Dzieci Bhaala - Children of Bhaal

Solucja Mechanika Postaci Ekwipunek Magia Profesje Pozostałe

AR5300 - Chmurne Szczyty
by Shinigami (+ dopiski by Tuldor [EE])



Wstęp

Na wschodzie można przejść do lokacji 5200, na północy do Nashkel, na zachodzie do 5500. Do spotkania losowe potwory, m.in. Xvarty - po 15 PD, Szkielety - po 65 PD, Wściekłe wilki - po 975 PD i Koboldy - po 7 i 35 PD.

Kolejna skrytka, tym razem ze zwojami zabójczej chmury i chromowej kuli. Położenie: x = 1791, y = 418. Oznaczona na mapie zielonym kwadratem.



Albert

Na wschodzie kręci się Albert (1), który szuka swego pieska Rufiego (2). Jeśli zgodzisz się mu pomóc, dostaniesz kość-zabawkę, która umożliwi zaprowadzenie psa do Alberta. Rufie jest na wschód od Alberta. Za odnalezienie i przyprowadzenie psa 1000 PD. Albert jest tak naprawdę Ogrem-magiem i to dość potężnym - jeśli go zabijesz, otrzymasz 1000 PD. Można też zabić psa (17 PD), wtedy Albert odejdzie, choć będzie zły, otrzymasz 1200 PD.

O Albercie wspomina też inny "chłopczyk", którego można spotkać na Lwim Trakcie (lokacja 2800) - Jase.



Sendai

W północnej części lokacji spotkasz drużynę poszukiwaczy przygód: Sendai (3) - 600 PD, Miecz długi +1, Zbroja skórzana ćwiekowana Telbara +2; Delgod - 300 PD i Alexander - 300 PD. Można tak poprowadzić rozmowę, by odejść w pokoju i dać się przy okazji obrazić (kmiotki?!) lub zmusić ich do walki. Jednak uwaga - Delgod i Alexander bardzo dobrze posługują się łukami, a Sendai dość często trafia swoim mieczem.



Larry i Darryle

Na południowym wschodzie spotkasz Larry'ego (4), Darryla i Darryla. To żart twórców gry, nawiązanie do bohaterów amerykańskiego serialu "Newhart". Można od nich wziąć autograf, który jednak do niczego się nam nie przyda.


Vax i Zal

Natomiast na południowym zachodzie (5) przebywają bandyci Vax (400 PD) i Zal (600 PD, Bransolety łucznictwa). Chcą okraść drużynę z pieniędzy. Można im oddać pieniądze i odejść w spokoju lub ich zabić.