Dzieci Bhaala - Children of Bhaal

Solucja Mechanika Postaci Ekwipunek Magia Profesje Pozostałe

Wekiery

by morgan


Wekiery


Wekiera
(BLUN04)


Wekiera jest w prostej linii spadkobierczynią zwykłej maczugi, będąc po prostu drewnianym trzonem, na którym została osadzona kamienna lub metalowa głowa o różnym kształcie i różnej jakości.




PARAMETRY:

Obrażenia: 1k6 +1
Typ obrażeń: obuchowe
Opóźnienie: 7
Rodzaj biegłości: wekiera
Typ broni: 1-ręczna

Wymagania:
– Siła: 10

Waga: 10

Miejsce wystąpienia:
– Ogólnodostępna


Uwagi: 8 szt. zł. Zwykła broń. Wekier nie mogą używać druidzi, magowie i złodzeje.



Wekiera +1
(BLUN05)


Wekiera jest w prostej linii spadkobierczynią zwykłej maczugi, będąc po prostu drewnianym trzonem, na którym została osadzona kamienna lub metalowa głowa o różnym kształcie i różnej jakości. W tym wypadku głowica głowica w kształcie ostrosłupa zdaje się emitować błękitnym światłem; osadzono ją na eleganckim, dębowym trzonku.



PARAMETRY:

Obrażenia: 1k6 +2
TraK0: +1
Typ obrażeń: obuchowe
Opóźnienie: 6
Rodzaj biegłości: wekiera
Typ broni: 1-ręczna

Wymagania:
– Siła: 10

Waga: 8

Miejsce wystąpienia:
– Lokacja 1200 (Wrota Baldura). Aasim, jeden z akolitów Sarevoka w siedzibie Żelaznego Tronu.
– Lokacja 3300 (Beregost). Można nabyć u kowala Grzmiącego Młota.


Uwagi: 1500 szt. zł. Wymagane 30 wiedzy, by zidentyfikować. Standardowa broń +1.



Osłupiacz +1
(BLUN41)


Wekiera ogłuszenia: „Osłupiacz”

Ta wekiera nie jest tylko gustowna i elegancka, jest oszałamiająca. Jednym uderzeniem w odpowiednie miejsce, może uczynić z wroga paralityka.


PARAMETRY:

Specjalne:
– 10% szans na ogłuszenie celu przez jedną rundę (rzut obronny przeciw czarom neguje)

Obrażenia: 1k6 +2
TraK0: +1
Typ obrażeń: obuchowe
Opóźnienie: 6
Rodzaj biegłości: wekiera
Typ broni: 1-ręczna

Wymagania:
– Siła: 10

Waga: 8

Miejsce wystąpienia:
– Lokacja 3300 (Beregost). Na I piętrze Płonącego Czarodzieja.


Uwagi: 1500 szt. zł. Wymagane 30 wiedzy, by zidentyfikować. Niezła broń, dość niskie umagicznienie rekompensuje (na poziomie BG I) szansa na ogłuszenie - 10% to nie tak mało, jak się wydaje, szkoda tylko, że rzut nie ma żadnego modyfikatora. A ogłuszony przeciwnik, to wkrótce martwy przeciwnik. Trochę dziwnie brzmi ten paralityk.