Dzieci Bhaala - Children of Bhaal
Solucja Mechanika Postaci Ekwipunek Magia Profesje Pozostałe

Bohaterowie niezalezni - C

by Alvarez


Imię Miejsce Charakterystyka
Caehan

Dzielnica mostów, Pod Pięcioma Dzbanami (AR0511), 6

Jeden z dwóch dezerterów Złodziei Cienia planujących zasilenie szeregów konkurencji. Jeśli pracujemy dla Arana, naszym drugim zadaniem jest oszukanie łącznika konkurencyjnej gildii i zlokalizowanie jej siedziby.

Calahan

Brynnlaw (AR1600), 5

Pirat, postrach siedmiu mórz, zajmuje się przemytem i drobnymi kradzieżami. Może zabrać z wyspy niewoloną przez Chremego Ginię i jej brata Ansona, musimy tylko ozprawić się z oprawcą i opłacić statek.

Camitis

Dzielnica mostów, Kryjówka porywaczy (AR0507), 14

Jeden z porywaczy, którzy porwali Tirdira, a gdy jego rodzina zapłaciła okup, pogrzebali go żywcem.

Cania

Lochy Irenicusa, poziom I (AR0602), 10

Jedna z trzech driadzich konkubin Irenicusa. Aby je uwolnić należy dostarczyć będące w posiadaniu Illycha żołędzie do królowej driad z Wzgórz Wichrowych Włóczni.

Carbos

Dzielnica mostów (AR2100)

W BG1 czyhał na nasze życie już w Candlekeep, w sypialni. W części drugiej walczy z Shankiem o względy panny Bułeczki, jednak z dość marnym skutkiem - nawet jeśli wygra, przeżyje zawód.

Carlig

Podmrok (AR2100), 3

Duergar, kupiec, ma na stanie trochę sprzętu +1, mikstur i zwojów.

Carmina od Koła

-

Krupierka z gospody Pod Krzywym Żurawiem. Można u niej zagrać w ruletkę - 1:34 szans na wygraną i 32 sztuki złota za każdą postawioną. Nie istnieje w ostatecznej wersji gry, przywraca ją mod Unfinished Buissnes.

Carras

Amkethran, Jaskinia przemytników (AR5504), 10

Przemytnik, jeśli udaremnimy próbę zamknięcia jego interesu przez mnichów Baltazara, dostaniemy u niego zniżkę. Z wysoką reputacją i charyzmą jego interes może przestać się opłacać;).

Carston

Twierdza strażnika, poziom IV (AR3017), 1

"Pan" czwartego poziomu, kiedyś był poszukiwaczem przygód, ale grzebiąc przy machinie Luma wylądował za szybą. Teraz umila sobie czas organizując ustawki z udziałem przyzywanych stworów. Jeśli rozwalimy szybę i darujemy mu życie, przekaże nam swój dziennik z informacją, co trzeba zrobić, by przedostać się na V poziom.

Catis

Promenada Waukeen, Dawny dom Cernda (AR0708), 14

Włóczęga, zajął sobie pustostan po żonie Cernda - Galii. Po paru cierpkich słowach odeśle poszukującego żony Cernda do Fennesji - byłej służącej w ich domu (zadanie Cernda).

Catti Brie

Bezdroża (AR2601)

Wojowniczka, wchodzi w skład wesołej kompanii Drizzta (szczegóły).

Dzielnica Cmentarna, Niższe Grobowce (AR0808), 4

Jeśli przy pierwszym spotkaniu poprosiliśmy Drizzta o pomoc w walce z Bodhi, napotkamy na całą kompanię już w trakcie rzezi wampirów obok basenu z krwią. W ostatecznej potyczce z Bodhi uczestniczyć będzie jednak tylko Drizzt.

Cayia

Brynnlaw, Dom Cayi (AR1606), 15

Kochanka Desharika, z jej domu kradniemy róg obwieszczający wyjście statku z portu niezbędny do wyruszenia w rejs razem z Saemonem Havarianem.

Cerebus

Przyzywany za pomocą Figurki ksieżycowego psa

Przyzwaniec, księżycowy pies, całkiem przydatny. Nagroda od Mairyn za wykonanie zadań w twierdzy łowcy.

Cernd

Targowo, Posiadłość Logana, więzienie (AR2009) (2)

Druid obwiniany przez mieszkańców Targowa za ataki zwierząt nękające miasto. Jest trzymany w celi, by zapobiec jego publicznemu linczowi. Oferuje swoją współpracę w celu wyjaśnienia przyczyny ataków. Postać przyłączalna.

Cespenar

Sfera Kieszeniowa (AR4500)

Chochlik-kowal, niegdyś sługa samego Bhaala. Odpowiednik Cromwella z Cieni Amn, jeśli dostarczymy mu odpowiednich komponentów, za odpowiednią opłatą stworzy z nich artefakty, które nazywa świecuszkami.

Chak

Wzgórza Wichrowych Włóczni, Podziemia świątyni (AR1202), 10)

Orog, wchodzi w skład drużyny Samii szukającej zapisków dotyczących martwego króla Tethyru – Strohma III.

Chalintra

Ust Natha, Tawerna (AR2202) (7)

Drowia wojowniczka/kapłanka, po pokonaniu na arenie Lesaonora, wzywa nas do zmierzenia się z nią.

Chan

Przyzwanie żywiołaków lub Większe wezwanie żywiołaków

Przyzwaniec

Chan Zahraa

Targowo, namiot dżinów (AR2014) (1)

Przywódca dżinów z Calimshanu, którzy przybyli w te strony w poszukiwaniu rakshasy Ihtafeer. Wyczuwają jej obecność, dlatego zmonopolizowali cały handel w mieście i niebotycznie podwyższyli ceny z myślą, że mieszkańcy wiedzą gdzie przebywa rakshasa i sami im ją wydadzą.

Chandrilla

Podmrok (AR2100), 22

Elfia kapłanka, wchodzi w skład drużyny, która bierze nas za mroczne elfy i atakuje.

Chaos

Targowo (AR2000)

Wróg równowagi, który dręczy Lorena - potomka i duchowego spadkobiercę Marka z Halruai, założyciela protektoratu nad gajem. Rozprawienie się z nim zleca nam Duch Gaju (drugie zadanie w twierdzy druida).

Chciwość

Piekło, próba chciwości (AR2903), 5

Demon, ofiarowuje nam dość silny miecz Czarna Brzytwa +3, który może nam posłużyć do zabicia geniusza posiadającego jedną z Łez Bhaala. Jeśli nie chcemy zabijać dżina, musimy wymienić miecz na łzę (łatwo przyszło, łatwo poszło).

Chinchilla

Maszerujące góry (AR5200), 3

Pomiot Bhaala, półkróliczyca dowodząca oddziałem składającym się z kobolda, xvarta i goblina, jeden z nielicznych easter eggów w grze.

Chremy

Brynnlaw (AR1600), 4

Posiada Medalion Galveny niezbędny do bezpiecznego przedostania się do się do jadalni Domu Uciech. Ponadto, ten nieprzyjemny jegomość zmusza Ginię do prostytucji a jej brata Asona do kradzieży.

Chrost

Doki, Posiadłość Galvareyów (AR0308) (8)

Wojownik/kapłan z obstawu Dermina (zadanie Jaheiry).

Chyil

Amkethran, Świątynia (AR5503), 7

Kapłan Waukeen, oferuje nam standardowe usługi świątynne. Możemy z nim porozmawiać o sytuacji w miasteczku.

Ciemny Patryk

Ruiny świątyni (AR1400), 6

Towarzysz Mazzy, zniewolony przez Pana Cieni i zamieniony w jednego z nich. Niestety nic na jego stan nie poradzimy i zmuszeni jesteśmy ostatecznie ukoić jego cierpienia.

Cohn Ta’glaen

Dzielnica cmentarna, Niższe Grobowce (AR0801)

Wampir o relatywnie wysokiej pozycji w gildii Bodhi. Przedstawia się jako Cohn Ta’lglaen.

Cohrvale

Slumsy (AR0400)

Wojownik, niezwykle zuchwały typ, szuka zaczepki z każdym kogo napotka. Atakuje nas wraz z Breggiem.

Colette

Wzgórza Umar, Dom Jermiena (AR1103) (7)

Córka zakapturzonego maga Jermiena, który nie zgadza się na jej zaślubiny z Daarem. Będą mogli się jednak zejść po tym jak Jermien zginie lub przejrzy na oczy podczas pewnego zajścia ze swoim golemem-wynalazkiem.

Cominda

Slumsy, Pod Miedzianym Diademem (AR0406), 16

Jedna z kurtyzan Madam Nin, dostępna dla gracza.

Cor Delryn

Dzielnica rządowa, Posiadłość Delrynów (AR1001) (7)

Ojciec Anomena, wzywa go w związku z zabójstwem jego siostry Moiry (zadanie Anomena).

Coran

Lasy Tethyru (AR2600), 1

Nasz towarzysz z części pierwszej. Prosi o uratowanie odbicie swojej ukochanej Safany z łap wilkołaków. Jak się później okaże, uczuciem darzy go wilkołaczyca Lanfear. Ogólnie trochę to wszystko pokręcone.

Corgeig Topororęki

Dzielnica rządowa, Budynek Rady Sześciu (AR1002) (3)

Związany z zadaniem Nalii, przedstawiamy mu dowody na korupcję Isaei Roenalla.

Cotirso

Twierdza kapłana - Świątynia Helma (AR0901), Lathandera (AR0902) lub Talosa (AR0904)

Czuje się urażony tym, że zajmuje w kościele niższą rangę od nas. Wzywa nas do pojedynku, to jak powinniśmy postąpić zależy od kościoła, którego jesteśmy wyznawcą.

Counter Carravis

Dzielnica świątyń (AR0900), 10

Przybył do Athkatli, by nieść słowo bogini pieniądza - Waukeen.

Cromwell

Doki, Kuźnia Cromwella (AR0334) (12)

Krasnoludzki kowal, łączy w całość porozrzucane po grze fragmenty artefaktów.

Cryonax

Tron Bhaala (AR6200), 3

Żywiołak, książę lodu, jeden z przeciwników na drodze do ostatecznej potyczki z Amelissaną.

Cuchul

Doki, Gildia Złodziei Cienia (AR0307), 1

Zawodowy włamywacz. Jeśli parę razy do niego zagadamy, pochwali się się swoimi akcjami, uraczy nas też dygresją na temat upodobań seksualnych Arana.

Cyrando

Dzielnica świątyń (AR0900), 9

Gnom, kocha się w Lady Irlanie, jednak nawet się do niej nie zaleca, gdyż wie, że i tak nie będzie go chciała, pomaga za to w zalotach dość marnemu, znanemu nam już bardowi Garrickowi. Jeśli mamy w drużynie Jana, ten pocieszy go pewną historyjką o swoim kuzynie Adekanie.

Cyric

Sfera kieszeniowa, próba IV (AR4500), 4

Aktualnie panujący Pan mordu. Rozmowa z nim poprzedza starcie z jego ulubieńcami.

Czarnoksięski Amin

Wzgórza Umar, Oberża Umar (AR1105)

Mag i jedyny doradca Barona Metricha - tyrana, który poprosił Zakon o usunięcie z jego ziemi grupki farmerów (drugie zadanie w twierdzy paladyna).

Czarnoksięski Amon

Promenada Waukeen, Nora Siedmiu Dolin (AR0712), 12

Mag, należy do Braterstwa Purpurowych, wchodzi w skład drużyny Menkara Kruszykamienia.

Czeladnik katowski Douglas

Doki, Gildia Złodziei Cienia (AR0307), 3

Pracownik sali tortur, pomocnik Łapacza.