Dzieci Bhaala - Children of Bhaal
Solucja Mechanika Postaci Ekwipunek Magia Profesje Pozostałe

Najpotezniejsi - Mlociarze z Podgorza

by Alvarez


Caturak

Pargus

Gretek

Płeć: mężczyzna mężczyzna mężczyzna
Charakter: chaotyczny zły chaotyczny neutralny neutralny zły
Rasa: człowiek człowiek człowiek
Klasa: łowca wojownik|mag wojownik
Poziom: 6 5|5 9
Cechy:
Siła: 12 17 18/50
Zręczność: 12 18 18
Kondycja: 9 14 14
Inteligencja: 10 10 10
Mądrość: 10 11 11
Charyzma: 10 13 13
KP: 3
Sieczne: -1
3 -2
Sieczne: -3
Pociski: -1
PŻ: 34 32 70
TraK0: 15 10 9
Biegłości: Lekkie miecze: 2*
Łuki: 2*
Ciężkie miecze: 4*
Lekkie miecze: 4*
Topory: 5*
Liczba ataków: 5/2 3/2 3
Rzuty obronne:
Śmierć: 13 12 12
Berła: 14 13 13
Petryfikacja: 15 12 12
Zionięcia: 16 15 15
Czary: 16 14 14
Znane czary: - 4x Pomniejsze drążenie Larlocha
3x Kwasowa strzała Melfa
1x Lustrzane odbicie
1x Horror
1x Przywołanie potwora I
1x Błyskawica
-
PD za pokonanie: 750 900 1200
Ekwipunek: Zbroja płytowa
Długi łuk refleksyjny
Miecz krótki
Strzały
Strzały lodowe
16 sztuk złota
Miecz długi +1
Bransolety ochrony KP7
48 sztuk złota
Zbroja płytowa
Pawęż
Topór bojowy +2
48 sztuk złota


Wilf

Arlin

Nader

Płeć: mężczyzna mężczyzna mężczyzna
Charakter: praworządny zły neutralny zły chaotyczny neutralny
Rasa: człowiek człowiek człowiek
Klasa: wojownik|kapłan mag złodziej
Poziom: 7|6 7 7
Cechy:
Siła: 9 13 12
Zręczność: 11 16 18
Kondycja: 14 11 9
Inteligencja: 14 16 10
Mądrość: 16 10 10
Charyzma: 13 8 10
KP: 3
Obuchowe: -2
Pociski, kłute: -1
8
Obuchowe: -1
3
Pociski, kłute: -1
PŻ: 55 21 25
TraK0: 13 23 14
Biegłości: Bronie obuchowe: 4*
Bronie z kolcami: 4*
Lekkie miecze: 1*
Topory: 1*
Lekkie miecze: 2*
Łuki: 2*
Liczba ataków: 2 1 2
Rzuty obronne:
Śmierć: 7 12 13
Berła: 11 11 14
Petryfikacja: 10 11 15
Zionięcia: 13 15 16
Czary: 12 12 16
Znane czary: 2x Oplątanie
1x Rozkaz
3x Unieruchomienie osoby
2x Glif strażniczy
1x Animacja martwego
5x Magiczny pocisk
2x Horror
2x Lustrzane odbicie
-
PD za pokonanie: 800 850 750
Ekwipunek: Hełm
Zbroja paskowa
Tarcza średnia
Młot bojowy
12 sztuk złota
Szata łowcy przygód
Kij
38 sztuk złota
Zbroja skórzana ćwiekowana
Krótki łuk
Sztylet
Strzały
Strzały ogniste
23 sztuki złota


Lokalizacja: Północno-zachodnia części Wrót Baldura (AR0100).



Uwagi: Grupa najemników zwąca się Młociarzami z Podgórza, pojawia się po rozmowie z z Gorpelem Hindem w gospodzie Hełm i Płaszcz. W walce możemy liczyć na Wesołych Błaznów, jeśli tylko jesteśmy ich honorowymi członkami (he, he). Potyczki nie da się uniknąć (no chyba, że w nogi…). Jest to jedna z moich ulubionych walk, nie mamy możliwości przygotowania się do niej (no, przynajmniej jak gramy pierwszy raz ;), następuje nagły zwrot akcji, miła pogawędka zostaje przerwana i musimy walczyć na śmierć i życie, i dodatkowo w tej malowniczej tawernianej scenerii ;).

Przeciwnicy całkiem mocni, można rzec, że na poziomie podobnym do naszego, gdy mamy okazję toczyć z nimi walkę. Dość typowa drużyna pod względem klas postaci, bardzo liczba, może to sprawić nie lada problem przy grze solo. Mają wysokie poziomy, zbrojni sporo ataków na rundę i przyzwoite KP a magowie i wnerwiające czary - obowiązkowo na początku trzeba rzucić Odporność na strach, inaczej może być krucho. Znajdzie się parę w wyposażeniu, po wygranej walce nie można przejść obojętnie obok Topóru bojowego +2.

Caturak i Nader standardowo posługują się bronią strzelecką, Caturak mieczem krótkim ma TraK0 16 i 3/2 ataków; Nader TraK0 16 i 1 atak, sztyletuje, a raczej potrafi sztyletować z mnożnikiem x3. Strategia na nich nie musi być wyszukana - zbrojni sprowadzają Caturaka i Nadera do zwarcia, Greteka staramy się wziąć na dystans - tak czarami jak i bronią dystansową, magom w miarę możliwości przerywamy zaklęcia, do tego warto przywołać sojuszników w postaciszkieletów z Animacji martwego albo potworów z Różdżki przywołania potwora. Wielkie osłabienie w połączeniu z Emocjami bądź Pajęczyną też powinno zdać egzamin. Jakież to się wydaje proste ;)