Dzieci Bhaala - Children of Bhaal
Solucja Mechanika Postaci Ekwipunek Magia Profesje Pozostałe

Bohaterowie niezalezni - P

by Archerito


Imię Miejsce Charakterystyka
Pace

Doki, siedziba Harfiarzy (AR0308), 8)

Harfiarz od którego można uzyskać kilka informacji na temat I piętra ich siedziby.

Pai’Na

Dzielnica Cmentarna, Niższe grobowce, kokon Pai’Ny (AR0804), 4

Druidka związana z wycofanym w ostatecznej wersji gry zadaniem odzyskania Zguby Pająka, postać przeznaczona do eksterminacji.

Pala Fentan

Targowo, dom Mazzy Fentan (AR2002), 21

Siostra Mazzy, otruta przez swojego ukochanego napojem miłosnym (quest Mazzy).

Palern Flynn

Doki, gildia Złodziei Cienia, piętro (AR0328), 3

Po przystąpieniu do gildii Bodhi uwolnienie Palerna Flynna z rąk Złodziei Cienia będzie alternatywą dla misji zabicia Armagarana Vulovy.

Paluch

Doki, Morska Zdobycz (AR0313), 7

Emerytowany marynarz i jednocześnie właściciel „Morskiej Zdobyczy”, skieruje nas do gospody „Pod Pięcioma Dzbanami” aby wykonać zadanie zlecone przez Ukrytego (quest Jana Jansena).

Pan Cienia

Ruiny świątyni (AR1404), 6

Pan Cienia, związany jest z tajemniczymi zniknięciami ludzi (i nie tylko) na Wzgórzach Umar.

Pan Świtu Kreel

Dzielnica Świątyń, świątynia Lathandera (AR0902), 2

Kapłan Lathandera, oferuje standardowe usługi świątynne oraz sprzedaje m.in. zwoje ochronne. Rozpoczynając zadanie z kultem Niewidzącego Oka próbuje bezskutecznie zatrzymać wiernych omotanych przez Gaala.

Pani Ada

Dzielnica Świątyń, świątynia Talosa (AR0904), 5

Kapłanka Talosa, oferuje standardowe usługi świątynne. Na polecenie Mae'Vara kradniemy jej naszyjnik Talosa.

Pani Cragmoon

Dzielnica Mostów (AR0500), 20

Wiedźma sprzedająca mikstury, można ją wydać porucznikowi Aegisfieldowi ponieważ chłopczyk o imieniu Faraji rzuca na nią podejrzenie odnośnie morderstw bo…nie pozwala mu podkradać ciasteczek, jednak korzyści z tego nie będzie.

Pani Eina

Wzgórza Umar, dom pastora Lloyda (AR1104), 2

Żona pastora Lloyda, uważa, że miejscowe porwania to robota Wiedźmy Umar.

Pani Harrold

Promenada Waukeen (AR0700)

Żona Pana Harrolda, razem z mężem tworzą miłą choć dość ekscentryczną parę, gdyż co chwila jedno z nich…znika.

Pani Jeanne

Targowo, namiot uciech (AR2017), 16

Pani do towarzystwa zabawiająca się z Wilfredem Czerwonym.

Pani Mera

Targowo (AR2000)

Nadęta arystokratka, warto porozmawiać z nią i jej znajomym sir Patrickiem po otrzymaniu miana bohaterów dla kilku zabawnych dialogów.

Pardo

Wzgórza Umar (AR2000)

Jeden z wieśniaków powiązany z zadaniem usunięcia farmerów na zlecenie barona Metricha (zadanie z Twierdzy Paladyna).

Parisa

Nieokreślona lokacja, po zmroku

Uczestniczy w losowym spotkaniu w której złodziej cienia zostaje wciągnięty w szeregi wampirzej gildii.

Brynnlaw (AR1600), 1

Jedna z trójki wampirzyc, które zaatakują Cię zaraz po przybyciu do Brynnlaw, postać przeznaczona do eksterminacji.

Pasterz Dal

Wzgórza Umar (AR1000)

Ojciec Kaatji, uważa, że tajemnicze zniknięcia to sprawka ogrów.

Pasterz Grus

Wzgórza Umar (AR1000)

Pasterz, który za tajemnicze zniknięcia obwinia Wiedźmę Umar.

Pastor Adelain

Dzielnica Cmentarna (AR0800), 3

Jeden z żałobników na pogrzebie Lorda d’Arnise (quest Nalii).

Pastor Lloyd

Wzgórza Umar, dom pastora Lloyda (AR1104), 2

Burmistrz Imnesvale, powiązany z questami rozwikłania zagadkowych zniknięć na Wzgórzach Umar oraz przekonania mieszkańców do zawarcia przymierza z ogrem Madulfem.

Patrycja

Promenada Waukeen, Nora Siedmiu Dolin (AR0709), 2

Niezbyt uprzejma właścicielka gospody.

Pauden

Gaj Druidów (AR1900), 1

Druid, który zaczepia nas i ostrzega przed Faldorn.

Pehllus Tanislove

Dzielnica Rządowa (AR1900)

Nadęty arystokrata z którym ciekawe bantery mają Haer’dalis, Aerie i Jan Jansen.

Dzielnica mostów, Pod Pięcioma Dzbanami, teatr (AR0523)

Oznaczony jako "Członek Rady". Po zakończeniu przedstawienia z naszym udziałem wypowiada się o jakości sztuki.

Pelanna

Doki, Gildia Złodziei Cienia (AR0307), 8

Sierżantka, prowadzi centrum szkoleniowe Złodziei Cienia.

Peltje

Saradush, Kuflowe Drzewo (AR5003), 2

Szalony człowiek, który twierdzi, że w więzieniu miejskim grasuje banda kurtyzan-wampirów… ale jak wiadomo w każdej bajce jest ziarnko prawdy.

Peony

Dzielnica Rządowa, posiadłość Firecama (AR1003), 6

Służąca rodziny Firecamów.

Perter

Promenada Waukeen, płatnerz (AR0706), 13

Kupiec handlujący pociskami, w swoim kramiku posiada m.in. takie perełki jak strzały rozproszenia czy ukąszeń.

Petr

-

Krasnoludzki wojownik, najprawdopodobniej, obok Lanki, Lette i czarnoksięskiego Amina, miał być jednym z popleczników barona Metricha w drugim zadaniu w twierdzy paladyna.

Phealos

Doki, Gildia Złodziei Cienia (AR0307), 8

Jeden z praktykantów Złodziei Cienia, nazywa go Pelanna.

Phlydian

Saradush, stare więzienie (AR5006)

Przywódczyni wampirów-kurtyzan o których mówił Peltje w Kuflowym Drzewie. Rozpoznaje w nas dziecię Bhaala, po czym atakuje.

Piergeiron

Miasto Sahuaginów (AR2300), 4

Paladyn Tyra, jedna z postaci w zagadce chochlików. Do jego skrzyni należy włożyć Hełm, za co da nam laskę dla Khelbena.

Pimlico

Dzielnica Świątyń, dom Pimlico (AR0905), 3

Kolekcjoner, który wynajął Korgana do odnalezienia księgi Kazy, zostaje zamordowany przez bandę Swędzitorby (quest Korgana).

Pip

Dzielnica mostów, posiadłość Balthisów (AR0506) (16)

Lokaj, informuje, że posiadłość należy do wiceregenda Rady - Actona Balthisa, po czym uprzejmie nas wyprasza.

Pirat Andar

Brynnlaw (AR1600)

Pirat pojedynkujący się z Olbenem.

Pirat Bill

Brynnlaw, Pod Wulgarną Małpą (AR1602), 6

Korsarz, który zadaje nam bardzo ciekawą zagadkę.

Pirat Dan

Brynnlaw, Pod Wulgarną Małpą (AR1602), 6

Pirat pływający na Ziewającej Mary.

Pirat Jimmy

Brynnlaw, Pod Wulgarną Małpą (AR1602), 6

Jeden z korsarzy podśpiewujących piosenki.

Pirat Newf

Brynnlaw, Pod Wulgarną Małpą (AR1602), 6

Jeden z korsarzy podśpiewujących piosenki.

Pirat Olben

Brynnlaw (AR1600)

Pirat pojedynkujący się z Andarem.

Pirat Paul

Brynnlaw, Pod Wulgarną Małpą (AR1602), 6

Jeden z korsarzy podśpiewujących piosenki.

Pirat Scotty

Brynnlaw, Pod Wulgarną Małpą (AR1602), 6

Jeden z korsarzy podśpiewujących piosenki.

Pitre

Dzielnica Mostów (AR0530), 5

Kapłan z wrogiej drużyny, jego śmierć warta jest 6000 PD, postać przeznaczona do eksterminacji.

Plath Rededge

Wzgórza Wichrowych Włóczni, chata Garrena (AR1204), 2

Jeden z bandytów, którzy napadli Garrena i porwali jego dziecko, związany z questem oczyszczenia Wzgórz Wichrowych Włóczni z potworów, postać przeznaczona do eksterminacji.

Porucznik Aegisfield

Dzielnica Mostów (AR0500), 1

Strażnik miejski związany z questem tajemniczych morderstw w Dzielnicy Mostów, w zależności od naszych poczynań zostanie zamordowany bądź przeżyje.

Prałat Wessalen

Dzielnica Świątyń, Zakon Promiennego Serca (AR0903), 6

Przełożony Zakonu, związany z zadaniem pasowania Anomena na rycerza; w sprzyjających okolicznościach proponuje nam wstąpienie do zakonu (Twierdzy Paladyna).

Prebek

Doki, dom Prebeka (AR0407), 10

Mag, który prowadzi eksperymenty przywołując…gobliny, jego śmierć jest warunkiem wejścia do siedziby Harfiarzy.

Priss

Slumsy, Pod Miedzianym Diademem (AR0406), 10

Priss AKA Pietruszeczka zabawia się z Rumarem na pięterku karczmy, jeżeli doniesiemy o tym żonie Rumara wywiąże się bójka w której jedna z pań zginie.

Przełożona gildii Busya

Targowo, dom burmistrza (AR2007), 2

Pomocnica burmistrza Targowa, po wykonaniu questu z dżinami Dao zaoferuje nam sowitą nagrodę.

Przód

Brynnlaw, dom uciech Lady Galveny (AR1613), 7

Strażnik pilnujący wejścia do dalszej części gildii Lady Galveny, posiada klucz do zamkniętych drzwi i jest związany z questem uwolnienia kurtyzany Klary i pomszczenia śmierci Sanika.

Przynieś

Dzielnica cmentarna, Niższe grobowce (AR0801)

Jeden z żywych posługaczy w Kryjówce Bodhi - spotkamy go, jeśli przyłączymy się do Bodhi.

Pugney

Promenada Waukeen, Gospoda Mithrest (AR0704), 3

Właściciel Gospody Mithrest.

Puk

Promenada Waukeen, Nora Siedmiu Dolin (I piętro) (AR0712), 2

Chochlik-chowaniec Czarnoksięskiego Amona, za jego zabicie otrzymamy 4000 PD, postać przeznaczona do eksterminacji.

Pustoszyciel

Sfera kieszeniowa, próba V (AR4500), 5

Dość potężny przeciwnik, ostatnia przeszkoda stojąca na drodze do wypełnienia naszego przeznaczenia. Po walce z nim możemy udać się na ostateczną potyczkę na Tronie Bhaala.

Pyrgam Aleson

Saradush, Kuflowe Drzewo (AR5003), 2

Właściciel Kuflowego Drzewa, odpowiednio zmotywowany powie nam kto jest w posiadaniu klucza do więzienia.