Dzieci Bhaala - Children of Bhaal
Solucja Mechanika Postaci Ekwipunek Magia Profesje Pozostałe
Safana
by Karanith & Shinigami


Siła: 13 Imię: Safana
Zręczność: 17 Rasa: Człowiek
Kondycja: 10 Płeć: Kobieta
Inteligencja: 16 Klasa: Złodziej
Mądrość: 9 Charakter: Chaotyczny Neutralny
Charyzma: 17

Biografia:

Zapytana o przeszłość SAFANA zacznie snuć fantastyczną opowieść pełną kapitanów pirackich statków i szlachetnie urodzonych wszelkiej wielkości i formatów. Wśród potoku słów najistotniejsze było to, że wychowywała się w Calimporcie, otoczona wszelkimi wygodami. Jej ojcem był wpływowy szlachcic, a ona mogła mieć wszystko; szybko jednak zaczęła się źle czuć u boku zbyt opiekuńczego ojca. Gdy miała raptem naście lat, uciekła, w czym pomógł jej pierwszy mat pirackiego statku "Exzesus", na którego pokładzie spędziła kilka lat, biorąc udział w napadach w okolicach Wybrzeża Mieczy. W końcu spróbowała manipulować kapitanem, co nie najlepiej się dla niej skończyło - musiała zbiec ze statku, co też uczyniła w porcie Wrót Baldura. O swych późniejszych losach mówiła wiele, jeśli jednak w jej opowieściach było choć ziarnko prawdy, to nie udało ci się go znaleźć.


Miejsce spotkania:

Wschodnia część lokacji z latarnią morską (3600), (2).

Ocena:
Karanith:

Safanę można dołączyć już na samym początku, jednak trzeba najpierw dotrzeć do lokacji z latarnią morską. Tam owa złodziejka przyłączy się do drużyny. Jest jednak gorsza od Imoen, ze względu na niższą zręczność i niemożność rozwijania się w innej klasie niż złodziej. Tak więc, mimo baaardzo przyjemnego głosu Safany, odradzam jej przyłączanie.

Ocena: Zalety: Wady:
5/10

• umiejętność specjalna: Zauroczenie Zwierzęcia: raz na dzień

• mała ilość PŻ
• gorsza od Imoen
• brak większych zalet


Shinigami:

Konkurencja dla Imoen. Niestety Safana przegrywa z Imoen pod prawie każdym względem.

Ocena: Zalety: Wady:
4/10

• miły głos :)
• umiejętność specjalna: Zauroczenie Zwierzęcia: raz na dzień

• mała siła i kondycja
• mało PŻ

Kinski:

"Czuję się tak... zmysłowo..." Podobna do Imoen. Szkoda trochę nieprawidłowo przyznanego punktu biegłości we włóczniach i straty zdolności specjalnej Zauroczenie zwierząt (przyłączany poziom 4). Rozwinięta w kierunku otwierania zamków i wykrywania pułapek. Ma ponadto biegłości w broniach strzeleckich (Lekka kusza szybkości i Bełty ukąszeń/błyskawic to dobry pomysł) i lekkich mieczach (oraz wspomnianych włóczniach).
Alternatywny rozwój może przebiegać tak samo, jak u Imoen. Ma 16 pkt inteligencji, więc MOŻE dwuklasować na maga, ale dopiero we Wrotach Baldura (Wolumin Jasnych Myśli). .