Czary z przedmiotow
Ochronne i wzmacniające
Amulet szybkości geparda - raz dziennie Ulepszonego przyśpieszenia ruchów
Amulet ochrony przed trucizną - raz dziennie Neutralizacja trucizny
Bransolety błyskawicznego uderzenia - raz dziennie rzuca Ulepszone przyspieszenie ruchów (na 12s.)
Buty gorgony- dwa razy dziennie Kamienna skóra (2 skóry)
Kostur Magów - raz dziennie Pułapka na czary (siła 30 poziomów czarów, działa przez 8 godzin)
Kostur Mocy - Klosz niewrażliwości, trwający przez 1 rundę/poziom (1 ładunek)
Łuk Mrocznego Ognia +4 - raz dziennie Ulepszone przyspieszenie ruchów
Łuk Mrocznego Ognia +5 - raz dziennie Ulepszone przyspieszenie ruchów
Ilbratha +1 - raz dziennie Lustrzane odbicie
Miecz Arabane'a +2 - raz dziennie Przyspieszenie ruchów (na 12s.)
Pierścień odbijania zaklęć - raz dziennie Mniejsze odbicie czaru
Pierścień Gaxxa - raz dziennie może Niewidzialność, trzy razy dziennie Ulepszone przyspieszenie ruchów
Ulepszony płaszcz ochrony +2 - raz dziennie Ulepszone przyśpieszenie ruchów i Ulepszona niewidzialność
Kostur Ognia +2 - Ognista tarcza (czerwona) (1 ładunek)
Pierścień kontroli nad powietrzem - raz dziennie Zauroczenie żywiołaka powietrza i Ulepszona niewidzialność (trwająca 10 rund)
Pierścień niewidzialności - rzuca niewidzialność

Lecznicze
Bransolety błogosławieństwa - raz dziennie Leczenie krytycznych ran i Zmartwychwstanie.
Zagłada Hindo +3 - raz dziennie Pomniejsze przywrócenie
Zagłada Hindo +4 - raz dziennie Większe przywrócenie
Kostur leczenia - leczy 3K6 +3 PŻ, choroby i neutralizuje trucizny (10 ładunków)
Oczyszczacz +5 - raz dziennie Grupowe leczenie
Młot Runów +5 - raz dziennie Grupowe leczenie
Kostur szamana - raz dziennie tworzy Dobre Jagody

Rozpraszające
Karsomir +5 - trzy razy dziennie Rozproszenie magii
Karsomir +6 - trzy razy dziennie Rozproszenie magii
Albruin +1 - raz dziennie Wykrycie niewidzialnego
Oczyszczacz +5 - dwa razy dziennie można Rozproszenie magii
Kaptur Złodziei - trzy razy dziennie Prawdziwe widzenie
Zabójca smoków - raz dziennie Wykrycie niewidzialnego

Ofensywne (I)
Rubinowy wisior zauroczeń - raz dziennie Okropne zauroczenie.
Czarna mgła +4 - trzy razy dziennie Ociemniałość (w promieniu 3 m)
Pustoszyciel +4 - dwa razy dziennie Płaszcz strachu
Pustoszyciel +6 - trzy razy dziennie Płaszcz strachu
Furia Niebios - raz dziennie Ociemniałość
Kostur dowodzenia - Dominacja (25 ładunków)
Dzienna Gwiazda - raz dziennie Promień słońca
Namarra +2 - trzy razy dziennie Cisza, 5 metrów.
Hełm Skały - trzy razy dziennie Aura rozkazu
Zbroja Łuskowa Białego Smoka - trzy razy dziennie Stożek zimna
Kostur Powietrza +2 - Pozwala tworzyć usypiającą chmurę, o zasięgu 13 metrów i trwającą przez 3 rundy.
Pierścień kontroli nad ogniem - raz dziennie Zauroczenie żywiołaka ognia (rzut obronny z modyfikatorem +2 neguje)
Pierścień kontroli nad powietrzem - raz dziennie Zauroczenie żywiołaka powietrza (rzut obronny z modyfikatorem +2 neguje)
Pierścień kontroli nad ziemią - raz dziennie Zauroczenie żywiołaka ziemi (rzut obronny z modyfikatorem +2 neguje)
Pierścień druida - Zauroczenie zwierzęcia
Kostur Lasów +4 - Wzmocnione zauroczenie zwierząt (6 ładunków)
Pierścień wpływu na ludzi - raz dziennie Zauroczenie osoby

Ofensywne (II)
Furia Niebios - raz dziennie Błyskawica
Kostur Gromu i Piorunów - Błyskawica, zadająca 10K6 obrażeń, o zasięgu 140 m. (1 ładunek); Wezwanie błyskawic, zadające 3K8 obrażeń przy każdym trafieniu (1 ładunek)
Kostur Magów - trzy razy dziennie pozwala rzucać połączenie Ognistej kuli i Błyskawicy o zasięgu 50 metrów i zadające sumaryczne obrażenia obu zaklęć.
Kostur Mocy - Błyskawica, zadający 10K6 obrażeń, o zasięgu 140 m. i ogłuszająca ofiarę na 5 rund (1 ładunek)
Czaszka śmierci - Zaklęcie śmierci, w zasięgu 10 m.
Hełm świetlistości - Raz dziennie Ognista kula, Tęczowe kolory i Promień słońca.
Kostur Ziemi +2 - Zamiana kamienia w ciało (1 ładunek)
Pierścień kontroli nad ogniem - raz dziennie Płonące dłonie (1K3 +2 pkt. obrażeń), raz dziennie pozwala Słup ognia (6K8 pkt. obrażeń)
Pierścień kontroli nad ziemią - raz dziennie Zamiana kamienia w ciało (bez rzutu obronnego)

Przyzwańce
Pierścień przyzwania dżinna - raz dziennie przyzywa dżinna
Ras +2 - Tańczący miecz może atakować samodzielnie przez 4 rundy.
Widmowy Rodzaj +4 - Raz dziennie można przyzywać Widmowe Ostrze.
Widmowy Rodzaj +5 - jw. + Raz dziennie pozwala zadać Uderzenie przebijające pancerz.
Hełm Vhailora -Raz dziennie pozwala rzucać czar Mamidło
Kostur Ognia +2 - Może wezwać żywiołaka ognia o 8 Kostkach. Czas trwania to 1 godzina. (1 ładunek)
Kostur Powietrza +2 - Może wezwać żywiołaka powietrza o 8 Kostkach. Czas trwania to 1 godzina. (1 ładunek)
Kostur Ziemi +2 - Może wezwać żywiołaka ziemi o 8 Kostkach. Czas trwania to 1 godzina. (1 ładunek)
Kostur Lasów +4 - Pozwala rzucać Przyzwanie pokracznego kopca. (1 ładunek)

Inne przedmioty
Amulet z nefrytem - Ten amulet chroni noszącą go osobę przed wszystkimi zauroczeniami, strachem, dominacją, ESP, próbami wykrycia charakteru, unieruchomienia, uśpienia, psioniką i ogłupieniem. Niestety, każde użycie kosztuje 1 ładunek, a ochrona trwa tylko 1 turę.
Buty eteryczności - Te buty czynią właściciela eterycznym na 30 sekund (raz dziennie). Czyni to go odpornym na zwykłą broń. Wciąż można rzucać czary i używać broni.
Wzmocnienie statystyk:
Angurvadal +4 - Raz na dzień zwiększa na 60 sekund Siłę tego, kto nim włada, do 22.
Młot Runów +5 - Siła ognistego olbrzyma raz dziennie, Grupowe leczenie raz dziennie.
Pas wzmocnienia - Raz dziennie zwiększa Kondycję do 18. Efekt trwa przez 8 godzin.
Płaszcz tarczy - +5 do KP przeciw broni strzeleckiej,+1 do KP przeciw innym rodzajom broni
Tworzenie przedmiotów:
Płaszcz gwiazd - Raz dziennie tworzy sześć strzałek +5.
Proca Erinne +4 - Raz dziennie może stworzyć 5 pocisków +4.
Proca Erinne +5 - Raz dziennie może stworzyć 5 pocisków +4.
Polimorfia:
Płaszcz kanałów - Raz dziennie właściciel może zmienić się w szczura, trolla albo galaretę musztardową.
Płaszcz wilka - Przemiana w wilka w dowolnej chwili
Obrażenia:
Pierścień Tarana - Raz dziennie może zadać przeciwnikowi 5K6 pkt. obrażeń
Pierścień energii - 2K6 obrażeń od magii
Inne:
Okulary identyfikacji - identyfikacja 3x dziennie
Księga Nieskończonych Czarów - Każde zaklęcie na stronie może być rzucone raz dziennie.
Proca Arvoreen +4 - Raz dziennie wywołuje Wybuch dźwięku, po którym ofiary muszą wykonać rzut obronny na magię lub zostają ogłuszone na 3 rundy. Obszar działania: w promieniu 20 m.
Widmowy Rodzaj +5 - jw. + Raz dziennie pozwala zadać Uderzenie przebijające pancerz.