AR9500 - Wybrzeze Mieczy
by Shinigami



Na tej mapie aż roi się od Hobgoblinów, które strzelają nieupuszczalnymi strzałami ukąszeń.

Spotkamy tutaj Pallonię (1), wróżbitkę albo kogoś w tym stylu. Można z nią zamienić parę zdań.

Trochę na południe od Palloni spotkamy Safanę (2), która szuka skarbu Czarnego Alarica (8). Jeśli zgodzimy się jej pomóc, przyłącza się do drużyny. Mamy jednak 10 dni na odnalezienie skarbu. Jeśli tego nie zrobimy, Safana odejdzie.

Jest tu też Arkushule (3), która może nam powróżyć z ręki. W pewnym momencie zobaczy coś, lecz nie będzie chciała powiedzieć co. Jeśli będziemy nalegać, by nam powiedziała, zaatakuje (600 PD, Szata ochrony przed chłodem, Zwój płonących dłoni).

Ardrouine (4) poprosi nas o ocalenie swego syna, który jest uwięziony w latarni otoczonej przez Worgi (5) (120 PD/sztuka). Po zabiciu wszystkich wracamy do Ardrouine, by ją poinformować o zabiciu bestii (600 PD, reputacja podnosi się o 1, 60 szt. złota).

Oprócz tego przy brzegu stoją 3 Siriny (6) (2000 PD/sztuka, strzały ukąszeń i perły), jeśli jest mniej niż 3, to znaczy, że któraś sobie gdzieś poszła i trzeba będzie na nią uważać.

Ponadto na północnym zachodzie są następne 3 Siriny (7), tym razem z plemienia Sil. Również do likwidacji. Za domem plemienia Sil znajduje się jaskinia, a w niej skarb Czarnego Alarica (8) (Płaszcz wilka, Grimuar zdrowego ciała (kondycja +1), trochę mikstur itd.). Jaskinia jest jednak strzeżona przed nieproszonymi gośćmi. W środku znajdują się 3 Golemy z ciała (2000 PD/sztuka) odporne na zwykłą broń. Bez broni +1 nie mamy szans w starciu z nimi. W dodatku OzWM pojawiły się tam też pułapki.



NPC do przyłączenia:


SAFANA - Złodziej, Człowiek, Chaotyczny Neutralny, Kobieta
Statystyki: 13|17|10|16|9|17