Dzieci Bhaala - Children of Bhaal
Solucja Mechanika Postaci Ekwipunek Magia Profesje Pozostałe

Najpotezniejsi - druzyna w Podziemnym miescie

by Alvarez


Wudei

Gorf

Shaldrissa

Płeć: mężczyzna (?) - kobieta
Charakter: neutralny neutralny neutralny zły
Rasa: człowiek ogr człowiek
Klasa: kapłan ogr mag
Poziom: 7 9 11
Cechy:
Siła: 11 19 11
Zręczność: 18 9 16
Kondycja: 12 9 16
Inteligencja: 10 16 16
Mądrość: 17 9 7
Charyzma: 16 9 12
KP: 0
Pociski: -1
Kłute: -1
Sieczne: -1
3 3
Pociski: +1
PŻ: 55 108 57
TraK0: 12 -1 14
Biegłości: Bronie obuchowe: 4* Bronie z kolcami: 5* Lekkie miecze: 3*
Bronie strzeleckie: 1*
Liczba ataków: 1 3 1
Rzuty obronne:
Śmierć: 7 7 6
Berła: 11 9 6
Petryfikacja: 10 8 6
Zionięcia: 13 10 9
Czary: 10 10 7
Znane czary: 1x Oplątanie
3x Unieruchomienie osoby
1x Glif strażniczy
1x Przyzwanie zwierząt I
- 6x Magiczny pocisk
1x Lustrzane odbicie
1x Horror
1x Kwasowa strzała Melfa
3x Błyskawica
1x Eksplodująca czaszka
1x Rozproszenie magii
1x Zamęt
1x Klosz niewrażliwości, mniejszej
2x Zabójcza chmura
PD za pokonanie: 1200 2000 2000
Ekwipunek: Zbroja skórzana ćwiekowana +1
Kij
12 sztuk złota
Morgensztern Szata wędrowcy
Kij
55 sztuk złota


Carston

Haseo

Rahvin

Płeć: mężczyzna mężczyzna mężczyzna
Charakter: chaotyczne zły neutralny zły chaotyczny neutralny
Rasa: człowiek człowiek człowiek
Klasa: wojownik wojownik wojownik
Poziom: 9 9 9
Cechy:
Siła: 17 18 18
Zręczność: 16 18 17
Kondycja: 15 14 15
Inteligencja: 10 10 10
Mądrość: 11 11 11
Charyzma: 13 13 13
KP: 1
Sieczne: -3
1 -1
Sieczne: -3
PŻ: 79 68 85
TraK0: 5 5 4
Biegłości: Łuki: 5*
Włócznie: 3*
Lekkie miecze: 3*
Lekkie miecze: 5*
Ciężkie miecze: 5*
Łuki: 5*
Włócznie: 3*
Liczba ataków: 4 3 4
Rzuty obronne:
Śmierć: 10 9 9
Berła: 11 10 10
Petryfikacja: 10 9 9
Zionięcia: 13 12 12
Czary: 9 7 8
PD za pokonanie: 2400 1500 1800
Ekwipunek: Zbroja płytowa
Hełm
Długi łuk refleksyjny
Miecz półtoraręczny
Strzały ogniste
Strzały lodowe
Strzały ukąszeń
Miecz długi +1
Pierścień ochrony +1
64 sztuki złota
Zbroja płytowa
Pierścień ochrony +1
Długi łuk refleksyjny
Miecz półtoraręczny
Strzały +2
Strzały wybuchów
Strzały przebicia
49 sztuk złota


Lokalizacja: Podziemne miasto



Uwagi: Tuż przed ostateczną potyczką napotykamy na tych oto właśnie najętych przez Żelazny Tron zabójców. Mają za zadanie zabicie Sarevoka, nas jednak też atakują, na Wybrzeżu Mieczy jest też pięniądze kierują ludźmi (i ogrami ;): No, no... wygląda na to, że mi się poszczęściło. Za zabicie ciebie wpadnie mi w dłoń okrągła sumka. Przykro mi to mówić, ale wszyscy chcą twojej głowy. Jest to dość typowa drużyna - czterech zbrojnych, kapłan i mag. Solo może być ciężko ich pokonać, chyba, że z dużą ilością Różdżek przywołania potwora.

Gorf walczy innym morgensternem niż posiada w ekwipunku – jego egzemplarz zadaje 1K10 obrażeń a do tego trzeba wliczyć jeszcze premie za biegłość i siłę - razem 1K10 + 6, oj może zaboleć, tym bardziej z uwagi na sporą liczbę ataków oraz świetne TraK0 - trafia niemal za każdym razem, trzeba mieć się na baczności. Carston w zwarciu ma tylko jeden atak na rudnę oraz TraK0 13, nie czekaj aż skończą mu się strzały, niech sam zmuszony będzie chwycić za swój mieczyk. Shaldrissa znajduje się pod wpływem Lustrzanego odbicia, chroni ją to przed kilkoma początkowymi trafieniami, w tym czasie rzuci parę zaklęć ze swego imponującego wręcz arsenału. Ma całkiem sporo punktów życia jak na maga oraz irytująco niską klasę pancerza, do czego to doszło, żeby magowie bez sprzetu mieli takie staty. Wudei z tej wesołej gromadki jest najsłabsza, niemniej jednak Unieruchomienie potrafi napsuć krwi, nie należy jej lekceważyć, dobrze jest przerywać czary trucizną czy czymś w tym rodzaju ;P.

Po uporaniu się z nimi droga do Światyni Bhaala jest czysta, no prawie, zagada jeszcze jedna taka, co się zwie Tamoko, czas na finał!