Dzieci Bhaala - Children of Bhaal
Solucja Mechanika Postaci Ekwipunek Magia Profesje Pozostałe

Najpotezniejsi - druzyna Kirian

by Alvarez


Kirian

Peter

Baerin

Lindin

Płeć: mężczyzna (?) mężczyzna mężczyzna mężczyzna
Charakter: chaotyczny neutralny chaotyczny zły chaotyczny neutralny neutralny zły
Rasa: człowiek człowiek człowiek człowiek
Klasa: wojownik|mag wojownik|kapłan wojownik wojownik
Poziom: 5|5 5|5 6 6
Cechy:
Siła: 17 17 17 17
Zręczność: 18 16 16 16
Kondycja: 14 14 14 14
Inteligencja: 10 10 10 10
Mądrość: 11 11 11 11
Charyzma: 13 13 13 13
KP: 3
Sieczne: -3
2
Obuchowe: +2
Sieczne: -2
2
Obuchowe: -2
Kłute, pociski: -1
0
Sieczne: -3
PŻ: 32 37 40 47
TraK0: 10 15 9 10
Biegłości: Ciężkie miecze: 4*
Lekkie miecze: 4*
Ciężkie miecze:5*
Lekkie miecze: 5*
Łuki: 5*
Włócznie: 3*
Ciężkie miecze: 4*
Lekkie miecze: 4*
Liczba ataków: 3/2 1 7/2 3/2
Rzuty obronne:
Śmierć: 12 10 10 10
Berła: 13 11 11 11
Petryfikacja: 12 10 10 10
Zionięcia: 15 13 13 13
Czary: 14 12 12 12
Znane czary: 4x Pomniejsze drążenie Larlocha
3x Kwasowa strzała Melfa
1x Lustrzane odbicie
1x Horror
1x Przywołanie potwora I
1x Błyskawica
1x Oplątanie
1x Młot duchowy
2x Unieruchomienie osoby
1x Bezmyślność
- -
PD za pokonanie: 900 1200 300 600
Ekwipunek:
Miecz długi +1
Złoty pas
Zwoje:
Ochrona przed złem, Infrawizja, Zauroczenie
Bransolety ochrony KP7
163 sztuki złota
Hełm
Kolczuga
Tarcze średnia
Morgensztern +1
Mikstura wybuchów
Olej wściekłego płomienia
97 sztuk złota
Zbroja paskowa
Długi łuk
Strzały +1
49 sztuk złota
Zbroja płytowa
Tarcza średnia
Miecz długi +1
Mikstura wchłaniania
Mikstura niewidzialności
76 sztuk złota


Lokalizacja: AR3500



Uwagi: Grupka poszukiwaczy przygód przebywająca na lokacji z Bazyliszkami. Twierdzą, że są od nas lepsi (he, he), można więc pokazać im jak jest naprawdę, albo też okazać miłosierdzie i walki uniknąć. Co ciekawe Peter posługuje się bronią, w której nie ma biegłości - od razu widać, że to amatorzy ;). Generalnie parametry wszyscy mają podobne, Kirian nawet nia ma zmienionej płci.

Ekipa może sprawić problemy, jednak jeśli dobrze podejdziemy do walki i nie będziemy mieli pecha w losowaniu, wyjdziemy bez większych strat. Podstawa to Pajęczyna i/lub Śmierdząca chmura, ze wskazaniem na tę pierwszą - nie dość, że rzut obronny musi być wykonany z modyfikatorem -2, to przeciwnicy ci mają znacznie słabsze rzuty przeciw czarom niż przeciw truciznom (śmierci). Najlepiej rzucić dwa takie czary na raz, bo szansa, że wszyscy przeciwnicy zostaną od razu oplątani wynosi 27%, mogłaby być wyższa (a co! ;). Gdy już będą bezbronni, najlepiej posługiwać się obszarówkami - Ognista kula, Eksplodująca czaszka, do tego broń strzelecka i tyle wystarczy. Jeśli coś pójdzie nie tak, to po pierwsze jakiś zbrojny niech podejdzie do Baerina - gdy chwyci za włócznię ma TraK0 11 i 3/2 ataków na rundę, czyli sporo gorzej niż strzelając z łuku. Dobrze by było aby atakować ich bronią zadającą typ obrażeń przy którym mają niekorzystny modyfikator klasy pancerza (jakby tak się przypadkiem złożyło...). Jeśli członkowie drużyny oscylują gdzieś około piątego poziomu, to walka w zwarciu na Przyspieszeniu ruchów z lekkim wsparciem czarów ofensywnych powinna wystarczyć bez bardzo wyszukanej strategii.