Dzieci Bhaala - Children of Bhaal
Solucja Mechanika Postaci Ekwipunek Magia Profesje Pozostałe

Najpotezniejsi - akolici Sarevoka

by Alvarez


Zhalimar Cloudwulfe

Gardush

Alai

Płeć: mężczyzna mężczyzna mężczyzna
Charakter: chaotyczny zły chaotyczny zły chaotyczny zły
Rasa: człowiek człowiek człowiek
Klasa: wojownik wojownik wojownik|mag
Poziom: 11 10 8|8
Cechy:
Siła: 18/96 18/96 11
Zręczność: 18 18 11
Kondycja: 18 18 9
Inteligencja: 10 10 18
Mądrość: 11 11 16
Charyzma: 13 13 12
KP: -1
Sieczne: -3
-2
Sieczne: -3
10
PŻ: 123 110 56
TraK0: 9 10 12
Biegłości: Ciężkie miecze: 5*
Łuki: 5*
Włócznie: 5*
Ciężkie miecze: 5*
Lekkie miecze: 5*
Lekkie miecze: 5*
Bronie strzeleckie: 5*
Liczba ataków: 4 3 4
Rzuty obronne:
Śmierć: 10 10 11
Berła: 11 11 7
Petryfikacja: 10 10 9
Zionięcia: 13 13 11
Czary: 12 12 8
Znane czary: - - 2x Magiczny pocisk
2x Chromowa kula
1x Horror
1x Płomienie Agannazara
1x Kwasowa strzała Melfa
1x Ognista strzała
2x Kula ognia
1x Zamęt
1x Drzwi z cienia
PD za pokonanie: 3000 1800 1800
Ekwipunek: Hełm
Zbroja płytowa
Halabarda +2
Długi łuk refleksyjny
Strzały
Zwój
68 sztuk złota
Zbroja płytowa
Miecz długi
Tarcza średnia
62 sztuki złota
Różdżka błyskawic
Sztylet do rzucania
Młot bojowy
Pierścień swobody ruchów
66 sztuk złota


Diyab

Aasim

Naaman

Płeć: mężczyzna mężczyzna mężczyzna
Charakter: neutralny zły neutralny zły chaotyczny zły
Rasa: człowiek człowiek człowiek
Klasa: kapłan|złodziej wojownik|kapłan mag|złodziej
Poziom: 9|9 8|8 9|9
Cechy:
Siła: 12 12 11
Zręczność: 14 14 11
Kondycja: 9 9 9
Inteligencja: 11 11 18
Mądrość: 18 18 16
Charyzma: 12 12 12
KP: 7
Pociski: +3
Kłute: +2
7
Sieczne: -2
Kłute, Pociski: -1
7
PŻ: 60 72 56
TraK0: 8 8 14
Biegłości: Bronie obuchowe: 5* Bronie obuchowe: 5* Lekkie miecze: 2*
Bronie obuchowe: 2*
Bronie strzeleckie: 2*
Liczba ataków: 1 3 2
Rzuty obronne:
Śmierć: 5 5 11
Berła: 9 9 7
Petryfikacja: 8 8 9
Zionięcia: 11 11 11
Czary: 10 10 8
Znane czary: 1x Przywołanie boskiej mocy
2x Unieruchomienie osoby
2x Słup ognia
2x Unieruchomienie osoby
1x Przywołanie boskiej mocy
2x Magiczny pocisk
2x Chromowa kula
1x Horror
1x Kwasowa strzała Melfa
1x Płomienie Agannazara
1x Ognista strzała
1x Zamęt
1x Drzwi z cienia
PD za pokonanie: 1600 1800 2000
Ekwipunek: Zbroja skórzana
Mała tarcza
Młot bojowy +1
Olej wściekłego płomienia
Mikstura percepcji
Antidotum
95 sztuk złota
Zbroja skórzana ćwiekowana
Wekiera +1
Mikstura siły kamiennego giganta
Różdżka niebios
95 sztuk złota
Bransolety ochrony KP7
Sztylet do rzucania
Sztylet
Zwoje:
Zamęt, Drzwi przez wymiary, Ochrona przed pociskami
Ochrona przed martwakami
Ugłosowienie
Rozproszenie magii
Kula ognia
66 sztuk złota


Lokalizacja: Południowa część Wrót Baldura - AR1200



Uwagi: Akolici Sarevoka, znajdziemy ich na szczycie Żelaznego Tronu. Nie są to bynajmniej podwórkowi zabijacy, sześciu bardzo doświadczonych i nieźle wyekwipowanych najemników, z którymi każdy gracz Baldura musi się liczyć. Walka powszechnie uważana za trudną, i taka jest w istocie. Do tej szóstki dodatkowo dołącza przemieniający się w Sobowtórniaka Emisariusz Tar. Zanim wejdzisz na ostatnie piętro, obowiązkowo rzuć zaklęcia wzmacniające - Odporność na strach, Psalm/Błogosławieństwo, Przyspieszenie ruchów, Przywołanie boskiej mocy jeśli posiadasz.

Zhalimar ma tylko 20 strzał, po kilku rundach przerzuci się z łuku na halabardę, jednak i z tą jest dość mocny - TraK0 8 i 3 ataki na rundę. Alai znajduje się pod wpływem swobody działania, z Młotem bojowym ma 3 ataki. Naaman w przegródce na podręczne zwoje ma pierwsze trzy z wymienionych. Diyab i Naaman mają mnożnik sztyletowania x4, z 'ciekawostek' to tyle.

Po uporaniu się z nimi możemy zebrać łupy oraz porozglądać się po komnatach, w jednej z nich spotykamy Thaldorna, jednego z przywódców Żelaznego Tronu. Powie, że dokumenty, których szukamy są w posiadaniu Rieltara. Udał się on do Candlekeep, pozostaje więc przygotować się do drogi i wrócić do Ksiącia Eltana. Po szczegóły walki zapraszam do działu TAKTYKI.