by Zed Nocear



LEGENDA:

zielony - numery Projectiles użyte w przedmiotach lub czarach dostępnych dla gracza
żółty - numery Projectiles użyte wyłącznie w specjalnych atakach/własnościach potworów
pomarańczowy - numery Projectiles użyte w czarach/przedmiotach niedostępnych z poziomu gry (trzeba by sprawdzić czy na pewno działają)
czerwony - numery Projectiles, które wywalają grę
fioletowy - numery Projectiles nie używane w grze, ale sprawdzone, że działają
-, -, -, -, - - brak użycia w grze
brak koloru - numery Projectiles nie używane w grze i nie sprawdzone czy działają, tych jest najwięcej i w tym konteście lista jest niedokończona.



Number

Items

Spells

0

brak animacji (amulety i pierścienie)

nieużywany

1

brak animacji (broń melee)

brak animacji (większość czarów)

2

strzały +2, przebicia, ukąszeń, kwasowe, zabójstwa, rozproszenia magii

TRAP_ARROW, TRAP_ARROW_SLAYING, TRAP_ARROW_ACID, TRAP_ARROW_BITING, TRAP_ARROW_DISPELLING, TRAP_ARROW_PIERCING

3

strzały wybuchów

TRAP_ARROW_DETONATION

4

strzały ogniste, (strzały Angelo, Strażników Feniksa)

Ognista strzała (SPWI303.SPL), TRAP_ARROW_FIRE

5

strzały zwykłe, +1, osobiste zatrute strzały Eldotha

-

6

wywala grę

-

7

(animacja toporka do rzucania podobna do nr 10)

-

8

(strumień ognia z wybuchem na celu)

-

9

wywala grę

-

10

toporki do rzucania - zwykły i +2

-

11

(animacja toporka do rzucania podobna do nr 10)

-

12

bełty +1, +2, ukąszeń, polimorfii

-

13

(animacja bełtu/strzały ognia z wybuchem na celu jak w kuli ognia)

-

14

wywala grę

-

15

bełty zwykłe

-

16

bełty błyskawic

-

17

pociski do procy +1 i +2

Magiczny kamień (SPPR106.SPL)

18

naszyjnik pocisków

-

19

wywala grę

-

20

pociski do procy zwykłe

-

21

wywala grę

-

22

-

Płonące dłonie (SPWI103.SPL)

23

(fioletowa błyskawica z nieba)

nieużywany czar SPWI999.SPL

24

-

Zmiennobarwna kula (SPWI118.SPL)

25

-

Stożek zimna (SPWI503.SPL)

26

(stożek ognia o kącie 30o, niedopracowany wygląd)

-

27

sztylety do rzucania

-

28

(sztylet ciągnący smugę dymu z wybuchem na celu jak w kuli ognia)

-

29

wywala grę

-

30

(animacja rzucanego sztyletu)

-

31

wywala grę

-

32

strzałki +1, ogłuszania, zranień

-

33

34

35

strzałki zwykłe

-

36

37

różdżka magicznych pocisków

-

38

olej wściekłego płomienia, mikstura wybuchów, różdżka ognia (tryb Kuli ognia)

Kula ognia (SPWI304.SPL), TRAP_FIREBALL

39

40

różdżka błyskawic, (laser)

Błyskawica (SPWI308.SPL), TRAP_LIGHTNING_BOLT, GORION_LIGHTNING

41

42

-

Uśpienie (SPWI116.SPL)

43

44

45

46

47

różdżka paraliżu

Siła herosa (SPPR507.SPL)
Chaotyczne rozkazy (SPPR508.SPL)
Otwarcie (SPWI207.SPL)
Wzmocnienie siły (SPWI214.SPL)
Polimorfowanie innego (SPWI415.SPL)
Polimorfowanie siebie (SPWI416.SPL)

48

49

pierścień druida (zauroczenie zwierzęcia)

-

50

51

52

53

54

55

różdżka polimorfii

56

nieużywany SPER04.ITM, tryb RANGED
(animacja rzutu włóczni!)

nieużywany

57

58

59

60

61

62

63

64

nieużywany MAGIWEB.ITM
(Web Overlay i Hold Creature na wrogów)

Pajęczyna (SPWI215.SPL)

65

petryfikujący wzrok bazyliszków i innych stworzeń

66

67

różdżka niebios

-

68

-

Magiczny pocisk (SPWI212.SPL) - jeden pocisk

69

-

Magiczny pocisk (SPWI212.SPL) - dwa pociski

70

nieużywany PULS02.ITM

Magiczny pocisk (SPWI212.SPL) - trzy pociski

71

-

Magiczny pocisk (SPWI212.SPL) - cztery pociski

72

-

Magiczny pocisk (SPWI212.SPL) - pięć pocisków

73

74

75

76

77

78

79

80

nieużywany BOW99.ITM
(płomienna, złota kula-pocisk)

nieużywany

81

82

83

84

85

86

87

88

89

90

91

92

93

94

95

96

nieużywany przedmiot FRAG01.ITM (granat fragmentacyjny)

Eksplodująca czaszka (SPWI313.SPL)

97

98

99

100

-

Glif strażniczy (SPPR304.SPL)

101

-

Śliskość (SPWI101.SPL)

102

-

Kwasowa strzała Melfa (SPWI211.SPL)

103

strzała lodowa

-

104

105

broń oddechowa śnieżnych wilków i niedźwiedzia Kaldrana

106

107

108

plucie kwasem szlamów i ankhegów

109

mikstura ognistego oddechu, pierścień energii, różdżka ognia (tryb płomieni Agannazara), (miotacz płomieni)

Płomienie Agannazara (SPWI217.SPL)

110

111

112

113

114

115

116

117

118

119

120

121

122

123

124

125

126

127

128

129

130

131

132

133

134

135

136

137

138

139

140

141

142

143

144

145

146

147

148

149

-

Cisza, pr. 5 m (SPPR211.SPL)

150

151

152

-

nieużywany "czar śmierci" (SPWI605.SPL)

153

nieużywany BASIGAZE.ITM
(mały, rozszerzający się, złoty pierścień wokół celu)

nieużywany

154

155

-

nieużywane "Symbol, ból" (SPWI955.SPL)
"Symbol, strach" (SPWI956.SPL)

156

157

-

Rozproszenie magii (SPIN112.SPL, SPPR303.SPL, SPWI302.SPL)
Zdjęcie paraliżu (SPPR308.SPL)

158

-

Jedność obronna (SPPR406.SPL)
Ochrona przed złem, pr. 3m (SPPR408.SPL)
Przyśpieszenie ruchów (SPWI305.SPL)

159

-

Spowolnienie ruchów (SPWI312.SPL)

160

161

162

-

Błogosławieństwo (SPPR101.SPL)
Psalm (SPPR203.SPL)

163

164

165

166

167

168

-

Przełamanie strachu (SPPR108.SPL)
Odporność na strach (SPWI210.SPL)

169

-

Oplątanie (SPPR105.SPL)
Horror (SPWI205.SPL)

170

różdżka strachu i różdżka snu

Zamęt (SPWI401.SPL)
Emocje (SPWI411.SPL)
Wielkie osłabienie (SPWI412.SPL)
Chaos (SPWI508.SPL)

171

172

173

174

175

176

177

178

179

180

181

182

183

184

-

Ociemniałość (SPWI106.SPL)

185

-

Poznanie charakteru (SPPR209.SPL, SPWI208.SPL)

186

-

Szukanie pułapek (SPPR205.SPL)

187

-

Zabójcza chmura (SPWI502.SPL)

188

atak melee śnieżnych wilków - jakaś animacja chłodu?

nieużywany SPWI012.SPL

189

nieużywany WAND99.ITM

nieużywany "Przywołanie krowy" (SPWI299.SPL)

190

-

Unieruchomienie osoby (SPPR208.SPL, SPWI306.SPL)
Unieruchomienie zwierzęcia (SPPR305.SPL)
Unieruchomienie potwora (SPWI507.SPL)

191

różdżka zimna, (promień śmierci dr. Mroza)

-

192

atak trucizną galarety musztardowej i śluzu rozszczepialnego

-

193

atak dystansowy szarego szlamu (missile)

-

194

atak dystansowy galarety ogłuszającej (crushing)

-

195

-

nieużywany czar SPWI985.SPL

196

197

198

199

200

201

202

203

204

-

nieużywany czar "Klątwa Selune" (SPWI953.SPL)

205

-

nieużywany czar SPWI934.SPL

206

207

208

209

210

211

212

213

214

215

216

217

218

219

220

221

222

223

224

225

226

227

228

229

230

231

232

233

234

235

236

237

238

239

240

241

242

243

244

245

246

247

248

249

250

251

252

253

254

255

UWAGI:
Np. numer 56 to animacja lotu miotanej włóczni. Tylko że nie da się tego użyć, np. do stworzenia oszczepów w BG1, bo ustawienie animacji włóczni na awatarze dla przedmiotu w połączeniu z własnością typu Ranged wywala grę. Natomiast wszystkie przedmioty jednoręczne (nie tylko sztylety i topory, ale też młoty, cepy czy maczugi) da się ustawić jako bronie miotane, ale brakuje odpowiedniej animacji typu Projectile.