Dzieci Bhaala - Children of Bhaal
Solucja Mechanika Postaci Ekwipunek Magia Profesje Pozostałe

Tabele rzutow obronnych

Rzuty obronne w zależności od klasy


I. Wojownik/Paladyn/Łowca/Barbarzyńca

  Poziomy
  1-2 3-4 5-6 7-8 9-10 11-12 13-14 15-16 17+
Śmierć 14 13 11 10 8 7 5 4 3
Różdżki 16 15 13 12 10 9 7 6 5
Polimorfia 15 14 12 11 9 8 6 5 4
Zionięcia 17 16 13 12 9 8 5 4 4
Czary 17 16 14 13 11 10 8 7 6


II. Mag/Czarownik

  Poziomy
  1-5 6-10 11-15 16-20 21+
Śmierć 14 13 11 10 8
Różdżki 11 9 7 5 3
Polimorfia 13 11 9 7 5
Zionięcia 15 13 11 9 7
Czary 12 10 8 6 4


III. Kapłan/Druid

  Poziomy
  1-3 4-6 7-9 10-12 13-15 16-18 19+
Śmierć 10 9 7 6 5 4 2
Różdżki 14 13 11 10 9 8 6
Polimorfia 13 12 10 9 8 7 5
Zionięcia 16 15 13 12 11 10 8
Czary 15 14 12 11 10 9 7


IV. Złodziej/Bard

  Poziomy
  1-4 5-8 9-12 13-16 17-20 21+
Śmierć 13 12 11 10 9 8
Różdżki 14 12 10 8 6 4
Polimorfia 12 11 10 9 8 7
Zionięcia 16 15 14 13 12 11
Czary 15 13 11 9 7 5


V. Mnich

  Poziomy
  1-3 4-6 7-8 9 10-12 13-15 16-18 19+
Śmierć 10 9 7 6 5 4 3 1
Różdżki 14 13 11 10 9 8 7 5
Polimorfia 13 12 10 9 8 7 6 4
Zionięcia 16 15 13 12 11 10 9 7
Czary 13 12 10 9 8 7 6 4


Rzuty obronne w zależności od rasy


I. Krasnoludy/Niziołki

  Kondycja
  1-3 4-6 7-10 11-13 14-17 18+
Śmierć 0 1 2 3 4 5
Różdżki 0 1 2 3 4 5
Polimorfia 0 0 0 0 0 0
Zionięcia 0 0 0 0 0 0
Czary 0 1 2 3 4 5


II. Gnomy

  Kondycja
  1-3 4-6 7-10 11-13  14-17 18+
Śmierć 0 0 0 0 0 0
Różdżki 0 1 2 3 4 5
Polimorfia 0 0 0 0 0 0
Zionięcia 0 0 0 0 0 0
Czary 0 1 2 3 4 5