Dzieci Bhaala - Children of Bhaal
Solucja Mechanika Postaci Ekwipunek Magia Profesje Pozostałe

Taktyki - druzyna Andrisa na Lodowej wyspie

by Gawith


Jeśli posiadacie sposób, by się stąd wydostać, to muszę go mieć, i to w tej chwili!
Zabiorę go wam! Nie powinniście chwalić się jedzeniem przed głodnym!

Przeciwnicy:

Andris (mag, 6000 PD)

Beyn (wojownik/mag, 1800 PD)

Marcellus (mistrz przywołań, 2000 PD)


Gawith: Witają nas na niej śnieżne wilki i niedźwiedź - nic specjalnego.

Dopiero w trzecim pomieszczeniu zaczyna się jatka - grupa magów pod przywództwem Andrisa nie da sobie wyperswadować, że walka nie jest być może najlepszym pomysłem. Są to wyjątkowo groźni przeciwnicy, w dodatku jeszcze przed walką posiadają ochronki (Lustrzane, Ochrona przed zwykłymi pociskami, Klosz niewrażliwości mniejszej). Przyzywają potwory i używają czarów mieszających w szeregach naszej drużyny (Groza, Zamęt, Okropne zauroczenie, Unieruchomienie osoby) i ofensywnych - Kwasowa strzała Melfa, Ognista kula, Pomniejsze drążenie Larlocha, Błyskawica (korytarze są wąskie, czasem jeden czar może rozwalić całą drużynę) i Magiczne pociski (szczególnie niebezpieczne na szalonym poziomie trudności). Andris potrafi też się teleportować (Drzwi przez wymiary).

Najważniejsze to zabezpieczyć się przed Strachem i podnieść sobie rzuty obronne przed walką (Błogosławieństwo, Psalm, przyda się też Ochrona przed ogniem, na magów Lustrzane i Klosz niewrażliwości mniejszej). Nie możemy dopuścić, by nam wszyscy spanikowali - przeciwko dwóm ustawionym po przeciwnych stronach komnaty łucznikom magowie są praktycznie bezsilni. Wystarczy dostatecznie długo łoić im skórę. Świetnie sprawdzają się strzały przebijania. Na wszelki wypadek warto też mieć Przełamanie strachu.

Najgorsze są te Błyskawice, Andris rzuca ich kilka, potrafią naprawdę zdrowo namieszać...