Dzieci Bhaala - Children of Bhaal
Solucja Mechanika Postaci Ekwipunek Magia Profesje Pozostałe

Najpotezniejsi - druzyna Andrisa na Lodowej wyspie

by Alvarez


Andris

Beyn

Marcellus

Płeć: mężczyzna mężczyzna mężczyzna
Charakter: neutralny zły chaotyczny zły praworządny zły
Rasa: człowiek człowiek człowiek
Klasa: mag wojownik|mag mistrz przywołań
Poziom: 11 8|8 6
Cechy:
Siła: 10 11 9
Zręczność: 16 11 16
Kondycja: 13 9 16
Inteligencja: 18 18 18
Mądrość: 11 18 9
Charyzma: 12 12 10
KP: 1
Sieczne: -1
10 1
Pociski: -1
PŻ: 49 56 47
TraK0: 17 15 17
Biegłości: Bronie obuchowe: 1* Lekkie miecze: 5*
Bronie obuchowe: 5*
Bronie strzeleckie: 5*
Bronie obuchowe: 1*
Bronie strzeleckie: 1*
Liczba ataków: 1 3/2 1
Rzuty obronne:
Śmierć: 3 11 13
Berła: 3 7 9
Petryfikacja: 5 9 11
Zionięcia: 7 11 12
Czary: 5 8 5
Odporności: Ogień: 70%
Magiczny ogień: 70%
Elektryczność: 70%
- -
Znane czary: 5x Magiczny pocisk
5x Lustrzane odbicie
7x Kwasowa strzała Melfa
4x Błyskawica
2x Kula ognia
2x Ognista strzała
2x Unieruchomienie osoby
3x Drzwi przez wymiary
1x Zamęt
2x Stożek zimna
2x Przywołanie potwora III
2x Magiczny pocisk
2x Chromowa kula
1x Horror
1x Kwasowa strzała Melfa
1x Płomienie Agannazara
1x Ognista strzała
2x Kula ognia
1x Zamęt
1x Drzwi z cienia
5x Pomniejsze drążenie Larlocha
1x Horror
3x Kwasowa strzała Melfa
2x Przyspieszenie ruchów
PD za pokonanie: 6000 1800 2000
Ekwipunek: Zwoje:
Ochrona przed złem, Śliskość
Zapiski Andrisa
Szata łotrzyka
109 sztuk złota
Różdżka strachu
66 sztuk złota
Kij
Szata wędrowcy
Wampiryczne dotknięcie (zwój)
81 sztuk złota


Lokalizacja: Lodowa Wyspa



Uwagi: Pierwsza ekipa napotkana na Lodowej wyspie, szefem jest Andris, powie kilka słów o tym miejscu, po czym będziemy zmuszeni walczyć z nim i jego towarzyszami. Andris i Beyn mają kilka nadprogramowych bonusów - pierwszy znajduje się pod wpływem Ochrony przed pociskami oraz Lustrzanego odbicia, drugi jest odporny na zaklęcia poziomów 1-3.

Wszyscy rzucają Horror i/lub Zamęt - bardzo denerwujące czary, przed walką tradycyjnie już rzucamy Odporność na strach i Psalm/Błogosławieństwo. Najsłabszym ogniwem jest w mojej ocenie Beyn - ma zdecydowanie najsłabsza klasę pancerza, trafiamy go zawsze = pada szybko, z pozostałą dwójką jest troszkę gorzej, ale nie żeby jakoś tragicznie ;P.

W walce nie rzucaj czarów na byle kogo - w przypadku Andrisa i Beyna spora ich część odniesie skutek mały lub wręcz żaden. Andrisa chronią Lustrzane odbicia - do ich szybkiej likwidacji świetnie nadają się Magiczne pociski. Ogólnie rzecz biorąc bez tych odbić nie ma stawia większego oporu - jeden czy dwóch zbrojnych (najlepiej na Przyspieszeniu ruchów), rachu ciachu i po strachu. Aha, staraj się nie trzymać członków drużyny w jednym miejscu, aby rzucane przez magów obszarówki nie odniosły (nie)oczekiwanych skutków.