AR4100 - Twierdza gnolli
by Shinigami



Po wejściu do lokacji znajdziesz się przed mostem prowadzącym do Twierdzy Gnolli.

Idź przez most, na końcu zaczepią cię 2 Ogrillony (1): Gnarl i Hairtooth, pobierają oni myto za przejście przez most. Jeśli od razu zapłaci się im 200 sztuk złota, stwierdzą, że za prędko zapłacono, więc chcą mieć i złoto, i twoja łeb. Staną się wrodzy i zaatakują – po 175 PD za każdego. Jeśli im zapłacisz 100 sztuk złota, pozwolą przejść i znikną z gotówką, zdobędziesz też 250 PD. Można odmówić zapłaty i się z nimi rozprawić, do zdobycia Mikstury (siły giganta wzgórzowego, odporności na zimno) i Rękawice zręczności.

Po rozwiązaniu tego problemu idź dalej, ciągle będą cię atakować grupy gnolli: Gnolle – 35 PD, Weterani, Elita i Siepacze Gnolli – po 65 PD i Przywódcy Gnolli – po 120 PD. W niektórych miejscach atakują też Xvarty – po 35 PD. W jednym z dołów (2) znajdziesz Dynaheir, którą można przyłączyć do drużyny. Jeśli w drużynie jest Edwin - będzie chciał się pozbyć wiedźmy. Potem zejdź ścieżką na południe od twierdzy i przeszukaj jaskinie (3-5). W tej części większość przeciwników to grupy Xvartów, choć i trafi się Elita Gnolli czy Pełzacz ścierwojad (za 270 PD). W jednej z jaskiń (4) jest skrzynia ze zwojami Magicznego pocisku i Pomniejszego drążenia Larlocha, Miksturami uzdrowienia, złotem i Woluminem Przywództwa i Oddziaływania (charyzma +1 na stałe).

Wróć do rozwidlenia ścieżek koło mostu i udaj się na północ – zanim dojdziesz do górnej granicy lokacji, czeka cię anihilacja kilku grup Siepaczy Gnolli, potem można przejść do następnego obszaru – AR3499.



NPC do przyłączenia:


DYNAHEIR - Mistrz Inwokacji, Człowiek, Praworządny Dobry, Kobieta.
Statystyki: 11|13|16|17|15|12.