Kachiko
Siła: 15 | Imię: Kachiko | |
Zręczność: 17 | Płeć: Kobieta | |
Kondycja: 16 | Rasa: Człowiek | |
Inteligencja: 18 | Klasa: Wojownik/Mag | |
Mądrość: 10 | Charakter: Praworządny neutralny | |
Charyzma: 13 | ||
Poziom 8
(kachi08) |
Poziom 9
(kachi09) |
Poziom 10
(kachi10) |
Poziom 11
(kachi11) |
Poziom 12
(kachi12) |
Poziom 13
(kachi13) |
Biografia: | ||
W ciemnych, migdałowych oczach Kachiko, na pytanie o przeszłość, pojawiają się tajemnicze błyski. "Jestem Kachiko, z domu Nakanishi," mówi delikatnym głosem i kontynuuje odpowiadając ci, o swojej odległej ojczyźnie. Opowiada o świątyniach, których dachy są w kształcie górskich wzniesień, o ogrodach położonych pośród wielkich głazów, o dzielnych wojownikach, którzy przestrzegają kodeksu honorowego, o perłach wydobywanych z morskich głębin, o Cesarzach i milionach ludzi zamieszkujących jej ziemie. Mówi tak, zanim spytasz ją: "A co, jeśli chodzi o ciebie, Kachiko?" Uśmiecha się i odpowiada: "Jestem Kachiko, z domu Nakanishini. Jestem tym, co widzisz przed sobą, przyjacielu. Spójrz na mnie i poznasz moją przeszłość, teraźniejszość i przyszłość". |
||
Miejsce spotkania: | Przy wyjściu z Lochów Irenicusa. | |
Romans: | ||
Jak najbardziej - z Yoshimo... Tworzą więcej niż nierozłaczną parę - żadne z nich nie może być choć przez chwilę martwe, po odłączeniu druga osoba natychmiast odchodzi - poza dwiema sytuacjami w głównym zadaniu (no i jednym piętrem lochów Irenicusa) nie ma (niemal - mozna zwodzić K., że spotkamy się z Y., jednak po upływie trzech dni i tak odchodzi) żadnej możliwości, by posiadac w drużynie tylko jedno z tego duetu - ot, papużki nierozłączki... |
||
Zadania: | ||
1. Z Kachiko wiąże się cały wątek główny, który stanowi jedno naprawdę duże zadanie. Jego opis znaleźć można w dziale Solucja. 2. Jeśli w momencie pierwszego spotkania nie mamy w drużynie Yoshimo przyąłczy się do nas pod warunkiem, że wyruszymy na jego poszukiwania (będzie, jak sam zapowiedział, w Miedzianym Diademie;). |
||
Opinia: | ||
morgan: | ||
Zdecydowanie zbyt mocna postać, nieco równoważy to znacznie słabszy Yoshimo (wystarczy nadmienić, że pułapki, które stanowią główną siłę Yoshiego, są tylko i wyłącznie dla lamerów) - u mnie z racji potęgi nie jest angażowana w starcia (niestety jej obecność w drużynie jest konieczna dla aktywacji głównego zadania)... Bowiem mimo tylko 7 poziomu wojownika robótka mieczem w jej wykonaniu to artyzm - każdemu, kto twierdzi, że konieczny jest wyższy poziom przy dualowaniu polecam zagranie z nią w charakterze instruktażu. Naiwna gąska z Kara-Tur, która szukając mordercy starszego brata znalazła drugą połówkę;P Święcie wierzy w sprawiedliwość, i nawet w obliczu prawdy nie jest w stanie wyzbyć się wątpliwości... Zaletą z pewnością są bantery z oryginalnymi NPCami, niektóre mogą się podobać (podobnie jak całkiem ładny (choć nieco zbyt lalkowy) portret)... Zauważone błędy: 1. Wskutek błędu nie wyświetla się biografia. 2. Pierścień Nakahishi wojny Hojo - +2 zamiast wzmiankowanych +3 do KP i kondycji (co w sumie jest zaletą, nie wadą). |
||
Ocena: | Zalety: | Wady: |
6/10 | • ogólnie świetne statystyki |
• npc łączony |
Epilog
Kachiko i Yoshimo podróżowali razem przez Faerun wiele lat po tym, jak opuścili drużynę <CHARNAME>. Byli uwielbiani gdziekolwiek się pojawili, dzięki swojemu nieposkromionemu duchowi i gotowości do pomagania wszystkim w potrzebie. Przez wiele lat całym ich majątkiem były plecaki i kilka torb. Plotki głoszą, że Yoshimo i Kachiko byli agentami w służbie Harfiarzy. Według innych, nikomu nie służyli. Rodzina Hashimoto najpierw podwoiła się, a następnie potroiła i wszystkie ich dzieci dorastały podczas tej niekończącej się rodzinnej odysei. Pierworodne dziecię dostało imię <CHARNAME> ku uczczenia pamięci dawnego towarzysza. Yoshimo i Kachiko nigdy nie powrócili do Kozakury, upadek ich rodzin był dla nich zbyt wielkim ciężarem. Ostatecznie, powrócili do Athkatli. Yoshimo jest teraz właścicielem "Targu przygód" a mały dom Hashimoto w Dzielnicy mostów wypełniony jest wnukami i wszelkiego rodzaju wędrowcami. |