by Alvarez

Nazwa modyfikacji:

Sword Coast Stratagems II


Wersja:

20


Autor:

DavidW


Rozmiar:

4.0 MB


Wersja PL:

Dostępna (by Yarpen)


Kompatybilność:

Zbyt wiele uwag by o tym tu pisać, po szczegóły odsyłam do ReadMe ;).


Instalacja:

1. Uruchom aplikację scsII-v20.exe.
2. Wskaż docelowy folder z BG2.
3. Automatycznie uruchomi się plik setup-scsii.exe.


Komponenty:

Core Components:
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #1000 // Initialise mod (all other components require this): v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #1010 // Allow enemy AI to detect the party's magic items: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #1020 // Bugfix: Fix the Mirror Image spell so it doesn't block area-effect magic: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #1030 // Bugfix: Fix the Dispel Magic spell so it correctly allows for caster's level: v20

Ulepszenia zaklęć:
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2000 // Uderzenie Czarow zdejmuje Ochrone przed magia (zielony zwoj): v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2010 // Poprawione zaklecie Wylomu (zawsze dziala na lisze i rakshashe; nie penetruje Odbicia czaru): v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2019 // Antymagiczne ataki penetruja ulepszona niewidzialnosc -> Antimagic spells remain single-target, but affect the target creature whether or not it is invisible (default option): v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2020 // Antymagiczne ataki penetruja ulepszona niewidzialnosc -> Spell Thrust, Secret Word and Ruby Ray get areas of effect (legacy option, not recommended): v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2021 // Antymagiczne ataki penetruja ulepszona niewidzialnosc -> All spells that bring down spell protections get areas of effect (legacy option, not recommended): v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2030 // Zelazna skora zachowuje sie jak Kamienna (moze byc zdjeta Wylomem): v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2040 // Krzywdzenie zadaje obrazenia zamiast redukowac punkty zycia ofiary do 1 -> Krzywdzenie rzucone przez przeciwnika redukuje pz ofiary do 1 punktu; Krzywdzenie rzucone przez gracza zadaje 150 punktow obrazen: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2041 // Krzywdzenie zadaje obrazenia zamiast redukowac punkty zycia ofiary do 1 -> Krzywdzenie rzucone zarowno przez przeciwnika jak i przez gracza zadaje 150 punktow obrazen: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2050 // Oddzielne wersje poszczegolnych szkol dla Niepodatnosci na czary, dzieki czemu gracz moze korzystac z nich w Warunkowaniu itp.: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2060 // Wieksze Przywrocenie dziala znowu na jedna istote: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2070 // Bariera Ostrzy i Kula Ostrzy dzialaja tylko na przeciwnikow: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2080 // Eksplodujaca czaszka zadaje maksymalnie 12k6 obrazen: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2090 // Slowo Mocy: Slepota oddzialowuje na jedna istote: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2100 // Miniaturowe Meteory Melfa to bron +2: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2110 // Zmniejszenie mocy inkwizytorskiego Rozproszenia Magii -> Inkwizytor rozprasza magie na 1,5x swojego poziomu (nie 2x): v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2111 // Zmniejszenie mocy inkwizytorskiego Rozproszenia Magii -> Inkwizytor rozprasza na swoim poziomie (nie 2x): v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2120 // Slightly weaken insect plague spells, and let fire shields block them: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2130 // Cosmetic change: stop Stoneskins from changing the caster's colour: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2140 // Slightly increase the power of Mantle, Improved Mantle, and Absolute Immunity: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2150 // Make spell sequencers, spell triggers, and contingencies learnable by all mages: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2160 // Add an extra copy of some hard-to-find spell scrolls: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2170 // True Sight/True Seeing spells protect from magical blindness: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2180 // Prevent Simulacra and Projected Images from using magical items: v20

Ulepszenia przedmiotów:
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #3000 // Usun z gry Tarcze Baldurana: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #3010 // Usun niewidzialnosc z Kostura Magow: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #3020 // Przenies Helm Vhailora do Tronu Bhaala: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #3030 // Move the Cloak of Mirroring: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #3040 // Przenies Szate Vekny do Tronu Bhaala: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #3050 // Zamien bronie +1 na bronie dobrej jakosci: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #3060 // Remove Arrows of Dispelling from stores: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #3070 // Make the healing and resurrection powers of the Rod of Resurrection into separate abilities: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #3080 // Change Carsomyr so that its Dispel on contact power grants a saving throw: v20

Ulepszenia rozgrywki:
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #3500 // Randomly change the locations of many in-game items: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #3510 // Usun nierealistycznie przydatne przedmioty z pewnych obszarow: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #3520 // Usun nierealistycznie odpowiednia amunicje z pewnych obszarow -> Only remove nonmagical ammo from random containers: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #3521 // Usun nierealistycznie odpowiednia amunicje z pewnych obszarow -> Remove ammo up to the +2 level from random containers: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #3522 // Usun nierealistycznie odpowiednia amunicje z pewnych obszarow -> Remove all ammo from random containers: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #3530 // Szybsze niedzwiedzie: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #3540 // Grant large, flying, non-solid or similar creatures protection from Web and Entangle: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #3980 // Allow the Cowled Wizards to detect spellcasting in most indoor, above-ground areas in Athkatla: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #3990 // Increase the price of a license to practise magic in Athkatla -> License costs 10,000 gp: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #3991 // Increase the price of a license to practise magic in Athkatla -> License costs 15,000 gp: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #3992 // Increase the price of a license to practise magic in Athkatla -> License costs 20,000 gp: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #3993 // Increase the price of a license to practise magic in Athkatla -> License costs 30,000 gp: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #3994 // Increase the price of a license to practise magic in Athkatla -> License costs 50,000 gp: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4000 // Zwieksz cene za uslugi Gaylena Bayla: -> Gaylan chce 40 000 sztuk zlota: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4001 // Zwieksz cene za uslugi Gaylena Bayla: -> Gaylan chce 60 000 sztuk zlota: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4002 // Zwieksz cene za uslugi Gaylena Bayla: -> Gaylan chce 80 000 sztuk zlota: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4003 // Zwieksz cene za uslugi Gaylena Bayla: -> Gaylan chce 100 000 sztuk zlota: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4004 // Zwieksz cene za uslugi Gaylena Bayla: -> Gaylan chce 120 000 sztuk zlota: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4010 // Make Freedom scrolls available earlier: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4020 // Twierdza Straznika dostepna zarowno w Cieniach Amnu jak i w Tronie Bhaala: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4030 // Retrieve Dropped Items from Hell: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4040 // Improved shapeshifting: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4050 // Uniemozliwienie ostatecznego zabicia (bez mozliwosci wskrzeszenia) postaci przylaczalnych: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4055 // Randomise the maze in Watcher's Keep: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4060 // Make the bard stronghold available to all classes: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4061 // Make the cleric stronghold available to all classes: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4062 // Make the druid stronghold available to all classes: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4063 // Make the fighter stronghold available to all classes: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4064 // Make the paladin stronghold available to all classes: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4065 // Make the ranger stronghold available to all classes: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4066 // Make the thief stronghold available to all classes: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4067 // Make the wizard stronghold available to all classes: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4080 // Delay the arrival of the "bonus merchants" in the Adventurers' Mart and the Copper Coronet: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4090 // Decrease the rate at which reputation improves -> Reputation increases at about 2/3 the normal rate: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4091 // Decrease the rate at which reputation improves -> Reputation increases at about 1/2 the normal rate: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4092 // Decrease the rate at which reputation improves -> Reputation increases at about 1/3 the normal rate: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4093 // Decrease the rate at which reputation improves -> Reputation increases at about 1/4 the normal rate: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4100 // Treat mages' and priests' High-Level Abilities as innate abilities rather than memorisable spells (each may be taken only once): v20

Ułatwienia i kosmetyczne poprawki:
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #5000 // Prosty w uzyciu skrypt dla druzyny: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #5010 // Usun animacje Plaszcza Odbic (ale zostaw dla zaklec i efektow korzystajacych z tej samej animacji): v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #5020 // Przenies Boo do ekwipunku Minsca: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #5030 // Remove the blur graphic effect from the Displacer Cloak: v20

Rozszerzenia SI i poprawki:
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6000 // Ogolne poprawki SI: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6010 // Lepsze wzywanie pomocy: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6015 // More sensible choices of weapon proficiencies and kits for fighters (also fixes some errors in fighter stats): v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6020 // Mikstury dla BN'ow -> All of the potions dropped by slain enemies are recoverable: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6021 // Mikstury dla BN'ow -> One third of the potions dropped by slain enemies break and are lost: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6022 // Mikstury dla BN'ow -> Half the potions dropped by slain enemies break and are lost: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6023 // Mikstury dla BN'ow -> Two thirds of the potions dropped by slain enemies break and are lost: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6024 // Mikstury dla BN'ow -> Three quarters of the potions dropped by slain enemies break and are lost: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6025 // Mikstury dla BN'ow -> All of the potions dropped by slain enemies break and are lost: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6030 // Ulepszone pajaki: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6035 // Improved golems: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6040 // Give fiends more staying power by increasing their hit points (this component has no effect unless Improved Fiends is installed): v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6050 // Ulepszone demony -> Demony maja szybka, niezawodna magie: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6051 // Ulepszone demony -> Demony rzucaja czary jak normalni magowie: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6060 // Ulepszone dziny -> Dziny maja szybka, niezawodna magie: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6061 // Ulepszone dziny -> Dziny rzucaja czary jak normalni magowie: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6070 // Give Celestials slightly more staying power: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6080 // Ulepszeni niebianie -> Niebianie maja szybka, niezawodna magie: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6081 // Ulepszeni niebianie -> Niebianie rzucaja czary jak normalni magowie: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6090 // Give dragons more staying power by increasing their hit points: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6095 // Standardise dragon immunities: dragons in Shadows of Amn get the same immunities to vorpal attacks (etc) as their Throne of Bhaal cousins: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6100 // Ulepszone smoki -> Smoki maja szybka, niezawodna magie: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6101 // Ulepszone smoki -> Smoki rzucaja czary jak normalni magowie: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6108 // Wrodzy magowie korzystaja z Zmylenia i Projekcji obrazu (komponent nie dziala jesli nie zainstalujesz Usprawnionych magow): v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6110 // Ulepszone obserwatory -> Give beholder rays some chance to "burn through" spell protections; beholder antimagic blocks all spells, including harmful ones, for a round (simulates D&D rules): v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6111 // Ulepszone obserwatory -> Don't give beholder rays any chance of burning through spell protections; beholder antimagic blocks all spells, including harmful ones, for a round (simulates D&D rules): v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6112 // Ulepszone obserwatory -> Give beholder rays some chance to "burn through" spell protections; beholder antimagic removes defences and prevents casting but does not block harmful spells (original game behaviour): v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6113 // Ulepszone obserwatory -> Don't give beholder rays any chance of burning through spell protections; beholder antimagic removes defences and prevents casting but does not block harmful spells (original game behaviour): v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6120 // Ulepszeni pozeracze umyslow -> Illithidzi maja oryginalne odpornosci; nie widza niewidzialnych przeciwnikow (jak w oryginalnej grze): v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6121 // Ulepszeni pozeracze umyslow -> Illithidzi maja oryginalne odpornosci; widza niewidzialnych przeciwnikow: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6122 // Ulepszeni pozeracze umyslow -> Illithidzi maja zwiekszona odpornosc na obrazenia; nie widza niewidzialnych przeciwnikowIllithids cannot see invisible enemies: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6123 // Ulepszeni pozeracze umyslow -> Illithidzi maja zwiekszona odpornosc na obrazenia; widza niewidzialnych przeciwnikow (jak w Tactics): v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6130 // Improved Vampires: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6135 // Ulepszone Githyanki: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6136 // Dodaj zdolnosci wysokopoziomowe magom w Tronie Bhaala -> Tylko wybrani magowie otrzymuja zdolnosci wysokopoziomowe: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6137 // Dodaj zdolnosci wysokopoziomowe magom w Tronie Bhaala -> Wszyscy magowie z dostepem do zaklec 9 poziomu otrzymuja zdolnosci wysokopoziomowe: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6138 // Dodaj zdolnosci wysokopoziomowe magom w Cieniach Amnu -> Tylko wybrani magowie otrzymuja zdolnosci wysokopoziomowe: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6139 // Dodaj zdolnosci wysokopoziomowe magom w Cieniach Amnu -> Wszyscy magowie z dostepem do zaklec 9 poziomu otrzymuja zdolnosci wysokopoziomowe: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6150 // Ulepszeni magowie -> Magowie rzucaja kilka szybkich zaklec przed walka, co symuluje przygotowanie do bitwy: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6151 // Ulepszeni magowie -> Magowie rzucaja kilka szybkich zaklec przed walka tylko wtedy, gdy zostaja stworzeni na oczach postaci: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6152 // Ulepszeni magowie -> Magowie nie rzucaja szybkich zaklec przed walka: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6160 // Dodaj zdolnosci wysokopoziomowe kaplanom w Tronie Bhaala -> Tylko wybrani kaplani otrzymuja zdolnosci wysokopoziomowe: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6161 // Dodaj zdolnosci wysokopoziomowe kaplanom w Tronie Bhaala -> Wszyscy kaplani z dostepem do zaklec 7 poziomu otrzymuja zdolnosci wysokopoziomowe: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6170 // Dodaj zdolnosci wysokopoziomowe kaplanom w Cieniach Amnu -> Tylko wybrani kaplani otrzymuja zdolnosci wysokopoziomowe: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6171 // Dodaj zdolnosci wysokopoziomowe kaplanom w Cieniach Amnu -> Wszyscy kaplani z dostepem do zaklec 7 poziomu otrzymuja zdolnosci wysokopoziomowe: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6180 // Ulepszeni kaplani -> Kaplani rzucaja kilka szybkich zaklec przed walka, co symuluje przygotowanie do bitwy: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6181 // Ulepszeni kaplani -> Kaplani rzucaja kilka szybkich zaklec przed walka tylko wtedy, gdy zostaja stworzeni na oczach postaci: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6182 // Ulepszeni kaplani -> Kaplani nie rzucaja szybkich zaklec przed walka: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6210 // Smarter Illasera: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6220 // Smarter Yaga-Shura: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6230 // Smarter Abazigal: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6240 // Smarter Gromnir: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6250 // Smarter Melissan: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6260 // Give Ascension demons SCSII scripts and abilities: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6270 // Give Ascension versions of Irenicus and Sendai SCSII scripts and abilities: v20

Tactical challenges:
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6900 // Make the starting dungeon slightly harder: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7000 // Ulepszony Pan Cieni: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7010 // Spellcasting Demiliches: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7020 // More resilient trolls: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7030 // Zwieksz trudnosc zaleznych od poziomu grup potworow -> Srednio zwiekszona trudnosc: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7031 // Zwieksz trudnosc zaleznych od poziomu grup potworow -> Znaczaco zwiekszona trudnosc: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7032 // Zwieksz trudnosc zaleznych od poziomu grup potworow -> Prawie, ze maksymalna trudnosc (maksimum oprocz liszow): v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7033 // Zwieksz trudnosc zaleznych od poziomu grup potworow -> Maksymalna trudnosc: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7040 // Improved Random Encounters: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7050 // Ulepszona Twierdza d'Arnise ("Tactics Remix") -> Duchowe trolle maja takie same moce jak w oryginalnej grze: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7051 // Ulepszona Twierdza d'Arnise ("Tactics Remix") -> Ulepszone duchowe trolle (jak w Tactics): v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7060 // Slightly improved Faldorn: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7065 // Improved Unseeing Eye: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7070 // Improved Bodhi (Tactics Remix) -> "Toned-down" version of the original Tactics Improved Bodhi, with SCSII scripting: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7071 // Improved Bodhi (Tactics Remix) -> Original Tactics Improved Bodhi with SCSII scripting: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7075 // W Czarowiezach przedmioty druzyny zostaja odebrane -> Normal mode (recommended): v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7076 // W Czarowiezach przedmioty druzyny zostaja odebrane -> Hardcore mode: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7078 // Improved battle with Irenicus in Spellhold: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7080 // Improved Sahuagin: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7090 // Improved Beholder hive (adapted from Quest Pack): v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7100 // Prevent resting in the Illithid city: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7110 // Slightly Improved Drow -> Upgrade Ust Natha's defences: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7111 // Slightly Improved Drow -> Leave Ust Natha's defences alone: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7120 // Slightly Improved Watcher's Keep: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7126 // Improved Irenicus in Hell (Tactics remix) -> Tactics-SCSII hybrid: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7127 // Improved Irenicus in Hell (Tactics remix) -> Faithful adaptation of the Tactics version: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7130 // Ulepszona swiatynia Ognistych Olbrzymow: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7140 // Ulepszona Enklawa Sendai: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7150 // Ulepszona Jaskinia Abazigala: v20
~SCSII\SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7160 // Improved Minor Encounters: v20


Uwagi:

1. Przed instalacją SCSII zalecana jest instalacja BG2 Fixpacka.
2. Zalecana jest instalacja wszystkich komponentów z grupy "Core Components".
3. Komponent "Ulepszeni Sahuagini" wymaga wcześniejszego zainstalowania Ulepszonych kapłanów.
4. Komponenty "Demony z Ascension uzywaja skryptow i umiejetnosci SCS2" i "Irenicus i Sendai w wersji Ascension uzywaja skryptow i umiejetnosci SCS2" wymagają zainstalowania Ascension.
5. Komponenty "Ulepszona Illasera", "Ulepszony Yaga Shura" i "Ulepszony Gromnir" zostaną pominięte jeśli Ascension nie jest zainstalowany, gdyż Illasera jest ulepszana przez komponent "Sprytniejsi magowie" a pozostała dwójka przez "Ogólne poprawki SI".
6. Komponent "Rozproszenie Magii przy kazdym trafieniu Carsomirem pozwala na rzut obronny" zostanie pominięty, jeśli wcześniej zainstalowane jest Item Revisions.
7. Tłumaczenie zaimplementowane w moda pochodzi z wersji v4. Dostępna jest pełna wersja PL dla wersji v11.


Pomoc, opinie:

Forum