Dzieci Bhaala - Children of Bhaal
Solucja Mechanika Postaci Ekwipunek Magia Profesje Pozostałe

Najpotezniejsi - Sarevok i jego obstawa

by Alvarez


Sarevok

Semaj

Tazok

Angelo

Płeć: mężczyzna mężczyzna mężczyzna mężczyzna
Charakter: chaotyczny zły praworządny zły neutralny zły neutralny zły
Rasa: człowiek człowiek ogr człowiek
Klasa: sarevok mistrz przywołań wojownik wojownik|mag
Poziom: 15 12 11 11|7
Cechy:
Siła: 18/00 9 19 11
Zręczność: 18 16 10 13
Kondycja: 17 16 17 13
Inteligencja: 14 18 11 11
Mądrość: 12 9 12 15
Charyzma: 13 10 12 14
KP: -5 1
Pociski: -1
3 10
PŻ: 285 77 131 87
TraK0: -9 15 4 12
Biegłości: Ciężkie miecze: 5*
Lekkie miecze: 1*
Topory: 1*
Bronie obuchowe: 1*
Bronie z kolcami: 1*
Bronie obuchowe: 1*
Bronie strzeleckie: 1*
Ciężkie miecze: 5*
Lekkie miecze: 2*
Ciężkie miecze: 3*
Bronie strzeleckie: 3*
Bronie obuchowe: 1*
Liczba ataków: 7/2 1 9/2 2
Rzuty obronne:
Śmierć: 1 3 1 7
Berła: 1 1 1 11
Petryfikacja: 1 1 1 10
Zionięcia: 1 1 1 13
Czary: 1 4 1 12
Odporności: Ogień: 90%
Zimno: 90%
Elektryczność: 90%
Kwas: 90%
Magiczny ogień: 90%
Magiczne zimno: 90%
Pociski: 50%
Ogień: 50%
Magiczny ognień: 50%
Ogień: 50%
Magiczny ognień: 50%
-
Znane czary: - 1x Lustrzane odbicie
1x Horror
1x Okropne zauroczenie
1x Ognista strzała
1x Pajęczyna
1x Klosz niewrażliwości, mniejszej
1x Zamęt
1x Zabójcza chmura
1x Dominacja
1x Chaos
2x Pomniejsze drążenie Larlocha
2x Płomienie Agannazara
2x Przyspieszenie ruchów
2x Drzwi przez wymiary
2x Kwasowa strzała Melfa
2x Kula ognia
6x Błyskawica
7x Magiczny pocisk
- 2x Duchowy pancerz
2x Magiczny pocisk
1x Błyskawica
1x Kwasowa strzała Melfa
1x Śmierdząca chmura
1x Płomienie Agannazara
PD za pokonanie: 0 3000 4000 10 000
Ekwipunek: Hełm
Miecz chaosu
Szata wędrowcy
Ki
Kula ognia (zwój)
Wampiryczne dotknięcie (zwój)
85 sztuk złota
Zbroja płytowa
Miecz półtoraręczny
Mikstura siły
Olej szybkości
Czarny opal
Miecz długi +1
230 sztuk złota


Lokalizacja: Świątynia Bhaala w Podziemnym mieście



Uwagi: Walka finałowa, nie jest może najtrudniejszą potyczką w grze, niemniej jednak do łatwych nie należy. Semaj i Tazok są niewidzialni do czasu rozproszenia lub wykonania ataku, dodatkowo Semaj znajduje się pod wpływem Lustrzanego odbicia i Ochrony przed pociskami a Sarevok przyspieszenia.

Semaj to najlepszy magik w pierwszej części Sagi, jego arsenał zaklęć robi wrażenia, dlatego też powinien pójść na pierwszy ogień. Następni do eksterminacji są Angelo i Tazok, Sarevoka radzę czymś w tym czasie zająć – przywołać misiaki czy użyć Różdżki przywołania potwora, w sumie wszystko jedno, bo i tak wszystko zaraz ginie, jest niczym Drizzt – trafia praktycznie za każdym razem, i to boleśnie. Mimo wysokiej odporności Sarevoka na pociski, to właśnie ostrzał z dystansu jest najszybszą i najbezpieczniejszą metodą. W walce bezpośredniej nie dość, że mamy mniej ataków, to jesteśmy bezpośrednio narażeni na jego ataki, inną sprawą jest to, że trafienie go łatwe nie jest, walka w zwarciu to akt samobójczy.

Warto zwrócić uwagę na rzuty obronne tej ekipy - wszelkie czary przed którymi one chronią nie wchodzą w rachubę - zapomnij o Emocjach, Pajęczynie itp. Przed walką lepiej nie wybierać ofensywnych czarów opartych na żywiołach, duża odporność wrogów sprawia po prostu, że ich potencjał się marnuje, nie ma to jak niezawodny 1-poziomowy Magiczny pocisk ;).

Po pokonaniu Sarevoka przygoda na Wybrzeżu Mieczy dobiega końca, za naszego brata nie otrzymujemy doświadczenia, nie możemy też zebrać przedmiotów, nie pozostaje nic innego jak obejrzeć końcowy filmik.