Bohaterowie niezalezni - T
Imię | Miejsce | Charakterystyka |
Taerom Fuiruim | 3300 (Beregost), 8 |
najlepszy kowal; jeśli będziemy mieć skorupę ankhega, będzie chciał ją nabyć - jeśli odmówimy zaproponuje wykucie nam Zbroi z ankhega |
Tailas | 2000 (Wyspa Baldurana), 2 |
nie będzie chciał z nami rozmawiać; kiedy wypełnimy zadanie będzie oponował w stosunku do woli Kaishas odnośnie naszego dołączenia do nich |
Takiyah | 1600 (Knieja Otulisko), 5 |
żąda od nas wyjaśnień odnośnie naszego pobytu w Kniei, w zależności od naszej odpowiedzi odejdzie lub nas zaatakuje |
Taloun | 2000 (Wyspa Baldurana), 9 |
trafił tu pół roku temu, a teraz należy do klanu; może nam co nieco opowiedzieć o wyspie i Balduranie oraz da nam ostrzeżenie |
Tam | 2600 (Candlekeep) |
czeka na Sarevoka, atakuje nas razem z Pratem, Borem i Sakulem |
Tamah | 3500 (Równina Ostrych Kłów*), 4 |
wojowniczka, która walczyła z gnollami, gdy została zamieniona w kamień |
Tamoko | 0800 (Wrota Baldura - wschód) |
twierdzi, że za chorobę Eltana odpowiada jego własny lekarz; proponuje spotkanie przed kwaterą Płomiennej Pięści |
1100 (Wrota Baldura - południowy-zachód) |
powie nam o Slythu i Krystin zabójcach pracujących dla Sarevoka, którzy przebywają w Głębokich piwnicach |
|
0123 (Podziemne Miasto), 2 |
spotykamy ją przed samą światynią, tym razem będzie chciała z nami walczyć (przy wysokiej reakcji możemy ją skłonić do odejścia, w przeciwnym wypadku konieczna będzie walka) |
|
Tarnesh | 2300 (Pod Pomocną Dłonią) |
wrogi mag skuszony nagrodą za nasze głowy w wysokości 200 szt. zł. |
Tarnor | 0500 (Wieża Durlaga) |
jeden z posągów sprzymierzeńców |
Tartusse | 0200 (Wrota Baldura - północ), 10 |
narzeka na kryzys z żelazem |
Taugosz Khosann | 1900 (Obóz Bandytów), 2 |
przywódca Czarnych Szponów |
Taxek | wraz z Michaelem okradają dom pod nieobecność właścicieli |
|
Tazok | 1900 (Obóz Bandytów) |
jeśli zostaniemy tu przyprowadzeni, będziemy z nim rozmawiać - w przypadku, gdy uda się nam go przekonać, że chcemy się zaciągnąć, pozwoli nam rozejrzeć sie po obozie |
0123 (Podziemne Miasto), 3 |
jeden z popleczników Sarevoka podczas finałowego starcia |
|
Tel-anon | 0900 (Żmijowa przeprawa) |
pojawia się, jeśli nasza reputacja jest niższa niż 4; chce z nami walczyć |
Telka | 5000 (Dolina grobów*), 7 |
jedna z wysłanych przeciw nam przez Żelazny Tron najemniczek, atakuje nas z Zeelą, Maneirą i Lamalhą |
Tellan Altru'ar | 1008 (Lodowa Wyspa), 5 |
atakuje nas |
Telmen | 1400 (Dolna Chionthar*), 4 |
towarzysze zwracają się doń Telman; jeden z rybaków zlecajacych nam likwidację kapłanki Umberlee (0900, 1) |
Tenya | 0900 (Żmijowa przeprawa), 1 |
kapłanka Umberlee; przedmiot zlecenia rybaków (1400, 4) - możemy zabić ją lub zleceniodawców-prześladowców (twierdzi, że ukradli jej matce Czarę Kontroli Żywiołaków Wody, zaś samą matkę torturowali i zabili) |
1200 (Wrota Baldura - południe), 2 |
możemy się na nią powołać, gdy chcemy odzyskać ciało Cassona, syna Tremaina |
|
Tersus | 1900 (Obóz Bandytów) |
zajmuje się aprowizacją rekrutów w zbroje |
Tessilan | 3300 (Beregost), 4 |
wraz z Faltisem i Glaydem rzekomo ma ścigać Silke na zlecenie Feldeposta; jeśli zdecydujemy się stanąć po ich stronie, po rozprawieniu się z niedoszłą zleceniodawczynią otrzymamy Miksturę ochrony |
Tethtoril | 2600 (Candlekeep), 13 |
ma dla nas zwój Identyfikacji dla Elvenhaira Firebeada; mityguje nas do spotkania z Gorionem |
2600 (Candlekeep) |
przekonany o naszej niewinności i niesłusznym oskarżeniu przenosi nas do katakumb znajdujących się pod biblioteką |
|
Teven | 2900 (Knieja Larsa), 1 |
przywódca jednego z oddziałów bandytów; może zaprowadzić nas do Obozu Bandytów |
Teyngan | 4200 (Ustronne jezioro*), 2 |
wraz z Zekarem i Jembym chce od nas wyciągnąć złoto - możemy im je oddać i odejść w pokoju lub zabić całą trójkę |
Thalantyr | 3200 (Wysoki Żywopłot), 1 |
mag-handlarz, choć wymaga nieco cierpliwości; mistrz Melikampa, może go odczarować (o ile się powiedzie) |
Thaldorn Tenhevich | 1200 (Wrota Baldura - południe), 15 |
jeden z przywódców Żelaznego Tronu - możemy go puścić wolno lub zabić |
Theodon | 2600 (Candlekeep) |
razem z Jessupem opowiada o naszej przeszłości - przypomina historię, kiedy spłataliśmy figla Khelbenowi Arunsenowi oraz o naszych dawnych upodobaniach |
Therella | 1000 (Broda Ulgotha), 6 |
prosi nas byśmy poszukali jej syna, Daltona (znajdziemy go w Wieży Durlaga na ostatnim piętrze); po rozmowie z nim wracamy poinformować ją o jego odnalezieniu (300 szt. zł.) |
Thurston | 2600 (Candlekeep), 1 |
narzeka na mnichów; zauroczony winien dać 20 złociszy, czego niestety nie czyni |
Tiax | 1100 (Wrota Baldura - południowy-zachód), 12 |
bohater przyłączalny (więcej) |
Tiber | 2100 (Knieja Otulisko), 1 |
prosi o odnalezienie swojego brata, Chelaka; po zabiciu Centeol przynosimy mu ciało (800 PD) |
Tick | 0200 (Wrota Baldura - północ), 5 |
ma problemy z mową we wspólnym, ale może opowiedzieć co nieco o Kanałach |
Tipian | 1800 (Kopalnia) |
wdzięczny za wyzwolenie z ponad rocznej niewoli górnik z kopalni |
Tomlin | 0900 (Żmijowa przeprawa) |
zaproponuje nam przeniknięcie do Wrót Baldura, mimo rozesłanych za nami listów gończych - uprzejmość ta kosztuje 100 szt. zł.; jeśli odmówimy - odejdzie |
Tor Lobo | 0200 (Wrota Baldura - północ), 11 |
wojownik nasłany na nas przez Areanę, gdy po raz czwarty zgłosimy się po ustalony haracz |
Torlo | 4200 (Ustronne jezioro*), 3 |
były górnik, obecnie rybak, nie chce bowiem ryzykować życia w kopalni |
Tracea Carol | 1000 (Broda Ulgotha) |
kapłanka kultu, wypowiada brednie o potędze, a następnie przywołuje Aec'Leteca - oboje do likwidacji |
Tralithan | 1200 (Wrota Baldura - południe) |
rozgoryczony zaistniałą sytuacją mówi nieco o motywach Sarevoka, a następnie odchodzi |
Tranzig | 3300 (Beregost), 4 |
po krótkiej walce powie nam gdzie jest obóz bandytów; możemy go zabić albo puścić wolno |
Tremain Belde'ar | 0600 (Wrota Baldura - zachód), 2 |
prosi o odzyskanie ciała jego syna Cassona z Domu Królowej Wód; kiedy wrócisz z ciałem - wskrzesi je |
Triadore | 1200 (Wrota Baldura - południe), 15 |
ucieka z Żelaznego Tronu; jeśli damy mu 300 szt. złota, powie, że na szczycie wieży zebrali się akolici Sarevoka: dwóch magów, dwóch kapłanów i dwóch wojowników |
Turpin | 0100 (Wrota Baldura - północny-zachód), 9 |
jeden z Wesołych Błaznów |
Tuth | 2600 (Candlekeep) |
jeden z przedstawicieli Rycerzy Tarczy; możemy go zabić |