Dzieci Bhaala - Children of Bhaal
Solucja Mechanika Postaci Ekwipunek Magia Profesje Pozostałe
Garrick
by Karanith & Shinigami


Siła: 14 Imię: Garrick
Zręczność: 16 Rasa: Człowiek
Kondycja: 9 Płeć: Mężczyzna
Inteligencja: 13 Klasa: Bard
Mądrość: 14 Charakter: Chaotyczny Neutralny
Charyzma: 15

Biografia:

Zapytany o przeszłość GARRICK wyjaśni, że był członkiem aktorskiej trupy o nazwie Trubadurzy Wiatru. Podróżowali po całym wybrzeżu - od Neverwinter do Amnu - i często zabawiali książęta i szlachtę. Istotnie, niewielu było stać na obejrzenie tych przedstawień, gdy on i jego towarzysze znajdowali się u szczytów. Mimo to Garrick nie opowiada o tych czasach z radością, gdyż po życiu jako członek trupy pozostań mu niesmak. Pewnego razu odkrył, iż przedstawienia są wykorzystywane jako kamuflaż dla okradania widzów i od razu stwierdził, że nie chce mieć z tym nic wspólnego. Towarzysze odtrącili go. Teraz chce tylko wędrować i muzykować dla tych, którzy zechcą go słuchać. Wygląda na młodego, naiwnego i nieco zbyt gotowego na słuchanie obcych.


Miejsce spotkania:

Centrum Beregostu (3300) (3), przed gospodą Płonący Czarodziej.

Ocena:
Karanith:

Garrick przyłączy się do nas tylko jeśli zwrócimy się przeciw Silke, podczas zleconego przez nią zadania. O ile sytuacja, w jaką nas Garrick wplątuje jest dość ciekawa, o tyle sam NPC prezentuje się dużo gorzej. Postać ta nie ma żadnych poważnych zalet, tak więc odradzam jego przyłączanie do drużyny w charakterze innym niż mięso armatnie.

Ocena: Zalety: Wady:
2/10

• brak

• mało PŻ
• ogólna nieprzydatność postaci


Shinigami:

Tak jak Eldoth, jest to mało przydatna postać. Można go dołączyć tylko dla jego wiedzy.

Ocena: Zalety: Wady:
3/10

• wysoka wiedza

• niska kondycja
• ogólnie słaba profesja

Kinski:

"Tak, sir?" Nie ma poważnych zalet, ale wad również (czy w jego przypadku kondycja = 16 coś by zmieniła?). Nie ferowałbym wyroku odnośnie jego nieprzydatności (zależy ona od nas). Ale jakby Garricka porównać do Eldotha wypada korzystniej, bo rezygnujemy z dodatkowej gęby (nic to, że ładnej) do ekspienia, czyli Skie. Zawsze coś. Podobnie jak u klasowego pobratymca jego rola w drużynie będzie podobna. Ma biegłości w broniach strzeleckich, łukach i lekkich mieczach (*), więc może walczyć na dystans zarówno sztyletami (2 ataki), łukami (2 ataki, ale spory wybór różnego rodzaju strzał), jak też strzałkami (3 ataki). Od czasu do czasu coś zidentyfikuje, odciąży księgę zaklęć drużynowego maga rzucając choćby Chromową kulę lub Przyspieszenie ruchów itd. W sytuacji zagrożenia sam o siebie zadba (Lustrzane odbicia). Od czasu do czasu coś komuś zwinie (np. Iskrę Drizzta, Amulet metaczarów i Pierścień ochrony +2 Ramazithowi), wbije w plecy (po 9. poziomie mnożnik x4 i Niewidzialność). Po prostu, niespotykanie zwyczajny bard...