Bohaterowie niezalezni - R
Imię | Miejsce | Charakterystyka |
Raemon | 1900 (Obóz Bandytów), 4 |
jeden z bandytów tworzących obstawę Tazoka |
Ragefast | 0600 (Wrota Baldura - zachód), 5 |
mag więżący nimfę Abelę; przeciwnik Ramazitha |
Rahvin | 0123 (Podziemne Miasto), 1 |
wraz z ekipą (Gorf, Wudei, Haseo, Shaldrissa i Carston) czeka na Sarevoka, ale nami też nie wzgardzi |
Raiken | 2400 (Peldvale), 1 |
przywódca jednego z oddziałów bandytów; może zaprowadzić nas do Obozu Bandytów |
Raleo Windspear | 3300 (Beregost), 6 |
może opowiedzieć nam nieco o okolicy, jak również zasygnalizować istnienie paru zleceń |
Ramazith | 0200 (Wrota Baldura - północ), 9 |
posiadacz wieży (8), proponuje nam odbicie Ragefastowi nimfy Abeli, którą mamy mu dostarczyć |
Rance | 0700 (Wrota Baldura - centrum), 3 |
jeden z zamienionych w posągi poszukiwaczy przygód |
Rasaad | 4800 (Nashkel), 1 |
bohater przyłączalny (więcej) |
Rashad | 1100 (Wrota Baldura - południowy-zachód) |
lekarz Eltana, w rzeczywistości sobowtórniak |
Rededge | 0800 (Wrota Baldura - wschód) |
partner Narlena, który prawdopodobnie zwiedza cele Płomiennej Pięści; przychodzi streścić nam sytuację i powiedzieć o kłopotach, które zmuszają go do wycofania się |
Reevor | 2600 (Candlekeep), 7 |
zleca nam pierwsze poważne zadanie - wybicie szczurów |
2600 (Candlekeep), 1 |
próbuje nas musztrować |
|
Reginald Długi kieł Worthington | 1300 (Wrota Baldura - południowy-wschód), 1 |
można z nim porozmawiać, choć nie powie niczego użytecznego |
Resar | 0800 (Wrota Baldura - wschód), 12-13 |
harluaański kontakt Alatosa; po wykonaniu przez nas zadania kradzieży elementów podniebnego okrętu będzie próbował nas (przy pełnej aprobacie Alatosa) zlikwidować |
Revenant | 5000 (Dolina grobów*), 2 |
zabity przez Alatosa nieumarły poszukujący przedmiotu swej zguby - możemy mu go oddać lub walczyć |
Rezdan | 1800 (Kopalnia), 3 |
jeden z obrońców kopalni |
Rieltar Anchev | 2600 (Candlekeep) |
przybrany ojciec Sarevoka, jeden z przywódców Żelaznego Tronu; możemy go zabić |
Riggilo | 0500 (Wieża Durlaga) |
złodziej łupiący Wieżę Durlaga; jeśli gramy kobietą możemy dać mu kosmyk Kirinhale |
Rill | 1800 (Kopalnia) |
potrzebuje 100 szt. złota na przekupienie gwardzisty przy wejściu, by niewolnicy mogli uciec z kopalni |
Rinnie | <0200 (Wrota Baldura - północ), 2 |
poszukuje książki Historia Rzeki Jednorożca, by napisać jedną ze swoich ballad |
Rodnim | 0200 (Wrota Baldura - północ) |
informuje, że nie możemy wejść do Pałacu Książęcego |
Roger | 3700 (Czerwone jary*), 4 |
kolejny kurier uzmysławiający napięte stosunki między Wrotami Baldura a Amnem |
Rufie | 5300 (Chmurne Szczyty), 2 |
pies poszukiwany przez Alberta |