Dzieci Bhaala - Children of Bhaal
Solucja Mechanika Postaci Ekwipunek Magia Profesje Pozostałe

Najpotezniejsi - najemnicy z Gullykin

by Alvarez


Molkar

Drakar

Morvin

Halacan

Płeć: mężczyzna mężczyzna mężczyzna mężczyzna
Charakter: neutralny zły neutralny zły neutralny zły chaotyczny zły
Rasa: człowiek człowiek krasnolud gnom
Klasa: wojownik wojownik|kapłan wojownik wojownik|mag
Poziom: 6 5|5 5 4|4
Cechy:
Siła: 18/76 17 15 15
Zręczność: 14 16 16 13
Kondycja: 14 14 19 16
Inteligencja: 10 10 11 15
Mądrość: 11 11 9 9
Charyzma: 13 13 10 10
KP: 2
Obuchowe: +2
Sieczne: -2
2
Obuchowe: +2
Sieczne: -2
2
Obuchowe: -2
Pociski, kłute: -1
6
PŻ: 55 39 81 34
TraK0: 9 15 12 15
Biegłości: Ciężkie miecze: 5*
Lekkie miecze: 5*
Ciężkie miecze: 5*
Lekkie miecze: 5*
Bronie z kolcami: 2*
Topory: 3*
Bronie obuchowe: 2*
Liczba ataków: 5/2 1 3/2 1
Rzuty obronne:
Śmierć: 10 10 11 11
Berła: 11 11 13 13
Petryfikacja: 10 10 12 12
Zionięcia: 13 13 13 13
Czary: 12 12 14 14
Znane czary: - 1x Oplątanie
1x Młot duchowy
2x Unieruchomienie osoby
1x Bezmyślność
- 5x Magiczny pocisk
1x Horror
1x Lustrzane odbicie
PD za pokonanie: 1200 1200 650 650
Ekwipunek: Kolczuga +2
Tarcza średnia
Hełm
Miecz długi +1
Mikstura heroizmu
84 sztuki złota
Kolczuga
Tarcza średnia
Hełm
Morgensztern +1
Mikstura wchłaniania
84 sztuki złota
Zbroja paskowa
Hełm
Topór bojowy
38 sztuk złota
Młot bojowy
Uśpienie (zwój)
Migoczące barwy (zwój)
38 sztuk złota


Lokalizacja: Gullykin



Uwagi: Kolejna grupa najemników wysłana, by nas zabić. Przewodzi im Molkar, cwaniaczek jest dość pewny siebie (Pewnie mieliście już sporo problemów z niekompetentnymi, niestety, łowcami nagród. Te czasy minęły, dziś... nadszedł twój koniec. ;)

Przed walką rzucamy Psalm, Błogosławieństwo, Odporność na strach i dobrze by było, gdyby do tego doszło jeszcze Przyspieszenie ruchów. Na początek Pajęczyna/Śmierdząca chmura i jeśli wrogowie nie mają szczęścia w rzutach, to jest po walce, jeśli jednak tak się nie stanie, to proponowałbym na początku zająć się Drakarem i Halacanem - czarów wielu nie mają, ale mogą nieźle nabałaganić. Pozostała dwójka jest dość trudna - mają niezłe KP, przyzwoitą liczbę ataków, oj lepiej brać ich na dystans. Można zająć ich potworami z różdżki a samemu prowadzić ostrzał bronią dystansową i miotać Magiczne pociski. Walka opcjonalna, można się wcześniej przygotować, warto ją stoczyć możliwie wcześnie ze względu na całkiem niezły sprzęt, który można zgarnąć.