Najpotezniejsi - Mlociarze z Podgorza
Caturak |
Pargus |
Gretek |
|
Płeć: | mężczyzna | mężczyzna | mężczyzna |
Charakter: | chaotyczny zły | chaotyczny neutralny | neutralny zły |
Rasa: | człowiek | człowiek | człowiek |
Klasa: | łowca | wojownik|mag | wojownik |
Poziom: | 6 | 5|5 | 9 |
Cechy: | |||
Siła: | 12 | 17 | 18/50 |
Zręczność: | 12 | 18 | 18 |
Kondycja: | 9 | 14 | 14 |
Inteligencja: | 10 | 10 | 10 |
Mądrość: | 10 | 11 | 11 |
Charyzma: | 10 | 13 | 13 |
KP: |
3 Sieczne: -1 |
3 |
-2 Sieczne: -3 Pociski: -1 |
PŻ: | 34 | 32 | 70 |
TraK0: | 15 | 10 | 9 |
Biegłości: |
Lekkie miecze: 2* Łuki: 2* |
Ciężkie miecze: 4* Lekkie miecze: 4* |
Topory: 5* |
Liczba ataków: | 5/2 | 3/2 | 3 |
Rzuty obronne: | |||
Śmierć: | 13 | 12 | 12 |
Berła: | 14 | 13 | 13 |
Petryfikacja: | 15 | 12 | 12 |
Zionięcia: | 16 | 15 | 15 |
Czary: | 16 | 14 | 14 |
Znane czary: | - |
4x Pomniejsze drążenie Larlocha 3x Kwasowa strzała Melfa 1x Lustrzane odbicie 1x Horror 1x Przywołanie potwora I 1x Błyskawica |
- |
PD za pokonanie: | 750 | 900 | 1200 |
Ekwipunek: |
Zbroja płytowa Długi łuk refleksyjny Miecz krótki Strzały Strzały lodowe 16 sztuk złota |
Miecz długi +1 Bransolety ochrony KP7 48 sztuk złota |
Zbroja płytowa Pawęż Topór bojowy +2 48 sztuk złota |

Wilf |
Arlin |
Nader |
|
Płeć: | mężczyzna | mężczyzna | mężczyzna |
Charakter: | praworządny zły | neutralny zły | chaotyczny neutralny |
Rasa: | człowiek | człowiek | człowiek |
Klasa: | wojownik|kapłan | mag | złodziej |
Poziom: | 7|6 | 7 | 7 |
Cechy: | |||
Siła: | 9 | 13 | 12 |
Zręczność: | 11 | 16 | 18 |
Kondycja: | 14 | 11 | 9 |
Inteligencja: | 14 | 16 | 10 |
Mądrość: | 16 | 10 | 10 |
Charyzma: | 13 | 8 | 10 |
KP: |
3 Obuchowe: -2 Pociski, kłute: -1 |
8 Obuchowe: -1 |
3 Pociski, kłute: -1 |
PŻ: | 55 | 21 | 25 |
TraK0: | 13 | 23 | 14 |
Biegłości: |
Bronie obuchowe: 4* Bronie z kolcami: 4* |
Lekkie miecze: 1* Topory: 1* |
Lekkie miecze: 2* Łuki: 2* |
Liczba ataków: | 2 | 1 | 2 |
Rzuty obronne: | |||
Śmierć: | 7 | 12 | 13 |
Berła: | 11 | 11 | 14 |
Petryfikacja: | 10 | 11 | 15 |
Zionięcia: | 13 | 15 | 16 |
Czary: | 12 | 12 | 16 |
Znane czary: |
2x Oplątanie 1x Rozkaz 3x Unieruchomienie osoby 2x Glif strażniczy 1x Animacja martwego |
5x Magiczny pocisk 2x Horror 2x Lustrzane odbicie |
- |
PD za pokonanie: | 800 | 850 | 750 |
Ekwipunek: |
Hełm Zbroja paskowa Tarcza średnia Młot bojowy 12 sztuk złota |
Szata łowcy przygód Kij 38 sztuk złota |
Zbroja skórzana ćwiekowana Krótki łuk Sztylet Strzały Strzały ogniste 23 sztuki złota |

Lokalizacja: Północno-zachodnia części Wrót Baldura (AR0100).

Uwagi: Grupa najemników zwąca się Młociarzami z Podgórza, pojawia się po rozmowie z z Gorpelem Hindem w gospodzie Hełm i Płaszcz. W walce możemy liczyć na Wesołych Błaznów, jeśli tylko jesteśmy ich honorowymi członkami (he, he). Potyczki nie da się uniknąć (no chyba, że w nogi…). Jest to jedna z moich ulubionych walk, nie mamy możliwości przygotowania się do niej (no, przynajmniej jak gramy pierwszy raz ;), następuje nagły zwrot akcji, miła pogawędka zostaje przerwana i musimy walczyć na śmierć i życie, i dodatkowo w tej malowniczej tawernianej scenerii ;).
Przeciwnicy całkiem mocni, można rzec, że na poziomie podobnym do naszego, gdy mamy okazję toczyć z nimi walkę. Dość typowa drużyna pod względem klas postaci, bardzo liczba, może to sprawić nie lada problem przy grze solo. Mają wysokie poziomy, zbrojni sporo ataków na rundę i przyzwoite KP a magowie i wnerwiające czary - obowiązkowo na początku trzeba rzucić Odporność na strach, inaczej może być krucho. Znajdzie się parę w wyposażeniu, po wygranej walce nie można przejść obojętnie obok Topóru bojowego +2.
Caturak i Nader standardowo posługują się bronią strzelecką, Caturak mieczem krótkim ma TraK0 16 i 3/2 ataków; Nader TraK0 16 i 1 atak, sztyletuje, a raczej potrafi sztyletować z mnożnikiem x3. Strategia na nich nie musi być wyszukana - zbrojni sprowadzają Caturaka i Nadera do zwarcia, Greteka staramy się wziąć na dystans - tak czarami jak i bronią dystansową, magom w miarę możliwości przerywamy zaklęcia, do tego warto przywołać sojuszników w postaciszkieletów z Animacji martwego albo potworów z Różdżki przywołania potwora. Wielkie osłabienie w połączeniu z Emocjami bądź Pajęczyną też powinno zdać egzamin. Jakież to się wydaje proste ;)