Dzieci Bhaala - Children of Bhaal
Solucja Mechanika Postaci Ekwipunek Magia Profesje Pozostałe

Bransolety i rekawice

by Kinski, Elaviart & Jay-Jay


Bransolety


Bransolety
(BRAC05)


Bransolety to szerokie obręcze z metalu lub skóry, które nakłada się na przedramiona lub na nich zawiązuje.




Miejsce wystąpienia:
 Nie występują w grze, dostępne jedynie kodem


Uwagi: 2 szt. zł. Brak właściwości.



Bransolety
(BRAC12)


Bransolety to szerokie obręcze z metalu lub skóry, które nakłada się na przedramiona lub na nich zawiązuje.




Miejsce wystąpienia:
 Nie występują w grze, dostępne kodem


Uwagi: 2 szt. zł. Brak właściwości.



Bransolety błogosławieństwa
(BRAC23)


Dzięki ofierze z ogromnej sumy złota połączonej ze świętymi obrzędami ceremonii uświęcającej, istoty błogosławione dały się przekonać, by obdarzyć dodatkową mocą te i tak już potężnej mocy rękawice.



PARAMETRY:

 Raz dziennie można rzucać Leczenie krytycznych ran
 Raz dziennie można rzucać Zmartwychwstanie
 Kiedy są używane, dodają właścicielowi +10 do maksymalnej liczby PŻ
Waga: 1
Mogą używać:
 Paladyni

Miejsce wystąpienia:
 I poziom Twierdzy Strażnika (Bransolety paladyna), ulepsza je Cespenar


Uwagi: 15000 szt. zł. Warto je nosić dla czarów, przykładowo Zmartwychwstanie całkowicie leczy postać. Po włożeniu do Torby przechowywania odnowią się ładunki, więc można zaoszczędzić na miksturach i czarach (ale nie róbcie tak za często).



Bransolety błyskawicznego uderzenia
(BRAC16)


Bransolety błyskawicznego uderzenia
Rycerz Wesic z Najszlachetniejszego Zakonu Promiennego Serca często powiadał: "Zaatakuj szybko, a twój przeciwnik będzie tak przytłoczony, że wygrasz bitwę". Stosował tę zasadę dzięki swoim bransoletom. Zanim wdał się w bitwę, uwalniał magię Błyskawicznego uderzenia i szybko ruszał na swojego wroga. Najczęściej jego przeciwnik padał w przeciągu pierwszych kilku sekund walki.


PARAMETRY:

Specjalne:
 Raz dziennie rzuca Ulepszone przyspieszenie ruchów na dwadzieścia sekund.

Miejsce wystąpienia:
 Książę Kuo-Toan w Zachodnich tunelach w Podmroku


Uwagi: 7000 szt. zł. Bardzo przydatne rękawice, ich największa zaletą jest to, że nie trzeba ich nosić na stałe, tylko dla czaru, przykładowo: Jansen razem z Miniaturowymi melfami po użyciu Ulepszonego przyspieszenia będzie miał 10 ataków, zaś wojownik podwoi swoje ataki, jeśli walczy 2 broniami może mieć 8-10 ataków (Młyniec trwa tylko 1 rundę). UPR z rękawic taktowane jest jako czar nie-bojowy ze szkoły przemian ("naprawia" to BG2 Fix Pack), więc Wyłom go nie usuwa. To, że przeciwnicy rzadko rzucają to zaklęcie, to inna kwestia, jednak Rozproszenie/Usunięcie magii działa.



Bransolety łucznictwa
(BRAC04)


Bransolety łucznictwa: 'Obrońca Doliny'
Podczas niebezpiecznych spotkań z rywalem, król Wielkiej Doliny zażyczył sobie ochrony najlepszych łuczników, którzy mieli wesprzeć jego zwykłą gwardię. Wszyscy łucznicy, wyposażeni w zaczarowane łuki i bransolety, ukryli się w pewnej odległości od miejsca spotkania. Jak przewidywano, wrogie oddziały próbowały pojmać króla. Przeciwnicy nie spodziewali się jednak, że ukryci łucznicy wykażą się tak zdumiewającą celnością. Król zdołał umknąć nie draśnięty, bowiem żadnemu z wrogów nie udało się nawet do niego zbliżyć.


PARAMETRY:

TraK0: +2 (tylko bronie strzeleckie)
Waga: 2
Nie może używać:
 Druid
 Mag
 Kapłan

Miejsce wystąpienia:
 Kopiec trolli w Gaju druidów


Uwagi: 4000 szt. zł. Świetne rękawice dla postaci atakujących z dystansu (Łucznik, Mazzy), dobrze jest je połączyć z Miksturami zręczności (dodatkowe premie do TraK0 dla broni dystansowych) i siły (premia do obrażeń).



Bransolety ochrony KP 3
(BRAC15)


Bransolety ochrony KP 3
Wyszczerzony Glen, Rycerz Głupców, nosił te bransolety podczas występów na turniejach. Dzięki swym umiejętnościom, czarowi osobistemu oraz brawurze - gdyż nikt poza nim nie walczył bez zbroi - wkrótce stał się faworytem dam przyglądających się owym zmaganiom. Zdaje się, że nawet zbyt wielkim faworytem, ponieważ pewnego popołudnia złapano go na igraszkach z narzeczoną pewnego rycerza. Glen został wyzwany, ale w pośpiechu zapomniał przywdziać bransolety. Umarł z uśmiechem niezrozumienia na twarzy, gdy ugodził go miecz rycerza, nie zdając sobie sprawy ze swojego błędu.


PARAMETRY:

Klasa Pancerza: 3
Waga: 2

Miejsce wystąpienia:
 Ribald na Targu Przygód


Uwagi: 6500 szt. zł. Najlepsze z tego typu bransolet, ich ogromną zaletą jest to, że są dostępne niemal na samym początku gry. Zamiennie można używać czarów (np. Eteralny i Duchowy pancerz). Ważą 1, anie 2 (może to być istotne w przypadku postaci z niską siłą, głównie magów).



Bransolety ochrony KP 4
(BRAC14)


Bransolety ochrony KP 4
Czasami nazywane też Rękawicami Kolczugi; bransolety te pierwotnie nosił Tapid Gornoak. W wieku siedemdziesięciu pięciu lat wciąż był aktywnym wojownikiem, ale waga jego zbroi zaczynała go coraz bardziej przytłaczać. Jego towarzyszka, czarodziejka Nadalarin, stworzyła dla niego te bransolety. Rzuciła również na niego stałą iluzję, aby jego ludzie sądzili, iż wciąż nosi swą ciężką kolczugę. Tapid umarł dwadzieścia lat później, z rękami zaciśniętymi na karku przywódcy orków, kiedy zabrała go starość.


PARAMETRY:

Klasa Pancerza: 4
Waga: 2

Miejsce wystąpienia:
 Ribald na Targu Przygód
 Nagroda svirfneblina Therndle’a Daglefodda za uratowanie syna


Uwagi: 5000 szt. zł. Godne uwagi, szczególnie się przydają, jeśli w drużynie jest kilka postaci czarujących, które nie mogą nosić ciężkich pancerzy. Zamiast nich można używać np. Amuletu tarczy.



Bransolety ochrony KP 5
(BRAC13)


Bransolety ochrony KP 5
Baron Tiri z Północy nakazał wykonanie dziesięciu takich par bransolet, po jednej dla każdego ze swoich strażników. Sądził, że będzie zabawne, gdy bandyci - sądząc, iż strażnicy stanowią łatwe cele, jako iż chodzili bez zbroi - zaatakują jego i jego ludzi podczas którejś z wypraw. Strażnicy Tiri szybko rozprawili się z niedoszłymi zabójcami. Oczywiście, sam baron nie nosił bransolet i właśnie to niedopatrzenie doprowadziło do jego śmierci od zatrutego sztyletu zabójcy.


PARAMETRY:

Klasa Pancerza: 5
Waga: 2

Miejsce wystąpienia:
 Dermin Courtierdale (Harfiarz z zadania Jaheiry)
 Podziemia w Czarowiezach (podczas różnych zagadek)


Uwagi: 3600 szt. zł. KP 5 to już coś, ale są problemy ze zdobyciem tych rękawic, paradoksalnie KP 3 czy 4 można już zdobyć na początku gry.



Bransolety ochrony KP 6
(BRAC03)


Bransolety ochrony, KP 6: 'Bransolety Śmierci'
Przez dekady bransolety te posiadał niepokonany gladiator, który z powodzeniem używał ich podczas walk. Ze śmiercią czempiona wiąże się zniknięcie tego przedmiotu. Jeśli jednak wierzyć plotkom, bransolety po dziś dzień używane są podczas walk.


PARAMETRY:

Klasa Pancerza: 6
Waga: 2

Miejsce wystąpienia:
 Gorch w Gildii Mae'Vara
 Rylock w Dokach
 Jeremon z drużyny Dermina (zadanie Jaheiry)
 Bessen z drużyny Galvareya (zadanie Jaheiry)
 Nadinal z drużyny Galvareya (zadanie Jaheiry)
 Elminster-Terminsel (zadanie Jaheiry)
 Elminster w Tronie Bhaala


Uwagi: 3000 szt. zł. Gorsza wersja poprzednich; zważywszy na fakt, iż niemal od początku możemy mieć lepsze raczej nie warto sobie zaprzątać nimi głowy.



Bransolety ochrony KP 7
(BRAC02)


Bransolety są pasami metalu lub skóry, które nakłada się na przedramiona lub na nich zawiązuje. Zwykle magia, którą bransolety są nasycane pomaga tylko podczas walki, gdyż większość z nich chroni noszącego przed obrażeniami lub zwiększa szansę trafienia przeciwnika. Od tej reguły istnieją wyjątki, chociaż tak działające bransolety należą do rzadkości.


PARAMETRY:

Klasa Pancerza: 7
Waga: 2

Miejsce wystąpienia:
 Ribald na Promenadzie
 Rayic Gethras
 Kapitan Elitarnych Gwardzistów w zadaniu z Niewidzącym Okiem (powinien pojawić się po śmierci obserwatora)
 Drakandros (mag wrogiej drużyny z Dzielnicy mostów)
 Najemnik od Harfiarzy (zadania Jaheiry)
 Turmijska czarodziejka (zadanie w twierdzy barda)


Uwagi: 2500 szt. zł. Podobnie jak inne bransolety ochrony mogą okazać się przydatne.



Bransolety ochrony KP 8
(BRAC01)


Bransolety są pasami metalu lub skóry, które nakłada się na przedramiona lub na nich zawiązuje. Zwykle magia, którą bransolety są nasycane pomaga tylko podczas walki, gdyż większość z nich chroni noszącego przed obrażeniami lub zwiększa szansę trafienia przeciwnika. Od tej reguły istnieją wyjątki, chociaż tak działające bransolety należą do rzadkości.


PARAMETRY:

Klasa Pancerza: 8
Waga: 2

Miejsce wystąpienia:
 Lochy Irenicusa na pierwszym poziomie, w skrzyni zabezpieczonej pułapką z Magicznym pociskiem
 Łowca Nagród (mag Yuan-Ti) w Więzieniu Sfer
 Niewolnik (magiczka) w Więzieniu Sfer
 Kapitan więzienia w Więzieniu Sfer


Uwagi: 1000 szt. zł. Zapewniają podstawową ochronę. Lepsze to niż nic.



Bransolety paladyna
(BRAC22)


Obrońcy sprawiedliwości zawsze chętnie posługują się różnym orężem, by walczyć ze złem. Jednakże tych rękawic mogą używać jedynie wojownicy o najczystszym sercu.



PARAMETRY:

 Kiedy są używane, dodają właścicielowi +10 do maksymalnej liczby PŻ
Waga: 1
Mogą używać:
 Paladyni

Miejsce wystąpienia:
 I poziom Twierdzy Strażnika, leżą w skrzyni niedaleko głównego wejścia (1 salka na lewo)


Uwagi: 9000 szt. zł. Od biedy można je nosić, ale 10 PŻ to trochę za mało (o wiele), 10% można by jeszcze rozumieć. Dla paladyna i tak lepsze będą Rękawice niezwykłej specjalizacji czy nawet mistrzostwa.



Bransolety pętania
(BRAC11)


Te bransolety wyglądają jak Bransolety specjalizacji, jednak kiedy się je założy nie pozwalają rozłączyć nadgarstków, co bardzo utrudnia posługiwanie się bronią i rzucanie czarów. Mroczne elfy często dają te bransolety jako nagrodę za wykonanie jakiegoś zadania. Obdarowana osoba zakłada je myśląc, że jest to potężny magiczny przedmiot. Wtedy mroczne elfy dla zabawy przyzywają kolczaste koszmary.


PARAMETRY:

Obrażenia: -5
TraK0: -5
Specjalne:
 75% szansa niepowodzenia rzucanego czasu

Miejsce wystąpienia:
 Skrytka w wieży Jael’lat w Ust Natha (Podmrok)


Uwagi: 300 szt. zł. Chyba nie trzeba nikogo przekonywać do tego, żeby ich nie nosić, chyba że chce się jakiemuś żółtodziobowi w multiplayerze sprawić psikusa...



Bransolety Tzu-Zana
(BRAC26)


Choć mnisi zazwyczaj unikają noszenia pancerza, te rękawice Wielkiego Mistrza Tzu-Zan są niezwykle poszukiwane przez zwolenników walki bez użycia broni.




PARAMETRY:

 +15 do maksymalnej liczby PŻ
 +1 do KP
Waga: 1
Mogą używać:
 Mnisi

Miejsce wystąpienia:
 Draconis przed wejściem do Kryjówki Abazigala


Uwagi: 9000 szt. zł. Dla mnichów lub postaci z Użyciem dowolnego przedmiotu. W przypadku mnichów to Rękawice miażdżenia czy niezwykłej specjalizacji będą chyba lepsze.



Rękawice


Cudowne rękawice
(BRAC25)


Te inkrustowane szlachetnymi kamieniami rękawice są obdarzone mocą, która pozwala na ulepszenie umiejętności każdego barda.




PARAMETRY:

 TraK0 +1
 +1 do KP
 Dodatkowe zaklęcia 2., 3. i 4. poziomu
Waga: 1
Mogą używać:
 Bardowie

Miejsce wystąpienia:
 III poziom Twierdzy Strażnika (siedziba Yakmana), ulepsza je Cespenar


Uwagi: 5000 szt. zł. Następne z najlepszych rękawic, szczególnie dla fechmistrza lub w/z/m z Użyciem dowolnego przedmiotu. Można je wymiennie nosić z Rękawicami niezwykłej specjalizacji – przed odpoczynkiem ustawić zaklęcia jako pierwsze do rzucenia, po czym podmienić.



Rękawice barda
(BRAC24)


Te skórzane rękawice na pierwszy rzut oka nie wyglądają, jakby miały jakieś szczególne własności, choć trzeba przyznać, że są dość modne.




PARAMETRY:

Waga: 1
Mogą używać:
 Bardowie

Miejsce wystąpienia:
 III poziom Twierdzy Strażnika (siedziba Yakmana)


Uwagi: 50 szt. zł. Brak właściwości.



Rękawice biegłości
(BRAC09)


Rękawice biegłości: 'Drugie Zbrojne Ramię Xarrnousa'
Chyba najsłynniejszym posiadaczem tych rękawic był najemnik imieniem Xarrnous. Specjalizował się on w szmuglu, a czasem pożyczał te rękawice klientom, którzy z nim podróżowali. Jego zdaniem drugie zbrojne ramię zawsze mogło się przydać.


PARAMETRY:

TraK0: +1
Waga: 2

Miejsce wystąpienia:
 Niewolnica (wojowniczka) w Więzieniu Sfer


Uwagi: 4000 szt. zł. Polepszają TraK0, więc warto je nosić do czasu, aż nie znajdzie się czegoś lepszego (Rękawice mistrzostwa, niezwykłej specjalizacji).



Rękawice chwytania pocisków
(BRAC18)


Rękawice chwytania pocisków
Foik Morur zademonstrował kilka lat temu skuteczność owych rękawic w pewnej społeczności niedaleko Beregostu. Zapłacił miejscowemu łucznikowi, aby ten wystrzelił do niego kilka strzał. Gdy pocisk się zbliżał, ręce Foika ruszały się same, albo odbijając go albo chwytając. Zarobił w ten sposób kilka sztuk złota, co ściągnęło do jego namiotu kilka mrocznych postaci. Następnego ranka Foika znaleziono martwego, a rękawice zniknęły.


PARAMETRY:

Specjalne:
 +2 do Klasy Pancerza przeciwko pociskom

Miejsce wystąpienia:
 Itona, możną ją spotkać w Targowie przy północno-wschodniej bramie po podjęciu się zadania dla dżinów


Uwagi: 5000 szt. zł. Ma je też Valen, dodatkowy NPC, wampirzyca z modułu Weimera. Następny dobry przedmiot, jednak nie rewelacyjny – Amulet tarczy, Płaszcz tarczy zapewniają lepsze premie (bo się kumulują) i może ich użyć cała drużyna.



Rękawice kieszonkowca
(BRAC17)


Rękawice kieszonkowca
Kilka lat temu, Fong Moo, sławny rzezimieszek, znany zarówno we Wrotach Baldura, jak i w Athkatli, został znaleziony martwy na drodze pomiędzy Wrotami, a Beregostem. Zdaje się, iż ukradł potężnemu magowi jakiś artefakt i starał się uciec, ale z niewielkim skutkiem. Jego własność dostała się jego kuzynowi, który podjął to samo zajęcie, co wuj, i stał się wyjątkowo dobry w kradzieży kieszonkowej. Nie wiadomo, czy owe rękawice były magiczne zanim wpadły w ręce Fonga, czy w jakiś sposób została w nich zawarta esencja mistrza.


PARAMETRY:

Specjalne:
 +20% do Kradzieży kieszonkowej
Nie może używać:
 Mag
 Kapłan

Miejsce wystąpienia:
 Pokój Yarina w gospodzie "Pod Miedzianym Diademem" (skrzynia zabezpieczona pułapką z Kwasową strzałą)


Uwagi: 5000 szt. zł. Nieznacznie zwiększają umiejętność kradzieży, więc można powiedzieć, że są dobre, chociaż nie rewelacyjne.



Rękawice leczenia
(BRAC20)


Rękawice leczenia
Te rękawice otrzymują zazwyczaj nowicjusze Najszlachetniejszego Zakonu Promiennego Serca, którzy dopiero muszą zdobyć umiejętność rzucania zaklęć. Dla każdego spoza Zakonu noszenie owych rękawic jest rzadkim przywilejem.


PARAMETRY:

Specjalne:
 Raz dziennie leczą do 10 punktów życia i neutralizują dowolną truciznę.

Miejsce wystąpienia:
 Sir Ryan Trawl – nagroda za zadanie z Upadłymi paladynami


Uwagi: 5000 szt. zł. Przydatne dla neutralizacji trucizny, uleczenie 10 pkt. wojownikowi, który ma ich 100 niewiele pomoże.



Rękawice miażdżenia
(BRAC19)


Rękawice miażdżenia
Pewien przybysz ze wschodu, znany pod imieniem Latający Niedźwiedź, zyskał sobie sławę na całym Wybrzeżu Mieczy. Nieuzbrojony i bez żadnego pancerza potrafił pokonać wielu potężnych wojowników. Jednej nocy wyjawił swój sekret pewnej damie. Jego umiejętności sztuk walki uzupełniały cienkie rękawice, które pozwalały mu uderzać wrogów z większą dokładnością i zadawać silniejsze uderzenia, niżby to robił gołymi pięściami. Kobieta ta skradła mu rękawice i odpłynęła następnym statkiem. Latający Niedźwiedź wkrótce potem opuścił Wybrzeże Mieczy i wrócił do swojej ojczyzny.


PARAMETRY:

Obrażenia: +4 przy ataku pięściami
TraK0: +4 przy ataku pięściami

Miejsce wystąpienia:
 Nagroda Króla Sahuaginów, Ixilthetocala za zgładzenie buntowników i ich księcia


Uwagi: 5000 szt. zł. Wspaniałe rękawice dla mnichów. Premie są dość znaczne, a co, jeśli połączy się je ze zwiększoną siłą – bajka.



Rękawice mistrzostwa
(BRAC10)


Rękawice mistrzostwa: 'Dziedzictwo Mistrzów'
Te rękawice - marzenie wszystkich młodych wojowników - należały niegdyś do pewnej królewskiej rodziny z Threskel. Kryły one część legendarnych umiejętności bojowych książąt, zapewniając noszącej je osobie znajomość wszelkich broni do walki wręcz. Wszystko wskazuje na to, iż większość wcześniejszych właścicieli tych rękawic nienajlepiej skończyła. Cóż, zapewniają ona umiejętności, ale nie mogą obdarzyć swojego właściciela mądrością.


PARAMETRY:

Obrażenia: +2
TraK0: +1
Waga: 1

Miejsce wystąpienia:
 Basenik z krwią na arenie w Krypcie Bodhi (Rozdział 6)


Uwagi: 6000 szt. zł. Świetne rękawice dla postaci walczących (zarówno na dystans, jak i w zwarciu).



Rękawice niezdarności
(BRAC08)


Rękawice niezdarności: 'Rękawice Przemieszczania Elandera'
Porywczy Elander opracował te przeklęte rękawice z myślą o pokonaniu swojego rywala. Niestety, jego nienawiść obróciła się przeciwko niemu, kiedy pewnego razu pomylił je z inną parą.


PARAMETRY:

TraK0: -10
Specjalne:
 -2 do Zręczności
 Przedmiot przeklęty
Waga: 2

Miejsce wystąpienia:
 Niedostępne w części drugiej (w pierwszej miał je Bassilus, oszalały kapłan)


Uwagi: 1 szt. zł. Można komuś zrobić dowcip w multiplayerze...



Rękawice niezwykłej specjalizacji
(BRAC21)


Te niezmiernie rzadkie rękawice są łakomym kąskiem dla wojowników, uczestników pojedynków i wszystkich innych, którzy parają się rzemiosłem wojennym.



PARAMETRY:

 Dodają dodatkowe 1/2 ataku na rundę
 Klasa Pancerza: +1
 Obrażenia: +2
Waga: 1
Mogą używać:
 Wojownicy
 Paladyni
 Łowcy

Miejsce wystąpienia:
 Y'tossi, V poziom Twierdzy Strażnika, pojawia się po otwarciu jednej z pieczęci


Uwagi: 9000 szt. zł. W opisie jest drobny błąd - zamiast premii do KP, powinna być premia do TraK0 (tzn. faktycznie dodają premię do trafienia). Jedne z najlepszych rękawic w grze, szczególnie dla postaci walczących. W połączeniu z Butami szybkości dodają niektórym klasom pełny atak na rundę, zamiast 1/2.



Rękawice siły ogra
(BRAC06)


Rękawice siły ogra: 'Ręce Takkoka'
Ręce Takkoka są właśnie tym, na co wskazuje ich nazwa - rękami ogra, który stracił je, gdy zaatakował dziwnego człowieka przekraczającego Grzbiet Świata. Ten tajemniczy mężczyzna okazał się być magiem o niezwykłej potędze. Wykorzystał on ręce Takkoka do stworzenia rękawic z ogrzej skóry.


PARAMETRY:

Specjalne:
 Siła: 18/00
Waga: 2
Nie może używać:
 Złodziej
 Bard
 Mag

Miejsce wystąpienia:
 Niziołek Entu w Kuli sfer


Uwagi: 6500 szt. zł. Zważywszy na to, że wiele postaci ma niższą siłę, to okażą się bardzo przydatne. Siła 18/00 zapewnia +3 do TraK0 i +6 do obrażeń oraz wystarczający udźwig. Optymalną sytuacją jest dać je postaci nie-zbrojnej (Aerie, Viconia) - zbrojni mogą używać mikstur siły olbrzymów, których jest masa (mikstur, nie olbrzymów). Są komponentem młota Crom Faeyr, więc lepiej nie przyzwyczajać się do nich za bardzo.



Rękawice zręczności
(BRAC07)


Rękawice zręczności: 'Zwinne Ręce'
Te rękawice stworzono w Kara-Tur z myślą o mistrzach sztuk walki, których potęgę miały zwiększyć. Niezbyt szczegółowe legendy powiadają o wielu mistrzach z dalekiego wschodu, którzy podczas podróży przynieśli ze sobą te przedmioty.


PARAMETRY:

Specjalne:
 Zręczność: 18
Waga: 2

Miejsce wystąpienia:
 Miasto Ghuli w Czeluści Niewiernych (zadanie z Niewidzącym Okiem)


Uwagi: 5000 szt. zł. Podobnie jak Rękawice siły ogra dla osób z niską siłą te są całkiem przydatne dla postaci, które mają niską zręczność (Anomen, Keldorn, Korgan). Wyższa zręczność zapewnia lepszą Klasę Pancerza i wpływa na trafienie z dystansu. Jeśli jednak postacie mają niską zręczność i chcą używać innych rękawic, można się wspomóc miksturami skupienia i zręczności.



Techno-rękawice Jansena
(NPMISC2)


Techno Złodziejskie Rękawice Marki Jansen wraz z Oprzyrządowaniem (TM)

Ten zestaw złodziejskich narzędzi daje Janowi dodatkową premię do jego umiejętności otwierania zamków oraz kradzieży kieszonkowej. Jan jest jedyną osoba, która może używać rękawic, inni nawet nie wiedzieliby, jak się je zakłada. O dziwo, w tych rękawicach Jan może nawet rzucać czary. Zapewne dlatego, że wyglądają tak szykownie.


PARAMETRY:

Specjalne:
 +20% do Otwierania zamków
 +20% do Kradzieży kieszonkowej

Miejsce wystąpienia:
 Jan Jansen;)


Uwagi: Całkiem przydatne na początku, potem warto zamienić je na jakieś inne, szczególnie jeśli weźmie się pod uwagę, że Jansen może wybrać Użycie dowolnego przedmiotu.