Dzieci Bhaala - Children of Bhaal
Solucja Mechanika Postaci Ekwipunek Magia Profesje Pozostałe
Imoen
by Karanith & Shinigami


Siła: 9 Imię: Imoen
Zręczność: 18 Rasa: Człowiek
Kondycja: 16 Płeć: Kobieta
Inteligencja: 17 Klasa: Złodziej
Mądrość: 11 Charakter: Neutralny Dobry
Charyzma: 16

Biografia:

Zapytana o przeszłość IMOEN żartobliwie klepie cię po ramieniu. Stwierdza, że kto, jak kto, ale ty dobrze ją znasz - w końcu razem dorastaliście. I rzeczywiście odkrywasz w pamięci miłe wspomnienie spotkania z tą młodą dziewczyną. Ona, tak jak i ty, przybyła do Candlekeep, choć 10 lat później i spędzała czas raczej z szorstkim Winthropem niż Gorionem. Przezywała go "Brzuchacz", co niezbyt się staremu szynkarzowi podobało. Wiecznie zachowywała się niczym dziecko i lubiła grać rolę młodszej siostry, choć byliście w podobnym wieku. Jej radosny uśmiech mówi ci, że zawsze chciała z tobą wędrować - bez względu na to, jakimi ścieżkami podążasz.


Miejsce spotkania:

Nabrzeżny Trakt do Candlekeep (2700) (1), zagada do nas zaraz po rozpoczęciu pierwszego rozdziału.

Ocena:
Karanith:

Stara znajoma z Candlekeep, a przy tym najlepszy złodziej w grze, ponieważ możemy kierować jej rozwojem już od pierwszego poziomu. W dodatku może dwuklasować na maga, co czyni ją jeszcze potężniejszą. Dobrym rozwiązaniem będzie rozwinięcie u niej do perfekcji jednej umiejętności złodziejskiej, dual, a następnie przyłączenie Corana, którego będzie uzupełniać jako złodziej i pełnić może jednocześnie funkcję drużynowego maga.

Ocena: Zalety: Wady:
9/10

• wysoka zręczność
• najlepszy złodziej
• możliwość dualu na maga

• brak większych wad


Shinigami:

Imoen to dobra postać. Jest jednym z najlepszych złodziei w grze, a ponadto można ją zdwuklasować na maga. Warta przyłączenia do drużyny.

Ocena: Zalety: Wady:
9/10

• wysoka zręczność, kondycja i inteligencja
• jeden z najlepszych złodziei
• możliwość dualu na maga

• mała siła

Kinski:

"Chromolenie w bambus" powinno się zalajkować i otagować... W przypadku dwuklasowania standardowo należy przemyśleć skład drużyny i zdecydować się na rozwinięcie określonych umiejętności złodziejskich (Coran ma wysokie otwieranie zamków, Alora lub bard - kradzież kieszonkową, Safana - otwieranie zamków i wykrywanie pułapek, Kivan - krycie się w cieniu). Biegłości - lekkie miecze, łuki, bronie obuchowe (*). W przypadku ciosu w plecy najlepiej ją "optymlizować", inwestując w krycie się w cieniu (mimo czarów iluzji maga).