Dzieci Bhaala - Children of Bhaal

Solucja Mechanika Postaci Ekwipunek Magia Profesje Pozostałe

Pasy

by morgan


Pasy


Niszczyciel wzgórzowców
(BELT03)


Pas tłumienia: „Niszczyciel wzgórzowców”

Garrar Potężny stracił przyjaciół i ukochanych podczas najazdów wzgórzowych olbrzymów, postanowił więc oczyścić swą rodzinną ziemię z ich obecności. Nie wiadomo, jak zdobył ten pas, ale dzięki niemu samemu pokonał dziesiątki tych stworów – pas chronił go bowiem przed uderzeniami ich pał. Olbrzymy, które przetrwały, uciekły tam, gdzie nie było wojownika podobnego Garrarowi.


PARAMETRY:

Specjalne:
– Klasa Pancerza: +4 przeciw broniom obuchowym

Waga: 2

Miejsce wystąpienia:
– Lokacja 1100 (Wrota Baldura). Do nabycia w jednym ze sklepów..


– Lokacja 5200 (Chmurne Szczyty). Krumm chcący ściąć drzewo.

Uwagi: 1500 szt. zł. Wymagane 35 wiedzy, by zidentyfikować. Średnio przydatny pas, ale w braku lepszych może być i taki.



Pas
(BELT01)


Pasy są podobne do zwykłych pasków. W odróżnieniu jednak od tych ostatnich, nie służą podtrzymywaniu spodni i innych imponderabiliów, ale wiesza się na nich torby, sakwy, pochwy itp.




PARAMETRY:

Waga: 2

Miejsce wystąpienia:
– Lokacja 3300 (Beregost). W worku nieopodal wiatraka.


Uwagi: 3 szt. zł. Zwykły pasek, ot co.



Pas Adoya
(NEBELT01)


Ten wąski pas z irchy ozdobiony króliczym futrem daje użytkownikowi odporność na efekty polimorfii: idealny dar dla dzikich magów i ich przyjaciół.




PARAMETRY:

Specjalne:
– Rzuty obronne: +5 przeciw petryfikacji/polimorfii

Waga: 2

Miejsce wystąpienia:
– Adoy ;)


Uwagi: 3 szt. zł. Wymagane 35 wiedzy, by zidentyfikować. Wygląda jak zwykły pasek. Dodaje go wersja Enhanced.



Pas potężnej pięści
(BELT15)


Przeklęty pas siły wzgórzowego olbrzyma: „Pas potężnej pięści”

Mosiężna klamra w kształcie pięści spina ten pas zrobiony z grubej skóry łosia. Na skórze widnieją stare plamy krwi, niewymownie świadczące o tym, że przeszedł przez wiele bitew, a błędnie wyrysowane napisy na jego powierzchni sugerują, iż poprzedni właściciel był niezbyt rozgarnięty.


PARAMETRY:

Specjalne:
– Siła: 19
– Inteligencja: 6
– Można zdjąć tylko po rzuceniu czaru Zdjęcie klątwy

Waga: 2

Miejsce wystąpienia:
– Lokacja OH2000 (Cmurne Szczyty). Wewnątrz zamkniętej skrzyni w kwaterach akolitów w Klasztorze.


Uwagi: 10000 szt. zł. Wymagane 50 wiedzy, by zidentyfikować. Świetna rzecz dla każdego, kto nie ma nic wspólnego z magią czy używaniem zwojów tudzież różdżek. Podobieństwa względem Pasa siły wzgórzowego olbrzyma nie kończą się na pełnej nazwie i ustawianej sile. Pas korzysta z tej samej ikonki wyglądu, do tego ma identyczną cenę. Dodaje go wersja Enhanced.



Pas skrajności
(BELT16)


Wycięty ze skóry niedźwiedzia polarnego, ten mocny pas jest ozdobiony wizerunkami niebieskich księżyców i kier lodowych. Noszony zapewnia odporność przed wszystkimi skutkami zimna, ale podwaja obrażenia od ognia.




PARAMETRY:

Specjalne:
– Odporność na zimno: +100%
– Podwaja wszystkie odniesione obrażenia od ognia

Waga: 2

Miejsce wystąpienia:
– Lokacja 2700 (Nadbrzeżny Trakt do Candlekeep). Ciało Goriona.


Uwagi: 350 szt. zł. Wymagane 35 wiedzy, by zidentyfikować. Ciekawy efekt, choć byłby znacznie bardziej użyteczny, gdyby działał w drugą stronę (w grze jest sporo przedmiotów i zaklęć zadających obrażenia od ognia, za to znacznie mniej od zimna). Zapewne dlatego cena nie zalicza się do wygórowanych. Wygląda jak zwykły pasek. Dodaje go wersja Enhanced. Swoją drogą, dlaczego mag o tak zaawansowanych umiejętnościach i wiedzy, jak nasz przybrany tatko, zdecydował się na taki pas?



Pas zmiany płci
(BELT05)


Ten przeklęty pas jest wytworem potężnej magii. Każda osoba, nieostrożna na tyle, by zapiąć go wokół swej talii, przekona się, że jej płeć została odmieniona. Mówi się, że niecałe pięćdziesiąt lat temu, bezimienny dworski błazen został ścięty za ofiarowanie pasa kochance Księcia Lobelahna.



PARAMETRY:

Specjalne:
– Zmienia płeć użytkownika
– Można zdjąć tylko po rzuceniu czaru Zdjęcie klątwy

Waga: 2

Miejsce wystąpienia:
– Lokacja 2800. Ogr na wschodzie lokacji.


Uwagi: 200 szt. zł. Wymagane 70 wiedzy, by zidentyfikować. Ciekawy, jednak nieprzydatny (w BG płci są równouprawnione) - może by grając kobietą móc się zmierzyć z Shar-Teel? Ewentualnie poromansować w obrębie swojej płci.



Zagłada elfów
(BELT04)


Pas przebić: „Zguba elfów”

Niesławny wędrowiec – Pandar z Doliny Blizny – dał się poznać irytując elfy z lasu Cormanthor. Rozdrażniał elfy jeszcze bardziej, kiedy wykorzystywał drzewa do ucieczki przed sprawiedliwością. A tenże pas pomagał mu umknąć przed strzałami elfów. Na nieszczęście dla Pandara pułapki i głód okazały się efektywnym, choć powolniejszym sposobem pozbycia się go.


PARAMETRY:

Specjalne:
– Klasa Pancerza: +3 przeciw broniom kłutym i pociskom

Waga: 2

Miejsce wystąpienia:
– Lokacja 2800. Ogr na wschodzie lokacji.


Uwagi: 1500 szt. zł. Wymagane 35 wiedzy, by zidentyfikować. Bardzo dobry pas.



Złoty pas Urnsta
(BELT02)


Ten przedmiot miał chronić potężnego czarodzieja przed natarczywymi wojownikami. Wykonano go z czerwonego jedwabiu przetykanego złotymi paskami. Umagiczniono go tak, że chroni przed bronią sieczną każdego typu.




PARAMETRY:

Specjalne:
– Klasa Pancerza: +3 przeciw broniom siecznym

Waga: 2

Miejsce wystąpienia:
– Lokacja 3500. Kirian, na polanie bazyliszków.


Uwagi: 1500 szt. zł. Wymagane 35 wiedzy, by zidentyfikować. Pas może być przydatny przeciw walczącym bronią sieczną, przeciw której zapewnia nieznaczną ochronę; użyty razem z kolczugą, zbroją płytową czy jakąś porządną zbroją skórzaną zwiększy modyfikator o kolejne 2-3 punkty.