem. Wyruszył więc do Wrót Baldura w poszukiwaniu bogactwa, potęgi i szacunku. Mając tylko miedziaka przy duszy, zajął się złodziejstwem, okradał jednak tylko tych, których uważał za wystarczająco bogatych, by mogli się podzielić. Obiecywał sobie, że rzuci tę robotę, kiedy tylko zdobędzie wystarczająco dużo złota do rozkręcenia własnego interesu. Niestety szybko polubił nowy styl życia i z podnieceniem czekał na każdą nową mrożącą krew w żyłach ucieczkę, niebezpieczne włamanie czy piękną kobietę. Co pewien czas musiał opuszczać miasto "na chwilę", znikać w dzikich ostępach i czekać, aż sprawa przycichnie, a jego imię zostanie choć trochę zapomniane. Jego ostatnia ucieczka to najwyraźniej wynik związku z czarodziejką Brielbarą. Jak ostatni głupiec dał się złapać na uwodzeniu członkini Rycerzy Jednorożca i musiał zniknąć, unikając gniewu zazdrosnych magów.


Miejsce spotkania:

Północno-zachodnia część pierwszej lokacji w Kniei Otulisko (2200) (4), na moście.

Ocena:
Karanith:

Coran, z najwyższą zręcznością w grze oraz 3 punktami biegłości w łukach, jest najlepszym łucznikiem w grze, a w tej grze łuk to potęga. Jego umiejętności złodziejskie są wystarczające i może być (powinien!) jedynym przedstawicielem tej profesji w drużynie. Jego jedyną wadą jest mała ilość PŻ, przez co Coran słabo radzi sobie w zwarciu, ale ostatecznie nie do tego powinien być wykorzystywany. Podsumowując: Coran to najlepszy łucznik i jeden z najpotężniejszych NPC. Warto go przyłączyć do każdej drużyny.

Ocena: Zalety: Wady:
9/10

• zręczność
• 3 punkty biegłości w łukach
• najlepszy łucznik
• wojownik/złodziej

• mało PŻ
• nie radzi sobie w zwarciu


Shinigami:

Coran to świetny złodziej i wojownik, jeśli walczy z dystansu. Niska kondycja nie daje mu zbyt dużych szans w zwarciu, ale na odległość będzie siał spustoszenie.

Ocena: Zalety: Wady:
9/10

• zręczność
• jeden z najlepszych łuczników w grze
• wojownik/złodziej

• mało PŻ
• słaby w zwarciu

Kinski:

Coran - "Łaska bogów to zmienna pani". Jeden z najlepszych, o ile nie najlepszy, dystansowiec i operator długiego łuku (więc dochodzi największy wybór różnego rodzaju strzał). Ma najwyższą bazową i unikalną zręczność 20 pkt, ciekawą wieloklasowość (wojownik/złodziej) a co za tym idzie dodatkowe możliwości (krycie się w cieniu i zwiad, cios w plecy). Dysponuje 2 punktami biegłości w ciężkich mieczach i aż trzema w łukach (także ponad standard), co zapewni dodatkowe premie do trafienia i obrażeń (dochodzą jeszcze rasowe premie dotyczące łuków/mieczy ze względu na rasę). Nieźle. Jest wyjątkowy, więc pewnie z tego względu na poziomach 3/3 ma 27 PŻ, a powinien mieć 24. Natomiast na poziomach 5/5 jego TraK0 wynosi 17, a powinno 16 pkt (po awansie jest ok.). Specjalizuje się w otwieraniu zamków i kryciu się w cieniu.