Aktualności



22-06-2008
Mod wkrótce zostanie odmrożony;) - pojawią się nowe przedmioty, poprawie błędy. Dodam minimum 3 nowe podklasy: Bard-Szarlatan, Złodziej-Szpieg i Druid-Wiedźmin.

Przerobię też trochę przyszłych NPCów, docelowo ma byc ich 10, ale tylko 3-4 postacie pełne(romans, udźwiękowienie). Teraz będzie można z nimi więcej pogadać, a przyłączyć do drużyny(choć będą w zasadzie prawie jak dodatkowe postacie w trybie multi, z tym że każda postać będzie miała kilka krótkich banterów).
Oczywiście każdy NPC będzie miał swoją historie i własne(osobiste) przedmioty. Zastanawiam się też czy np: resztę NPCów bez romansów i mniej rozbudowanych nie przerobić na najemników. Czyli musielibyśmy opłacić ich usługi.

Sklep Lisza - będzie urozmaicony, postaram się by zawartość sklepu zmieniała się albo od charakteru postaci, albo od poziomu reputacji drużyny.

Sklep Isaeli w dzielnicy rządowej, będzie również miał zmieniający się towar, nie wiem tylko od jakiego czynnika to uzależnić? Tu chętnie przyjmę propozycje. Obecnie chce by był jak Targ Przygód, postęp w grze daje inne przedmioty do kupienia.

Romanse, udźwiękowienie, nowe lokacje oraz drobne questy, będą dodane na samym końcu bo to najtrudniejsza część;)
Mod ma zawierać również osobny moduł poprawek i zmian systemu magii, moduł ten będzie dostępny również osobno, zmiany te dotyczą magii w D&D, więc wielbicieli tego systemu RPG raczej ten moduł nie zainteresuje.
28-07-2008

Aktualizacja ruszyła pełną parą;) - jest zrobiona w ok. 20% , a będzie zawierać:
- 2 podklasy (Szpieg i Szarlatan) - nie trzy jak wcześniej podawałem. Opisy gotowe, brak plików.
- ok 12 nowych przedmiotów - brak opisów, pilki gotowe.
- rozbudowane Sklepy Isaeli i Kaalora - prawie gotowe, zostały drobne niuanse w skryptach.
- Ulepszone orginalne przedmioty typu: Jęzor Ognia, Pancerz Zagłady..itp - gotowe.
- Kilku trudnejszych przeciwników - troszkę;) - gotowe.


3-09-2008
Wersja 1.1 powinna się ukazać pod koniec tego miesiąca.


29-09-2008
Jest mały poślizg, ale więkość aktualizacji zrobiona, problemy wynikają z testowania i usuwania błędów. Wolę wydać coś bez większych błędów, dlatego dopieszczam mod w tej wersji, prawdopodobnie przerobie troche podklasy(żeby nie były zbyt silne) ale zarazem ciekawe.