Dzieci Bhaala - Children of Bhaal
Solucja Mechanika Postaci Ekwipunek Magia Profesje Pozostałe

Bohaterowie niezalezni - Y

by Alvarez


Imię Miejsce Charakterystyka
Yakman

Twierdza Strażnika, poziom III (AR3003)

Obłąkany elf, niegdyś przybył do Twierdzy Strażnika wraz ze swoją drużyną w poszukiwaniu skarbów, odprawili oni rytuał na pierwszym poziomie, a gdy posągi ożyły, przestraszony zwiał przez portal. Jego kompani zginęli a sam przebywa tu już tak długo, że ma trudności z odróżnieniem rzeczywistości od złudzenia. Mówi o demonach oraz różdżce, którą trzeba zdobyć, by przejść na kolejny poziom. Jeśli mamy kapłana i rzucimy na niego Uzdrowienie, wróci do pełni zmysłów i przedstawi się jako Tarmolin, po czym uda się do wyjścia przez wyższy poziom.

Y’tossi

Twierdza Strażnika, poziom V (AR3019)

Demon rasy marilith, jeden ze strażników ostatniej pieczęci, pojawia się wraz z innymi strażnikami po użyciu klucza "ODWAGA".

Yaga-Shura

Obóz armii oblegającej miasto (AR5203), 3

Ognisty olbrzym, jedno z najpotężniejszych dzieci Bhaala, wchodzi w skład Piątki. Wraz ze swoją armią oblega Saradush. Jest nieśmiertelny - wykorzystał sztuczkę, którą nauczyła go wiedźma Nyalee i ukrył własne (i przy okazji jej) serce. By stał się śmiertelny, musimy je z pomocą Nyalee ugasić.

Sfera Kieszeniowa, próba IV (AR4500)

Zostaje wezwany przez Solar po pokonaniu czwartego z piątki (Sendai lub Abazigala). Opowiada o powstaniu oraz celach programowych Piątki.

Yan-C-Bin

Tron Bhaala (AR2600), 2

Żywiołak, książę powietrza. Strzeże jednej z "sadzawek" poprzez które Amelissana gromadzi boską esencję. Po rozprawieniu się z nim i odcięciu źródła esencji czeka nas drugie runda starcia z Amelką.

Yarin

Slumsy, Pod Miedzianym Diademem (AR0406), 14

Złodziej Cienia w stanie spoczynku, już dawno temu rzucił złodziejskie rzemiosło, a jak mówi, był najlepszym kieszonkowcem pod słońcem. Stary znajomy Yoshimo.

Yeanasha

Dzielnica Cmentarna, Niższe grobowce (AR0808), 5

Wchodzi w skład grupy Złodziei Cienia wysłanych przez Arana (jeśli poprosimy go o pomoc) jako wsparcie w walce z Bodhi.

Yoshimo

Lochy Irenicusa, poziom II (AR0603), 1

Łowca nagród, pochodzi z Kara-Tur. Podobnie jak my, nie wie do końca w jaki sposób znalazł się w lochach. Prosi nas o wsparcie. Bohater przyłączalny.

Slumsy, Pod Miedzianym Diademem (AR0406), 4

Pojawia się tu, jeśli nie przyłączyliśmy go w Lochach Irenicusa. Po powrocie z Czarowięzów automatycznie ginie.

Czarowięzy, parter (AR1515)
Czarowięzy, piwnice (AR0071)

Po wielu trudach wspólnego podróżowania dowiadujemy się, że Yoshimo od początku był tajniakiem Irenicusa. Właściwie znajdował się pod wpływem geasu. Po przejściu lochów, podczas walki z udziałem szalonych więźniów, staje po stronie Irenicusa. By jego dusza zaznała spokoju, możemy wziąć jego serce i złożyć je w ofierze w świątyni Ilmatera.

Yusef

Dzielnica Mostów, Posiadłość Saerka Farrahda (AR0505) 7

Syn Saerka Farrahda, związany z osobistym zadaniem Anomena (czeka ich walka).