Dzieci Bhaala - Children of Bhaal
Solucja Mechanika Postaci Ekwipunek Magia Profesje Pozostałe
Shar-Teel
by Karanith & Shinigami


Siła: 18/58 Imię: Shar-Teel Dosan
Zręczność: 17 Rasa: Człowiek
Kondycja: 9 Płeć: Kobieta
Inteligencja: 14 Klasa: Wojownik
Mądrość: 7 Charakter: Chaotyczny Zły
Charyzma: 11

Biografia:

Zapytana o przeszłość SHAR-TEEL ma niewiele do powiedzenia. Można jednak wywnioskować, iż jest sierotą, nosi w sobie urazę do Płomiennej Pięści i niezbyt przepada za mężczyznami w ogóle. Wygląda na to, że ma coś w życiu do udowodnienia, a jej dzieciństwo nie było cukierkowe.


Miejsce spotkania:

Lewy górny róg lokacji z bazyliszkami (3500).

Ocena:
Karanith:

Jeśli zależy nam na towarzystwie tej porywczej feministki, w drużynie musi się znaleźć przynajmniej jeden mężczyzna (najlepiej zbrojny), który będzie mógł stoczyć pojedynek z Shar-Teel. Dopiero gdy ją pokona, (ale nie zabije!), wojowniczka zgodzi się dołączyć do drużyny. Shar-Teel byłaby świetnym zbrojnym, gdyby nie śmieszna, jak na wojownika, kondycja, znacznie obniżająca ilość punktów życia. Można jednak przeboleć tę wadę i przyłączyć ją do drużyny. O ile nie jest to drużyna dobrych, cnotliwych i miłosiernych, bo z takimi Shar-Teel długo nie wytrzyma.

Ocena: Zalety: Wady:
7/10

• wysoka siła i zręczność
• punkty biegłości w ciężkich mieczach
• niskie Trak0

• niska ilość PŻ


Shinigami:

Można przyłączyć ją, jeśli nam się nudzi. Niska kondycja sprawia, że ma mało PŻ. Ale jeśli lubimy feministki, to będzie nam pasować jak ulał.

Ocena: Zalety: Wady:
5/10

• siła i zręczność

• bardzo niska kondycja
• mało PŻ

Kinski:

"Mężczyźni nigdy nie używają głowy do myślenia". Silne i konkretne babsko. Co z tego, że ma niską kondycję - każdy zbrojny będzie obrywał. Ponadto w ważniejszych walkach można użyć Mikstury kondycji i heroizmu. Może walczyć na półdystans (Zguba pająka) lub dystans (Lekka kusza szybkości, Bełty ukąszeń i błyskawic). Na najwyższym przyłączanym poziomie, czyli szóstym ma po 2 punkty biegłości w ciężkich i lekkich mieczach oraz broniach strzeleckich. Alternatywny rozwój postaci - na 6. poziomie (4 punkty biegłości w ciężkich mieczach, ale trzeba przyłączyć ją jeszcze na drugim poziomie) zdwuklasować na złodzieja, co pozwoli osiągnąć 9. poziom i mnożnik ciosu w plecy x4. Jako że pasuje do drużyny "po ciemnej stronie mocy", więc nie będzie żalu po śmierci Drizzta. Mithrilowa kolczuga pozwala kryć się w cieniu, a używanie Obrońcy +5 Drizzta będzie możliwe z Hełmem przeciwnego charakteru. Wymaga to odpowiedniego przygotowania i planowania, ale efekt jest całkiem niezły.