Dzieci Bhaala - Children of Bhaal
Solucja Mechanika Postaci Ekwipunek Magia Profesje Pozostałe

Najpotezniejsi - straznicy w Wiezy Durlaga

by Alvarez


Miłość

Duma

Strach

Skąpstwo

Płeć: - mężczyzna mężczyzna mężczyzna
Rasa: krasnolud krasnolud ghul krasnolud
Klasa: mag wojownik ghul mag|złodziej
Poziom: 12 10 15 8|1
Cechy:
Siła: 18 19 18 14
Zręczność: 19 19 19 20
Kondycja: 19 19 19 18
Inteligencja: 9 9 3 9
Mądrość: 9 9 3 9
Charyzma: 9 9 3 9
KP: 0 -2
Pociski: -1
Sieczne:-3
-6 2
Kłute, pociski: -1
Sieczne: -2
PŻ: 89 115 83 64
TraK0: 1 5 1 11
Biegłości: Ciężkie miecze: 5* Topory: 5* - -
Liczba ataków: 2 7/2 2 2
Rzuty obronne:
Śmierć: 6 5 7 6
Berła: 6 5 7 8
Petryfikacja: 6 5 7 8
Zionięcia: 6 5 7 7
Czary: 7 5 7 8
Odporności: Magia: 10% Ogień: 10%
Zimno: 10%
Elektryczność: 10%
Kwas: 10%
Magia: 21%
Magiczny ogień: 10%
Magiczne ziemno: 10%
Seczne: 10%
Obuchowe: 10%
Kłute: 10%
Pociski: 10%
Zimno: 85%
Kwas: 70%
Trucizna: 100%
Magia: 15%
Magiczne zimno 85%:
Magiczny ogień: 10%
Ogień: 10%
Zimno: 10%
Elektryczność: 10%
Kwas: 10%
Magia: 10%
Magiczny ogień: 10%
Magiczne zimno: 10%
PD za pokonanie: 3000 2500 2200 2500
Ekwipunek: Miecz półtoraręczny
Kamień strażniczy wyjścia z poziomu 1
Hełm
Zbroja płytowa
Pawęż
Topór bojowy
- Hełm
Zbroja skórzana ćwiekowana
Miecz krótki +1


Lokalizacja: Pierwszy poziom podziemi Wieży Durlaga.



Uwagi: Strażnicy drugiego poziomu podziemi Wieży Durlaga, Kamień strażniczy który znajdujemy przy zwłokach Miłości jest niezbędny do przejścia dalej.

Przed walką należy się solidnie przygotować, rzucić czary ochronne, łyknąć parę miksturek, gdyż do stoczenia jest jedna z najtrudniejszych walk Opowieści z Wybrzeża Mieczy. W BG1 pułapek zastawiać się nie da, więc na łatwiznę pójść nie można ;). Mimo klas czarujących Duma i Skąpstwo czarami w swym arsenale nie dysponują, bez tego jest wystarczająco trudno. Oprócz odporności wrodzonych mają sporo bonusów wynikających z posiadania nieupuszczanych przedmiotów, i tak:

- Duma i Skąpstwo odporni są na broń niemagiczną oraz strach, poza tym znajdują się pod wpływem Przyspieszenia.

- Strach dodatkowo znajduje się pod wpływem Rozmycia, odporny jest na m.in. Zauroczenie, Zamęt i Petryfikację. Zadaje 2K8 obrażeń lub regeneruje 1PŻ na 3 sekundy.

Przed walką pożegnaj się ze wszelkimi niemagicznymi śmieciami, w sumie ofensywnych czarów też nie ma się specjalnie po co uczyć – mają świetne odporności i rzuty obronne. Więcej znajdziesz w dziale TAKTYKI.