Kaplani Oghmy - Clerics of Oghma

Tortured Souls



Kachiko

by morgan


Siła: 15 Imię: Kachiko
Zręczność: 17 Płeć: Kobieta
Kondycja: 16 Rasa: Człowiek
Inteligencja: 18 Klasa: Wojownik/Mag
Mądrość: 10 Charakter: Praworządny neutralny
Charyzma: 13

Poziom 8

(kachi08)
Statystyki:
Poziom kensai: 7
Poziom maga: 8
TraK0: 14
Liczba ataków: 3
Klasa pancerza: 3
Punkty życia: 95
Wiedza: 34

Biegłości:
Sejmitar ++++
Sztylet +
Styl walki dwoma brońmi +++

Rzuty obronne:
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
Berła/Różdżki/Laski: 9
Petryfikacja/Polimorfia: 11
Zionięcie: 12
Czary: 10

Wrodzone odporności:
brak

Przedmioty:
Wakizashi Kachiko +3
Wakizashi Bóstwa Bambusa +4
Pierścień Nakanishi wojny Hojo

Poziom 9

(kachi09)
Statystyki:
Poziom kensai: 7
Poziom maga: 9
TraK0: 14
Liczba ataków: 3
Klasa pancerza: 3
Punkty życia: 97
Wiedza: 37

Biegłości:
Sejmitar ++++
Sztylet +
Styl walki dwoma brońmi +++

Rzuty obronne:
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
Berła/Różdżki/Laski: 9
Petryfikacja/Polimorfia: 11
Zionięcie: 12
Czary: 10

Wrodzone odporności:
brak

Przedmioty:
Wakizashi Kachiko +3
Wakizashi Bóstwa Bambusa +4
Pierścień Nakanishi wojny Hojo

Poziom 10

(kachi10)
Statystyki:
Poziom kensai: 7
Poziom maga: 10
TraK0: 14
Liczba ataków: 3
Klasa pancerza: 3
Punkty życia: 100
Wiedza: 40

Biegłości:
Sejmitar ++++
Sztylet +
Styl walki dwoma brońmi +++

Rzuty obronne:
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
Berła/Różdżki/Laski: 9
Petryfikacja/Polimorfia: 11
Zionięcie: 12
Czary: 10

Wrodzone odporności:
brak

Przedmioty:
Wakizashi Kachiko +3
Wakizashi Bóstwa Bambusa +4
Pierścień Nakanishi wojny Hojo


Poziom 11

(kachi11)
Statystyki:
Poziom kensai: 7
Poziom maga: 11
TraK0: 14
Liczba ataków: 3
Klasa pancerza: 3
Punkty życia: 104
Wiedza: 43

Biegłości:
Sejmitar ++++
Sztylet +
Styl walki dwoma brońmi +++

Rzuty obronne:
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
Berła/Różdżki/Laski: 7
Petryfikacja/Polimorfia: 9
Zionięcie: 11
Czary: 8

Wrodzone odporności:
brak

Przedmioty:
Wakizashi Kachiko +3
Wakizashi Bóstwa Bambusa +4
Pierścień Nakanishi wojny Hojo

Poziom 12

(kachi12)
Statystyki:
Poziom kensai: 7
Poziom maga: 12
TraK0: 14
Liczba ataków: 3
Klasa pancerza: 3
Punkty życia: 108
Wiedza: 46

Biegłości:
Sejmitar +++++
Sztylet +
Styl walki dwoma brońmi +++

Rzuty obronne:
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
Berła/Różdżki/Laski: 7
Petryfikacja/Polimorfia: 9
Zionięcie: 11
Czary: 8

Wrodzone odporności:
brak

Przedmioty:
Wakizashi Kachiko +3
Wakizashi Bóstwa Bambusa +4
Pierścień Nakanishi wojny Hojo

Poziom 13

(kachi13)
Statystyki:
Poziom kensai: 7
Poziom maga: 13
TraK0: 14
Liczba ataków: 3
Klasa pancerza: 3
Punkty życia: 113
Wiedza: 49

Biegłości:
Sejmitar +++++
Sztylet +
Styl walki dwoma brońmi +++

Rzuty obronne:
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
Berła/Różdżki/Laski: 7
Petryfikacja/Polimorfia: 9
Zionięcie: 11
Czary: 8

Wrodzone odporności:
brak

Przedmioty:
Wakizashi Kachiko +3
Wakizashi Bóstwa Bambusa +4
Pierścień Nakanishi wojny Hojo

Biografia:

W ciemnych, migdałowych oczach Kachiko, na pytanie o przeszłość, pojawiają się tajemnicze błyski. "Jestem Kachiko, z domu Nakanishi," mówi delikatnym głosem i kontynuuje odpowiadając ci, o swojej odległej ojczyźnie. Opowiada o świątyniach, których dachy są w kształcie górskich wzniesień, o ogrodach położonych pośród wielkich głazów, o dzielnych wojownikach, którzy przestrzegają kodeksu honorowego, o perłach wydobywanych z morskich głębin, o Cesarzach i milionach ludzi zamieszkujących jej ziemie. Mówi tak, zanim spytasz ją: "A co, jeśli chodzi o ciebie, Kachiko?" Uśmiecha się i odpowiada: "Jestem Kachiko, z domu Nakanishini. Jestem tym, co widzisz przed sobą, przyjacielu. Spójrz na mnie i poznasz moją przeszłość, teraźniejszość i przyszłość".


Miejsce spotkania:
Przy wyjściu z Lochów Irenicusa.
Romans:

Jak najbardziej - z Yoshimo... Tworzą więcej niż nierozłaczną parę - żadne z nich nie może być choć przez chwilę martwe, po odłączeniu druga osoba natychmiast odchodzi - poza dwiema sytuacjami w głównym zadaniu (no i jednym piętrem lochów Irenicusa) nie ma (niemal - mozna zwodzić K., że spotkamy się z Y., jednak po upływie trzech dni i tak odchodzi) żadnej możliwości, by posiadac w drużynie tylko jedno z tego duetu - ot, papużki nierozłączki...


Zadania:

1. Z Kachiko wiąże się cały wątek główny, który stanowi jedno naprawdę duże zadanie. Jego opis znaleźć można w dziale Solucja.

2. Jeśli w momencie pierwszego spotkania nie mamy w drużynie Yoshimo przyąłczy się do nas pod warunkiem, że wyruszymy na jego poszukiwania (będzie, jak sam zapowiedział, w Miedzianym Diademie;).

Opinia:
morgan:

Zdecydowanie zbyt mocna postać, nieco równoważy to znacznie słabszy Yoshimo (wystarczy nadmienić, że pułapki, które stanowią główną siłę Yoshiego, są tylko i wyłącznie dla lamerów) - u mnie z racji potęgi nie jest angażowana w starcia (niestety jej obecność w drużynie jest konieczna dla aktywacji głównego zadania)... Bowiem mimo tylko 7 poziomu wojownika robótka mieczem w jej wykonaniu to artyzm - każdemu, kto twierdzi, że konieczny jest wyższy poziom przy dualowaniu polecam zagranie z nią w charakterze instruktażu.

Naiwna gąska z Kara-Tur, która szukając mordercy starszego brata znalazła drugą połówkę;P Święcie wierzy w sprawiedliwość, i nawet w obliczu prawdy nie jest w stanie wyzbyć się wątpliwości... Zaletą z pewnością są bantery z oryginalnymi NPCami, niektóre mogą się podobać (podobnie jak całkiem ładny (choć nieco zbyt lalkowy) portret)...

Zauważone błędy:

1. Wskutek błędu nie wyświetla się biografia.

2. Pierścień Nakahishi wojny Hojo - +2 zamiast wzmiankowanych +3 do KP i kondycji (co w sumie jest zaletą, nie wadą).

Ocena: Zalety: Wady:
6/10

• ogólnie świetne statystyki
• kensai/mag
• mocny ekwipunek

• npc łączony
• zbyt mocna
• niezbędna dla głównego wątku

Epilog

Kachiko i Yoshimo podróżowali razem przez Faerun wiele lat po tym, jak opuścili drużynę <CHARNAME>. Byli uwielbiani gdziekolwiek się pojawili, dzięki swojemu nieposkromionemu duchowi i gotowości do pomagania wszystkim w potrzebie. Przez wiele lat całym ich majątkiem były plecaki i kilka torb. Plotki głoszą, że Yoshimo i Kachiko byli agentami w służbie Harfiarzy. Według innych, nikomu nie służyli.

Rodzina Hashimoto najpierw podwoiła się, a następnie potroiła i wszystkie ich dzieci dorastały podczas tej niekończącej się rodzinnej odysei. Pierworodne dziecię dostało imię <CHARNAME> ku uczczenia pamięci dawnego towarzysza. Yoshimo i Kachiko nigdy nie powrócili do Kozakury, upadek ich rodzin był dla nich zbyt wielkim ciężarem. Ostatecznie, powrócili do Athkatli. Yoshimo jest teraz właścicielem "Targu przygód" a mały dom Hashimoto w Dzielnicy mostów wypełniony jest wnukami i wszelkiego rodzaju wędrowcami.