AR9200 - Skaliste wybrzeze
by Shinigami (+ korekta by Alvarez)



Wstęp

Na lokację tę możesz się dostać udając się na zachód od Wysokiego żywopłotu lub na północ od lokacji AR9500 (Wybrzeże Mieczy).

Kilka słów o napotykanych tu przeciwnikach. W centralnej części lokacji (5) znajduje się grupa Ogrów berserkerów (650 PD/sztuka), Orgillonów (175 PD/sztuka), Półogrów (270 PD/sztuka) i Ogrów (270 PD/sztuka). Na południowym zachodzie spotkasz 3 Siriny (6) (2000 PD/sztuka, Strzały ukąszeń, Perła).

Poza tym w kilku miejscach można się natknąć na losowo pojawiających się przeciwników - Pełzacz ścierwojad (420 PD/sztuka), Wilk (65 PD/sztuka), Wściekły wilk (125 PD/sztuka), Straszny wilk (650 PD/sztuka), Ghul (175 PD/sztuka), Ghast (650 PD/sztuka), Kobold (7 PD/sztuka), Ogrillon i Ogr berserker.



Nereida Shoal

Na północnym zachodzie spotkasz Nereidę Shoal (1). Jeśli Twoja reakcja jest wyższa od 7, sirina poprosi Cię o ochronę (Pomóż mi, proszę. Jestem sama w tej głuszy...), po czym - nie ważne czy tego chcesz czy nie - uraczy pocałunkiem. I byłoby całkiem miło, gdyby nie to, że buziak okaże się śmiertelny (nie należy rozmawiać z nią protagonistą) a Nereida stanie się wroga. Wystarczy jednak jedno trafienie, a ponownie będzie chciała rozmawiać - powie, że sama nie decyduje o swoich czynach, lecz musi robić to, co każe jej będący w posiadaniu jej chusty Ogrzy Mag Droth. Możesz ją zabić (5000 PD, Perła) uznając, że jest to marna próba ratowania skóry, albo też zgodzić się jej pomóc - Shoal wskrzesi swoją ofiarę, po czym pojawi się sam Droth (975 PD, Hełm ochrony "Dar pokoju"). Droth ma w repertuarze parę niebezpiecznych czarów - Błyskawicę, Okropne zauroczenie, Niewidzialność, jednak przy przewadze liczebnej powinien szybko paść trupem. Po jego śmierci porozmawiaj jeszcze raz z Shoal - otrzymasz jej podziękowanie i 750 PD.



Szalony Arcand

Niedaleko wraku okrętu spotkasz Szalonego Arcanda (2), który zdecydowanie zasłużył na swój przydomek. Jeśli Twoja reakcja jest wyższa od 14, wymamrocze, że gdzieś na statku pirackim czeka coś wartościowego i chciałby, by mu to przynieść. Udaj się na statek (3), zabierz Pierścień szaleństwa (przeklęty) i oddaj go Arcandowi - otrzymasz 300 PD i Olej wściekłego płomienia. Pierścień możesz oddać nawet jeśli Twoja reakcja jest zbyt niska, byś otrzymał na niego zlecenie.



Chirurg

Trochę niżej, na południu, spotkasz Chirurga (4), który zaoferuje uzdrowienie Twojej drużyny (sześciokrotnie rzuca leczenie lekkich ran). Zapytany o to kim jest powie, że ma złego brata o imieniu Davaeorn. Nie zabił go, gdy miał ku temu okazję a miłosierdzie to pociągnęło za sobą utratę wielu istnień. Chirurg przybył na Wybrzeże Mieczy, by naprawić swój błąd a uzdrawia innych chcąc się jakoś zrehabilitować. Po zakończeniu opowieści otrzymasz od niego miksturę ochrony przed magią. Davaeorna jeszcze będziesz mieć okazję spotkać. Chirurga można okraść (lub zabić - 975 PD) z kilku mikstur - Mikstura uzdrowienia, Eliksir zdrowia, Antidotum.