Dzieci Bhaala - Children of Bhaal

Solucja Mechanika Postaci Ekwipunek Magia Profesje Pozostałe

Czary z przedmiotow

by Alvarez


Ochronne i wzmacniające

Amulet szybkości geparda - raz dziennie Ulepszonego przyśpieszenia ruchów

Amulet ochrony przed trucizną - raz dziennie Neutralizacja trucizny

Bransolety błyskawicznego uderzenia - raz dziennie rzuca Ulepszone przyspieszenie ruchów (na 12s.)

Buty gorgony- dwa razy dziennie Kamienna skóra (2 skóry)

Kostur Magów - raz dziennie Pułapka na czary (siła 30 poziomów czarów, działa przez 8 godzin)

Kostur Mocy - Klosz niewrażliwości, trwający przez 1 rundę/poziom (1 ładunek)

Łuk Mrocznego Ognia +4 - raz dziennie Ulepszone przyspieszenie ruchów

Łuk Mrocznego Ognia +5 - raz dziennie Ulepszone przyspieszenie ruchów

Ilbratha +1 - raz dziennie Lustrzane odbicie

Miecz Arabane'a +2 - raz dziennie Przyspieszenie ruchów (na 12s.)

Pierścień odbijania zaklęć - raz dziennie Mniejsze odbicie czaru

Pierścień Gaxxa - raz dziennie może Niewidzialność, trzy razy dziennie Ulepszone przyspieszenie ruchów

Ulepszony płaszcz ochrony +2 - raz dziennie Ulepszone przyśpieszenie ruchów i Ulepszona niewidzialność

Kostur Ognia +2 - Ognista tarcza (czerwona) (1 ładunek)

Pierścień kontroli nad powietrzem - raz dziennie Zauroczenie żywiołaka powietrza i Ulepszona niewidzialność (trwająca 10 rund)

Pierścień niewidzialności - rzuca niewidzialność



Lecznicze

Bransolety błogosławieństwa - raz dziennie Leczenie krytycznych ran i Zmartwychwstanie.

Zagłada Hindo +3 - raz dziennie Pomniejsze przywrócenie

Zagłada Hindo +4 - raz dziennie Większe przywrócenie

Kostur leczenia - leczy 3K6 +3 PŻ, choroby i neutralizuje trucizny (10 ładunków)

Oczyszczacz +5 - raz dziennie Grupowe leczenie

Młot Runów +5 - raz dziennie Grupowe leczenie

Kostur szamana - raz dziennie tworzy Dobre Jagody



Rozpraszające

Karsomir +5 - trzy razy dziennie Rozproszenie magii

Karsomir +6 - trzy razy dziennie Rozproszenie magii

Albruin +1 - raz dziennie Wykrycie niewidzialnego

Oczyszczacz +5 - dwa razy dziennie można Rozproszenie magii

Kaptur Złodziei - trzy razy dziennie Prawdziwe widzenie

Zabójca smoków - raz dziennie Wykrycie niewidzialnego



Ofensywne (I)

Rubinowy wisior zauroczeń - raz dziennie Okropne zauroczenie.

Czarna mgła +4 - trzy razy dziennie Ociemniałość (w promieniu 3 m)

Pustoszyciel +4 - dwa razy dziennie Płaszcz strachu

Pustoszyciel +6 - trzy razy dziennie Płaszcz strachu

Furia Niebios - raz dziennie Ociemniałość

Kostur dowodzenia - Dominacja (25 ładunków)

Dzienna Gwiazda - raz dziennie Promień słońca

Namarra +2 - trzy razy dziennie Cisza, 5 metrów.

Hełm Skały - trzy razy dziennie Aura rozkazu

Zbroja Łuskowa Białego Smoka - trzy razy dziennie Stożek zimna

Kostur Powietrza +2 - Pozwala tworzyć usypiającą chmurę, o zasięgu 13 metrów i trwającą przez 3 rundy.

Pierścień kontroli nad ogniem - raz dziennie Zauroczenie żywiołaka ognia (rzut obronny z modyfikatorem +2 neguje)

Pierścień kontroli nad powietrzem - raz dziennie Zauroczenie żywiołaka powietrza (rzut obronny z modyfikatorem +2 neguje)

Pierścień kontroli nad ziemią - raz dziennie Zauroczenie żywiołaka ziemi (rzut obronny z modyfikatorem +2 neguje)

Pierścień druida - Zauroczenie zwierzęcia

Kostur Lasów +4 - Wzmocnione zauroczenie zwierząt (6 ładunków)

Pierścień wpływu na ludzi - raz dziennie Zauroczenie osoby



Ofensywne (II)

Furia Niebios - raz dziennie Błyskawica

Kostur Gromu i Piorunów - Błyskawica, zadająca 10K6 obrażeń, o zasięgu 140 m. (1 ładunek); Wezwanie błyskawic, zadające 3K8 obrażeń przy każdym trafieniu (1 ładunek)

Kostur Magów - trzy razy dziennie pozwala rzucać połączenie Ognistej kuli i Błyskawicy o zasięgu 50 metrów i zadające sumaryczne obrażenia obu zaklęć.

Kostur Mocy - Błyskawica, zadający 10K6 obrażeń, o zasięgu 140 m. i ogłuszająca ofiarę na 5 rund (1 ładunek)

Czaszka śmierci - Zaklęcie śmierci, w zasięgu 10 m.

Hełm świetlistości - Raz dziennie Ognista kula, Tęczowe kolory i Promień słońca.

Kostur Ziemi +2 - Zamiana kamienia w ciało (1 ładunek)

Pierścień kontroli nad ogniem - raz dziennie Płonące dłonie (1K3 +2 pkt. obrażeń), raz dziennie pozwala Słup ognia (6K8 pkt. obrażeń)

Pierścień kontroli nad ziemią - raz dziennie Zamiana kamienia w ciało (bez rzutu obronnego)



Przyzwańce

Pierścień przyzwania dżinna - raz dziennie przyzywa dżinna

Ras +2 - Tańczący miecz może atakować samodzielnie przez 4 rundy.

Widmowy Rodzaj +4 - Raz dziennie można przyzywać Widmowe Ostrze.

Widmowy Rodzaj +5 - jw. + Raz dziennie pozwala zadać Uderzenie przebijające pancerz.

Hełm Vhailora -Raz dziennie pozwala rzucać czar Mamidło

Kostur Ognia +2 - Może wezwać żywiołaka ognia o 8 Kostkach. Czas trwania to 1 godzina. (1 ładunek)

Kostur Powietrza +2 - Może wezwać żywiołaka powietrza o 8 Kostkach. Czas trwania to 1 godzina. (1 ładunek)

Kostur Ziemi +2 - Może wezwać żywiołaka ziemi o 8 Kostkach. Czas trwania to 1 godzina. (1 ładunek)

Kostur Lasów +4 - Pozwala rzucać Przyzwanie pokracznego kopca. (1 ładunek)



Inne przedmioty

Amulet z nefrytem - Ten amulet chroni noszącą go osobę przed wszystkimi zauroczeniami, strachem, dominacją, ESP, próbami wykrycia charakteru, unieruchomienia, uśpienia, psioniką i ogłupieniem. Niestety, każde użycie kosztuje 1 ładunek, a ochrona trwa tylko 1 turę.

Buty eteryczności - Te buty czynią właściciela eterycznym na 30 sekund (raz dziennie). Czyni to go odpornym na zwykłą broń. Wciąż można rzucać czary i używać broni.

Wzmocnienie statystyk:

Angurvadal +4 - Raz na dzień zwiększa na 60 sekund Siłę tego, kto nim włada, do 22.

Młot Runów +5 - Siła ognistego olbrzyma raz dziennie, Grupowe leczenie raz dziennie.

Pas wzmocnienia - Raz dziennie zwiększa Kondycję do 18. Efekt trwa przez 8 godzin.

Płaszcz tarczy - +5 do KP przeciw broni strzeleckiej,+1 do KP przeciw innym rodzajom broni

Tworzenie przedmiotów:

Płaszcz gwiazd - Raz dziennie tworzy sześć strzałek +5.

Proca Erinne +4 - Raz dziennie może stworzyć 5 pocisków +4.

Proca Erinne +5 - Raz dziennie może stworzyć 5 pocisków +4.

Polimorfia:

Płaszcz kanałów - Raz dziennie właściciel może zmienić się w szczura, trolla albo galaretę musztardową.

Płaszcz wilka - Przemiana w wilka w dowolnej chwili

Obrażenia:

Pierścień Tarana - Raz dziennie może zadać przeciwnikowi 5K6 pkt. obrażeń

Pierścień energii - 2K6 obrażeń od magii

Inne:

Okulary identyfikacji - identyfikacja 3x dziennie

Księga Nieskończonych Czarów - Każde zaklęcie na stronie może być rzucone raz dziennie.

Proca Arvoreen +4 - Raz dziennie wywołuje Wybuch dźwięku, po którym ofiary muszą wykonać rzut obronny na magię lub zostają ogłuszone na 3 rundy. Obszar działania: w promieniu 20 m.

Widmowy Rodzaj +5 - jw. + Raz dziennie pozwala zadać Uderzenie przebijające pancerz.