Kompatybilność: |
Modyfikacja może powodować problemy z kompatybilnością w przypadku instalacji niektórych modów (należy zachować ostrożność i wybrać tylko jeden spośród komponentów zmieniających dany element): Sword Coast Stratagems II (liczne identyczne lub zbliżone w działaniu komponenty), NeverEnding Journey i BGT-NEJ2 (komponent podpakowujący Elitę Czarnych Szponów, tutaj: Mocniejsi straznicy Czarnych Szponow i Zelaznego Tronu), BG2 Tweak Pack (komponent: ToB-style of the NPCs) i Level 1 NPCs (komponent: Joinable NPCs more closely match the player character's experience?) (oba dotyczą komponentu: Allow player to choose NPC proficiencies and skills), ponownie BG2 Tweak Pack (Shapeshifter Re-Balancing) i Refinements (Shapeshifting Fix) (niezgodność z komponentem: Ulepszona zmiana ksztaltu), BG1 NPC Project (Make Shar-Teel Unkillable until in party) (niekompatybilność z komponentem: Zapewnij by Shar-Teel nie zginela przy poczatkowym wyzwaniu - w nowszych wersjach modyfikacji, możliwość instalacji wyłącznie z BG1TuTu, w przypadku którego wzmiankowana niezgodność zaistnieć nie może) |
Komponenty: |
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #10 // Inicjalizacja (wymagany przez prawie wiekszosc komponentow z innych modow): v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #20 // Zezwol by SI wrogow wykrywala magiczne przedmioty druzyny: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #30 // Popraw rozmaite bledy ras, klas, itp.: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #40 // Poprawka bledu: Popraw czar Lustrzane odbicie tak, aby nie blokowal czarow obszarowych: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #50 // Poprawka bledu: Napraw Czar Rozproszenie magii tak, aby poprawnie pozwalal rozproszyc magie na poziomie rzucajacego: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #60 // Uniemozliw przypadkowym wyjsciom gry do systemu w Beregoscie (przez Ascension64): v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #1000 // Spraw by Ochrona przed pociskami blokowala Magiczne pociski -> Magiczne pociski nie przenikaja przez Ochrone przed pociskami: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #1001 // Spraw by Ochrona przed pociskami blokowala Magiczne pociski -> Tylko pociski +1 i lepsze przenikaja przez Ochrone przed pociskami, a pociski +1 zastapione sa na niemagiczna wersje pociskow doskonalej jakosci: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #1010 // Logiczniejsze zaklecie Wylomu (nie przenika przez Odbicie czaru): v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #1019 // Ataki antymagiczne przenikaja przez Ulepszona niewidzialnosc -> Zaklecia antymagiczne obejmuja tylko jedna istote, ale atakuja wybrane istoty, ktore znajduja sie pod wplywem Niewidzialnosci lub nie (opcja domyslna) : v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #1020 // Ataki antymagiczne przenikaja przez Ulepszona niewidzialnosc -> Tylko Zbicie czaru, Tajemne slowo, Rubinowy promien odwrocenia otrzymuja efekty obszarowe (opcja domyslna): v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #1021 // Ataki antymagiczne przenikaja przez Ulepszona niewidzialnosc -> Wszystkie zaklecia, ktore znosza czary ochronne otrzymuja efekty obszarowe: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #1030 // Zelazna skora zachowuje sie jak Kamienna skora (moze zostac zdjeta przez Wylom): v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #1040 // Zmniejszenie mocy Inkwizytorow przy Rozproszeniu magii -> Inkwizytorzy rozpraszaja magie na 1.5 x swojego poziomu (nie dwukrotnym) : v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #1050 // Zmniejszenie mocy Inkwizytorow przy Rozproszeniu magii -> Inkwizytorzy rozpraszaja magie na swoim poziomie (nie dwukrotnym) : v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #1055 // Uczyn nieco slabszym zaklecie Plaga insektow i pozwol by Ogniste tarcze blokowaly je: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #1060 // Zmiana kosmetyczna: Kamienna skora nie zmienia koloru postaci: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #1070 // Spraw by wszyscy magowie mogli nauczyc sie (uzywac) Sekwencerow zaklec, Wyzwalaczy zaklec i Warunkowan : v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #2000 // Upodobnij strzaly zywiolow (strzaly ogniste, lodowe, kwasowe) na ich odpowiedniki z BG2: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #2010 // Zastap wiele magicznych broni na bronie wysokiej jakosci -> Bronie wysokiej jakosci dotkniete przez kryzys zelaza: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #2011 // Zastap wiele magicznych broni na bronie wysokiej jakosci -> Bronie wysokiej jakosci nietkniete przez kryzys zelaza: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #2020 // Ponowne wprowadzenie mikstur dodatkowego leczenia: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #2030 // Usun strzaly Rozproszenia ze sklepow BG1: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #3000 // Standaryzacja czarow: BG1, a BG2 -> Usun czary i zaklecia nie wystepujace w BG1: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #3001 // Standaryzacja czarow: BG1, a BG2 -> Wprowadz do BG1 zwoje z czarami z BG2: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #3010 // Szybsze niedzwiedzie: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #3020 // Zezwol graczowi na wybranie punktow bieglosci i umiejetnosci postaciom niezaleznym: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #3030 // Zezwol na rozdzielenie par postaci niezaleznych: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #3040 // Postacie niezalezne ida do gospod: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #3050 // Lepsze zarzadzanie postaciami niezaleznymi: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #3060 // Pozwol Yeslickowi na uzywanie toporow: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #3070 // Przesun postacie niezalezne w bardziej dogodne lokalizacje: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #3080 // Ulepszona zmiana ksztaltu: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #3090 // Spraw by czlonkowie druzyny nie umierali ostatecznie: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #3100 // Zmniejsz tempo wzrostu, przy ktorym reputacja zwieksza sie -> Reputacja zwieksza sie o okolo 2/3 normalnego tempa jej wzrostu: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #3101 // Zmniejsz tempo wzrostu, przy ktorym reputacja zwieksza sie -> Reputacja zwieksza sie o okolo 1/2 normalnego tempa jej wzrostu: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #3102 // Zmniejsz tempo wzrostu, przy ktorym reputacja zwieksza sie -> Reputacja zwieksza sie o okolo 1/3 normalnego tempa jej wzrostu: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #3103 // Zmniejsz tempo wzrostu, przy ktorym reputacja zwieksza sie -> Reputacja zwieksza sie o okolo 1/4 normalnego tempa jej wzrostu: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #3110 // Bardziej realistyczne wilki i dzikie psy: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #4000 // Pomin Candlekeep: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #4010 // Usun efekt rozmycia z Plaszcza przesuniecia: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #4020 // Mozliwosc ukladania w stosy skorup ankhegow, skor snieznych wilkow i glow wiwern: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #4030 // Przesun Boo z przegrodki podrecznego przedmiotu do ekwipunku Minsca: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #4040 // Zapewnij by Shar-Teel nie zginela przy poczatkowym wyzwaniu: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #4050 // Latwy w uzyciu skrypt SI dla gracza: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5000 // Inteligentniejszy ogolny skrypt SI: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5010 // Lepsze wolanie o pomoc: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5015 // Sensowniejszy wybor rodzajow bieglosci w broniach i podklasach dla wojownikow (naprawia rowniez niektore bledy w statystykach wojownikow): v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5020 // Mikstury dla postaci niezaleznych -> Wszystkie mikstury upuszczone przez zabitych przeciwnikow sa mozliwe do odzyskania: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5021 // Mikstury dla postaci niezaleznych -> Jedna trzecia mikstur upuszczona przez zabitych przeciwnikow rozbija sie i zostaje utracona: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5022 // Mikstury dla postaci niezaleznych -> Polowa mikstur upuszczona przez zabitych przeciwnikow rozbija sie i zostaje utracona: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5023 // Mikstury dla postaci niezaleznych -> Dwie trzecie mikstur upuszczonych przez zabitych przeciwnikow rozbija sie i zostaje utracona: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5024 // Mikstury dla postaci niezaleznych -> Trzy czwarte mikstur upuszczonych przez zabitych przeciwnikow rozbija sie i zostaje utracona: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5025 // Mikstury dla postaci niezaleznych -> Wszystkie mikstury upuszczone przez przeciwnikow rozbijaja sie i zostaja utracone: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5030 // Inteligentniejsi magowie -> Magowie uzywaja tylko czarow z BG1; magowie nie "rzucaja czarow przed walka" (tj. rzucaja szybko kilka czarow ochronnych na poczatku walki): v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5031 // Inteligentniejsi magowie -> Magowie uzywaja czarow z BG1 i BG2; magowie nie rzucaja czarow przed walka: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5032 // Inteligentniejsi magowie -> Magowie uzywaja tylko czarow z BG1; magowie rzucaja czary przed walka: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5033 // Inteligentniejsi magowie -> Magowie uzywaja czarow z BG1 i BG2; magowie rzucaja czary przed walka: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5040 // Madrzejsi kaplani -> Kaplani uzywaja tylko zaklec z BG1; kaplani nie "rzucaja zaklec przed walka" (tj. rzucaja szybko kilka zaklec ochronnych na poczatku walki): v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5041 // Madrzejsi kaplani -> Kaplani uzywaja zaklec z BG1 i BG2; kaplani nie rzucaja zaklec przed walka: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5042 // Madrzejsi kaplani -> Kaplani uzywaja tylko zaklec z BG1; kaplani rzucaja zaklecia przed walka: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5043 // Madrzejsi kaplani -> Kaplani uzywaja zaklec z BG1 i BG2; kaplani rzucaja zaklecia przed walka: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5050 // Madrzejsze rozmieszczenie: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5060 // Harder spiders - old version: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5070 // Inteligentniejsze siriny i driady: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5080 // Nieco trudniejsze pelzacze scierwojady: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5090 // Inteligentniejsze bazyliszki: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6000 // Ulepszone sobowtorniaki: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6005 // Trudniejsze olbrzymie i przenikajace pajaki: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6010 // Mocniejsi straznicy Czarnych Szponow i Zelaznego Tronu: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6020 // Ulepszone rozmieszczenie druzyn skrytobojcow: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6030 // Ulepsz koboldy na wzor z Dark Side: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6040 // Zmiana polozenia lowcow glow: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6050 // Ulepszony Ulcaster: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6060 // Ulepszona Wyspa Baldurana: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6070 // Ulepszona Wieza Durlaga: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6080 // Ulepszeni kultysci demona: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6090 // Ulepszeni druidzi w Kniei Otulisko: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6100 // Ulepszony Bassilus: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6110 // Ulepszona druzyna Drasusa: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6120 // Ulepszeni Czerwoni Magowie: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6130 // Ulepszona druzyna w Podziemnym miescie: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6140 // Ulepszone pomniejsze potyczki: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6150 // Trudniejsza walka koncowa drugiego rozdzialu: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6160 // Trudniejsza walka koncowa trzeciego rozdzialu: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6170 // Trudniejsza walka koncowa czwartego rozdzialu: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6180 // Trudniejsza walka koncowa piatego rozdzialu: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6190 // Trudniejsza walka koncowa szostego rozdzialu: v21
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6200 // Ulepszona walka finalowa: v21 |