Dzieci Bhaala - Children of Bhaal
Solucja Mechanika Postaci Ekwipunek Magia Profesje Pozostałe
Edwin
by Karanith & Shinigami


Siła: 9 Imię: Edwin Odesseiron
Zręczność: 10 Rasa: Człowiek
Kondycja: 16 Płeć: Mężczyzna
Inteligencja: 18 Klasa: Mistrz Przywołań
Mądrość: 9 Charakter: Praworządny Zły
Charyzma: 10

Biografia:

Zapytany o przeszłość EDWIN twierdzi, że nie ma zamiaru niczego wyjawiać i że jego życie to jego interes, do którego nikt nie powinien wtykać swojego nosa. Doda później, że pytający powinien być szczęśliwy z jego towarzystwa, po czym zacznie coś cicho mówić o odłączeniu się, gdy tylko tego zechce. Najwyraźniej nie obchodzi go zbytnio towarzystwo innych i woli raczej rozmawiać z sobą samym. Nosi strój w kolorach typowych dla Czerwonych Magów z Thay, choć fakt, iż któryś z nich zawędrował tak daleko na zachód, jest co najmniej dziwny. Edwin nie zamierza oczywiście tego wyjaśniać.


Miejsce spotkania:

Południowa część Nashkel (4800) (13), na moście.

Ocena:
Karanith:

Najlepszy mag, jakiego tylko można przyłączyć. Posiada 2 dodatkowe komórki na czary pochodzące ze specjalizacji oraz rodowego amuletu Edwina. Dodatkowo jego specjalizacja zabrania mu używać tylko czarów ze szkoły Poznania, więc nie traci nic przydatnego. Można na upartego doszukiwać się w czerwonym magu wad, wskazując na jego wysoką KP. Ale nie wpływa ona na fakt, iż Edwin jest najlepszym magiem wśród NPC. Powinien się znaleźć w każdej złej drużynie.

Ocena: Zalety: Wady:
9/10

• dodatkowe komórki na czary za specjalizację i amulet

• wysoka KP


Shinigami:

Najlepszy mag w grze. Szczególnie dla złej drużyny będzie prawdziwym skarbem. Choć osobiście uważam, że dobry Edwin to martwy Edwin.

Ocena: Zalety: Wady:
8/10

• wysoka inteligencja i kondycja
• dodatkowe komórki na czary za specjalizację i amulet

• wysoka KP

Kinski:

"Znowu mi przeszkadzacie!". Praworządny zły, arogancki i chamowaty mistrz przywołań. Posiadanie go w drużynie wyklucza Dynaheir i Minsca, z którymi prędzej czy później dojdzie do śmiertelnego rozstrzygnięcia. Ale jego amulet oraz specjalizacja robią swoje - będzie miał po 2 dodatkowe zaklęcia na każdym poziomie. Na 8. poziomie z Pierścieniami ostrości będzie miał 24 zaklęcia pierwszego poziomu. Jego szkołą przeciwną są poznania, więc praktycznie nic nie traci. Najbardziej odczuwalny brakiem może być zaklęcie Jasnowidzenia (ale można użyć niewidzialności i zrobić rajd zwiadowcą), bo identyfikację rozwiązują sklepy i świątynie, a Wykrycie niewidzialnego właściwie nie ma znaczenia (można użyć Rozproszenia magii lub kapłańskiego Ujawniania niewdzianych). Summa sumarum - ma najwięcej slotów przy niemal zerowym ograniczeniu dostępu do czarów. Do tego standardowe biegłości - bronie strzeleckie i obuchowe (*). Ma wysoką kondycję, a kwestię niskiej KP można rozwiązać czarami, których nie brakuje (choćby Tarcza z pierwszego poziomu, później Duchowy pancerz).